Bluesky DC13


Wiecie, że uwielbiam fiolety? A z dodatkiem holo wręcz ubóstwiam.
Nareszcie znalazłam firmę która wypuściła kilka holo hybrydowych cudeniek.
Dziś przedstawiam pierwszy z nich Bluesky DC13 <3



Ten piękny fiolet kryje po 3 dość cieniutkich warstwach. Ma bardzo wygodny idealnie ścięty pędzelek oraz konsystencję którą kocham, nie zalewa skórek ale nie jest też glutem. Malowanie nim to czysta przyjemność.

Postanowiłam stworzyć przy jego pomocy pierwszą Walentynkową stylizację, w tym roku poszaleję, wena dopisuje ^^
Tutaj widzicie prosty negative space na którym wylądowały serduszka, uroczo, ale tak jak lubię nie za słodko :)








Pozdrawiam,

40 comments:

  1. Fajne zdobienie - są serduszka ale całość nie jest przesłodzona. A fiolet faktycznie cudowny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi również podoba się ten lakier. Wygląda cudownie.

      Delete
  2. Piękny lakier! Fiolet i holo to idealne połączenie ;-)

    ReplyDelete
  3. Świetny lakier, a te serduszka wyglądają cudnie :)

    ReplyDelete
  4. Ja znów nie przepadam za fioletami, ale serduszkowe wzorki są super!

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładny lakier. Chciałabym znaleźć podobny w wersji tradycyjnej (nie lubię hybryd).

    ReplyDelete
  6. Pieknie:) Ja jeszcze nie opanowałam zdobienia hybrydami:P

    ReplyDelete
  7. Piękny jest ten kolorek! Już sa)m w sobie a to zdobienie fajnie do niego pasuje ;

    ReplyDelete
  8. Śliczny lakier, a zdobienie jest niesamowite. Strasznie mi się podoba ten delikatny efekt! Nie przesadzone, nie za słodkie - cudne!

    ReplyDelete
  9. cudo! to bardzo pozytywne że takie piękności są dostępne w wersji hybrydowej :)

    ReplyDelete
  10. Amazing purple and beautiful manicure, I love it! :-)

    ReplyDelete
  11. Piękne drobinki, ciekawy pomysł na negative space :)

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajny efekt. Mam wrażenie, że trochę powiększający:)

    ReplyDelete
  13. Piękne paznokcie, świetny blog! Zapraszam też do mnie w wolnej chwili: https://www.fryzomania.pl/category/maski-do-wlosow
    Może znajdziesz coś dla siebie, to świetne produkty, sama używam i polecam.

    ReplyDelete
  14. Kolor jest wręcz obłędny:))

    ReplyDelete
  15. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 8368f2a2256d5affe864a7f4740aa022
    numara onay
    website kurma
    website kurma

    ReplyDelete
  16. Thank you for your explanation, very good content. 554c54eeddcae56fffa2e39200daee30
    altın dedektörü

    ReplyDelete
  17. Piękny! Ja kupuję lakiery, razem z kosmetykami do włosów, płacę tylko raz za przesyłkę (albo mam darmową) na https://rewo24.pl/

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.