Grey Snorky and Leafs

W Szarej Migotce zakochałam się dawno temu, niestety za każdym razem gdy robiłam zakupy u Colour Alike nie było jej na stanie, jednak co się odwlecze to nie uciecze i przy 3 zakupach udało mi się ją dorwać.

  Przez jeden dzień nosiłam Migotkę osamotnioną, gdy już się nią nacieszyłam postanowiłam sięgnąć po farbki akrylowe, koncepcja początkowa była banalna - gałązka z listkami zmalowana czarnym kolorem. Jednak w czasie tworzenia stwierdziłam, że jest zbyt smutno i postanowiłam dodać jeszcze dwa kolory. Szybkie, proste a ja w końcu pogodziłam się z farbkami. Niestety musiałam przygasić efekt holograficzny jaki daje ten szaraczek top coat'em jak wszem i wobec wiadomo farbki akrylowe wymagają tego zabiegu.



Niesamowicie ociągam się z obiecaną recenzją płytek MoYou za co przepraszam, energii mam sporo za to z czasem różnie bywa^^ 


Pozdrawiam ciepło,

22 comments:

  1. Super, myślałam, że to bazie ;)

    ReplyDelete
  2. Oj tak, mi tez przypominają bazie :) Ale równiutko wyszły!

    ReplyDelete
  3. Jaki piękny kolor *.* Fajny pierścionek :D

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/03/9-rozdzia-wszystko-ma-swoj-poczatek-tak.html nowy rozdział

    ReplyDelete
  4. Troszkę skojarzyło mi się z tymi świąteczno-wielkanocnymi baziami ;)
    Wyszło ślicznie ;)

    ReplyDelete
  5. Mam szarą migotkę i bardzo lubię :) Ładnie wygląda z tymi gałązkami. Dobrze, że dodałaś te kolory na listkach :) Taki prosty sposób na ozdobienie paznokci, a jaki fajny efekt :)

    ReplyDelete
  6. Ale równiutko ! :) Jak dziewczyny wyżej też gdzieś mi się bazie skojarzyły :)

    ReplyDelete
  7. Świetnie udekorowałaś ten lakier :)

    ReplyDelete
  8. Efekt holo i tak jest dobrze widoczny. Gałązki wyszły świetnie, niby proste, a jakie efektowne! :)

    ReplyDelete
  9. Ja tu już widzę bazie i wielkanoc i się załamuje deszczem za oknem ;D

    ReplyDelete
  10. a tak ostatnio też na nia patrzyłam na ta migotke i jednak sie wycofałam ale nast razem wezmę ja sobie bo jest cudna :) a zdobienie mi przypomina bazie :) extra to wyszło i nie zakryłaś tej migotki :)

    ReplyDelete
  11. ale ładnie! trochę jak bazie :D

    ReplyDelete
  12. śliczne pazurki, myślałam że to bazie :D

    ReplyDelete
  13. ach z tym zdobieniem pieknie się prezentuje ten lakier :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.