Home, sweet home...



Witam :)

Niestety mój pobyt w szpitalu troszkę trwał - dziś wróciłam do domku z słodkim nadbagażem :)
Jakimś cudem udało mi się ułożyć "wygodnie" na kanapie by sporządzić tą szybką notkę.

Mam w zanadrzu recenzję dla Was, jeśli się uda pewnie jutro opublikuje.
Moje paznokcie są w nienajlepszym stanie, jedyne co udało mi się dziś zrobić to je w miarę spiłować i dodać na ich powierzchnię odżywkę, a gdy moja rana (niestety zostałam "porządnie" nacięta) się zagoi na tyle by normalnie usiąść tworzę paznokcie które chodziły mi po głowie już dość długo.

Dziękuję Tym którzy wciąż są ze mną.
Przy napływie sił i wolnej chwili postaram się zliczyć głosy z rozdania i podać zwycięzcę ;)
  




Pozdrawiam,

28 comments:

  1. ooo jesteś :) ja poproszę trochę prywaty i zdjęcie Twojego maluszka:)))!!:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcia wkrótce - narzeczony już biega z aparatem :) pewnie dorzucę je do jakieś notki bądź stworzę osobę, póki co troszkę brak mi sił :(

      Delete
    2. oj wierzę :) odpoczywaj (o ile są na to przy maluszku jakiekolwiek szanse;] ), a ja cierpliwie poczekam :) jeszcze raz gratulacje Kochana!:):*

      Delete
  2. Gratuluję maleństwa kochana, raz jeszcze ;) Chętnie zobaczę Twojego księcia :)

    ReplyDelete
  3. Super :D Cieszę się, że już jesteś z maleństwem :D Spokojnie dojdź do siebie najpierw, a potem będziesz się zajmować blogiem :D My będziemy wytrwale czekać, także z niczym się na siłę nie spiesz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się odpoczywaj My poczekamy. Fotki maluszka nam wystarczą. Gratulacje dla nowej mamusi :*

      Delete
  4. A ja widziałam już Maleństwo na instagramie i jeszcze raz bardzo Gratuluję Tobie i szczęśliwemu Tatusiowi z aparatem :D :* !

    ReplyDelete
  5. gratulacje kochana!! jestem z Ciebie bardzo dumna :) i chcę też już zobaczyć Maluszka :) a teraz odpoczywaj :*

    ReplyDelete
  6. yay! gratuluję serdecznie! :) też czekam na fotencje :)

    ReplyDelete
  7. wierze że byłaś dzielna i gratuluje maleństwa ;D a teraz w spokoju ciesz się macierzyństwem i dochodź do siebie ^^

    ReplyDelete
  8. gratuluję! :D nie mogę się doczekać zdjęć Maleństwa, dzieci są cudne! :)) i spokojnie dochodź do siebie :)

    ReplyDelete
  9. Gratulacje! :D I szybkiego powrotu sił :)

    ReplyDelete
  10. Gratulację :*
    Ty lepiej chwilowo zostaw te pazurki w spokoju :) ciesz się maleństwem i nami się nie przejmuj :) Nikt na pewno Cię nie opuści :* Za to możesz pochwalić się swoim małym szczęściem :) W prawdzie widziałam zdjątko na Instagramie, jednak chętnie zobaczę jeszcze jedno zdjęcie tego małego słoneczka :)

    ReplyDelete
  11. juz na instagramie Ci gratulowałam, ale tu też pogratuluje, masz meegasłodkiego maluszka:*

    ReplyDelete
  12. Gratulacje!! Odpoczywajcie razem z maluszkiem! :D

    ReplyDelete
  13. Gratulacje ;) Trzymaj się ciepło :)

    ReplyDelete
  14. Jesteś już :* Cieszę się, że wszystko w porządku. Teraz odpoczywaj i Nami się nie przejmuj. Powinnaś odpocząć. Nie mogę się doczekać, aż zobaczę dzidzię :) Buziaki Kochana!!!!!! Tęskniłam :*

    ReplyDelete
  15. Jeszcze raz gratulacje :* Odpoczywaj sobie spokojnie a w wolnej chwili pokaż maluszka blogowym ciociom ;)

    ReplyDelete
  16. o kochana gratulacje! ;) odpoczywaj

    ReplyDelete
  17. oo gratulacje! czekamy na wieści i fotki :) brakowało mi Twoich wpisów!

    ReplyDelete
  18. Kurde przegapiłam tę notkę! Gratuluję:) :*

    ReplyDelete
  19. przepraszam, że tak późno, ale miałam weselicho kuzynki i 3 dni bez neta
    GRATULACJE!
    blogowe ciotki witają na świecie i ściskają!
    :*

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.