Ombre nails

Moje pierwsze cieniowanie za pomocą farbek akrylowych oraz gąbeczek kosmetycznych.
Z efektów jestem zadowolona, oczywiście jak zwykle parę rzeczy chciałabym poprawić ^^
Ogromną zaletą farbek akrylowych są 2 rzeczy:
-Czas schnięcia (na gąbeczce bardzo powoli na płytce paznokcia odrobinę wolniej niż lakier)
-Ubrudzone skórki można wyczyścić za pomocą zwykłej wody! Wystarczyło, że paznokcie pokryłam lakierem bezbarwnym i umyłam ręce :)
Również gąbeczki kosmetyczne zostawiają w tyle te kuchenne - Jakość cieniowania jaką można uzyskać jest dużo lepsza, ładne gładkie przejście.
Ja swoje zakupiłam w Rossmanie ok. 7zł za 6 sztuk.


Potrzebowałam:

Zapraszam również do obejrzenia tutorialu:



Pozdrawiam,
RedRouge :)



10 comments:

  1. Cieniowanie wyszło bardzo ładnie :) nigdy nie próbowałam farbkami cieniować, zawsze lakierami.. chyba niedługo będzie ten pierwszy raz ;) bo przejście faktycznie ładne wychodzi.. delikatniejsze niż przy lakierach :)

    ReplyDelete
  2. Ja swego czasu cieniowałam cieniami do oczu :-)
    ~realnie

    ReplyDelete
  3. Też ciekawy pomysł^^
    Ja muszę koniecznie spróbować zdobienia pigmentami, niestety tyle by się kupić chciało a skąd na to brać fundusze :(

    ReplyDelete
  4. cieniowanie wyszło bardzo ładnie :) chyba w najbliższej przyszłości musze kupić sobie takie farbki :)

    ReplyDelete
  5. bardzo ładne ombre, a poza tym, akryle to super pomysł. Chyba też się skuszę :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Idealne cieniowanie! Perfekcyjne!
    Jednak będę się upierać, że takie cieniowanie to gradient, a ombre to malowanie paznokci od najjaśniejszego do najciemniejszego ;-)

    ReplyDelete
  7. Wow! idealne przejście! Że też wcześniej nie pomyślałam o farbkach... :) A leżą i się kurzą ostatnio ;)

    ReplyDelete
  8. Chyba muszę spróbować tej metody :)

    ReplyDelete
  9. Na pewno wypróbuję ten metody z farbkami. Cieniowanie mi jeszcze nie wychodzi za dobrze, a dodatkowo wściekam się gdy mam zmywać lakier dookoła skórek :) I tak się tego dokładnie nie zrobi. Ten sposób bardziej do mnie przemawia - na pewno skorzystam :) Dzięki!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.