Sand Sunset


Wielokrotnie podziwiałam Wasze piaskowe cieniowania, postanowiłam i ja spróbować swoich sił...





Do wykonania cieniowania użyłam Baltic Sand nr. 2 od Lovely, Paese 325 oraz Love some od P2 
Samo tworzenie mani przebiegło bardzo szybko i bez większych problemów, jednak gdy nadszedł czas zmywania skórek tutaj zaczęły się schody.
Nie wiem jak długo siedziałam z wacikami, wiem natomiast, że szybko do tego typu zdobienia nie powrócę,
pomimo iż efekt końcowy jest bardzo efektowny :)




A jak Wam podoba się gradient przy użyciu piasków?

Ja mam tylko jedno zastrzeżenie, mani niestety nie był zbyt trwały, już na drugi dzień z 2 paznokci odpadł kawałek lakieru, a na 3 zdobienie zaczęło się sypać i ciągłe poprawianie nie miało już sensu :(
Mimo wszystko nosiło mi się je bardzo dobrze!


Pozdrawiam,

35 comments:

  1. Ja swoje cieniowanie piaskami robiłam już jakis czas temu. Szybko wyszło i byłam bardzo zadowolona. Ostatnio jednak chciałam to powtórzyć, ale z innymi kolorami i po prostu byłam załamana. Nic nie wychodziło, a wszystkie palce miałam w brokacie i cięzko mi było to zmyć. W ostateczności efekt mi się w ogóle nie podobał, więc pokryłam piaski Top Coatem i jakoś to wyglądało. W swoim cieniowaniu użyłaś bardzo fajnych kolorów, które ładnie się ze sobą prezentują. No i oczywiście widać piękne przejścia kolorów :) Ja się muszę w końcu odważyć pocieniować farbkami, ale jakoś nie potrafię się za to zabrać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj mi też ciężko zabierać się za "nowe" rzeczy których trzeba się nauczyć i szansa, że wyjdzie za pierwszym razem są małe :P Co do kolorów, ja już nie raz zrobiłam beznadziejne cieniowanie źle dobierając kolory, ostatnio jestem "bezpieczna" i biorę te które na 100% będę pasować :)

      Delete
  2. ale efekt :D ja bardzo lubie oglądac cieniowanie piaskami , sama też tylko raz zrobiłam i bardzo mi się w tedy podobało , aż żal było mi ich zmywac :D

    ReplyDelete
  3. Świetnie wygląda piaskowy gradient :p

    ReplyDelete
  4. piękne cieniowanie, sama też niedawno spróbowałam cieniować piachami, efekt jest naprawdę fajny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgodzę się, bardzo mi się podobało Twoje cieniowanie jedno z ładniejszych jakie widziałam :)

      Delete
  5. Ale genialnie, cieniowanie piaskami to świetna sprawa ;)

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    ReplyDelete
  6. Świetnie to wygląda :D ja mam 2 piaski - żółty i różowy, więc bym nie poszalała :D

    ReplyDelete
  7. Fajnie to wyszło :) super pomysł ...

    ReplyDelete
  8. Ciekawy efekt, piaskowe cieniowanie wpadło mi w oko ! :)

    ReplyDelete
  9. Ekstra wygląda tak słonecznie !:)

    ReplyDelete
  10. efekt wygląda zniewalająco, szkoda ze tak ciężko sie domywa ale tego można było sie domyśleć ;)

    ReplyDelete
  11. Cieniowanie wyszło ci idealnie, same przejścia między kolorami wyszył ci gładko. Jesteś trochę gapa bo trzeba było zabezpieczyć swoje skórki bazą peel off jak ja przy magnetycznych lakierach albo taśmą klejącą jak nie masz takiej bazy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem.. szczerze nie podejrzewałam, że będzie aż tak ciężko z zmywaniem :P Cóż człowiek uczy się na błędach^^

      Delete
  12. wyglądają idealnie, zakochałam się - najładniejsze cieniowanie jakie widziałam :) aż sama bym chciała na pazurkach taki zachód słońca....

    ReplyDelete
  13. Przepiękny zachód słońca ;) Efekt jest wspaniały ;D

    ReplyDelete
  14. świetny efekt uzyskałaś :) ale szkoda, że z trwałością kiepsko ;/

    ReplyDelete
  15. perfekcyjny, w dodatku piaskami! Kolory super ciepłe, od razy przypominają mi się wakacje.. :)

    ReplyDelete
  16. bardzo ładne z dodatkiem paese :)
    ja robiłam tylko z żółtym i czerwonym z Lovely :) wyszły jak ogień :D

    ReplyDelete
  17. Zolty u gory wyglada jak moon! Ekstra wyszlo

    ReplyDelete
  18. łooł, efekt jest zniewalający! :) nigdy nie próbowałam cieniować piaskami i na razie raczej odpuszczę, bo boję się tego zmywania :D chociaż kiedyś z pewnością wypróbuję :)

    ReplyDelete
  19. Cudowny efekt, pięknie Ci wyszło...

    ReplyDelete
  20. Widziałam sposób na obklejanie skórek jakimś klejem. Może by pomogło. A zdobienie urocze, podoba mi się kolorystyka :)

    ReplyDelete
  21. Świetny efekt, wart zmywania skórek :)

    ReplyDelete
  22. połączenie po prostu wspaniałe, doskonałe zdobienie

    ReplyDelete
  23. Przepięknie to wygląda! Jestem pod ogromnym wrażeniem :) Sama muszę wypróbować swoimi piaskami ombre - choć jestem pewna, że nie wyjdzie mi to tak ładnie jak Tobie ;)

    ReplyDelete
  24. muszę spróbować, bo jeszcze nie cieniowałam piaskami. Szkoda tylko tej trwałości, bo jednak fajnie by było ponosić takie pazurki dłużej :)

    ReplyDelete
  25. Oj muszę spróbować :) Mam ostatnio bzika na punkcie piasków z Golden ale cieniowania nie próbowałam :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.