Break the ice

Zimy nie ma, trwa raczej wieczna jesień, ale chociaż na paznokciach warto stworzyć to z piękne w tej zimnej porze roku, dzisiaj będzie to pękający lód...

Gdy tylko zobaczyłam płytkę hehe 35 od razu spodobał mi się wzór przypominający pęknięte szkło. Bardzo szybko w mojej głowie zrodził się pomysł na manicure. Nie wszystko jednak poszło po mojej myśli. Na zdjęciach zdobienie jest w kolorystyce srebrno białej, a tak na prawdę miało być lekko niebieskawe. Po nałożeniu stemplowego wzoru niebieska poświata pokrywająca srebro po prostu zniknęła, widocznie biel " wciągnęła " kolor, zdarzyło mi się to już nie pierwszy raz niestety.
Mimo wszystko srebrna wersja również przypadła mi do gustu pomimo, że efekt końcowy nie do końca przypomina to co miał.


 Lakiery użyte do stworzenia manicure ( gdybym wyrzuciła niebieski lakier nikt by nie zauważył jego braku :D )
Mam nadzieję, że choć niektórym z Was zdobienie faktycznie przypomina pękający lód, a jeśli nie to mam nadzieję, iż mimo wszystko przypadnie Wam do gustu :)



 Pozdrawiam,

18 comments:

  1. świetne zdobienie, bez niebieskiego też wygląda super :)

    ReplyDelete
  2. Świetny ten popękany wzór. I belcanto daje ciekawy efekt, mi się podoba, nawet bez niebieskości.

    ReplyDelete
  3. ja uważam, że osiągnęłaś prawdziwie 3-wymiarowy efekt! i to zmrożony :)

    ReplyDelete
  4. Efekt wyszedł naprawdę świetny! :)

    ReplyDelete
  5. Piękne jak zawsze ;) belcanto wygląda świetnie ;)

    ReplyDelete
  6. uwielbiam srebrne lakiery, a ten wzorek wygląda super :)

    ReplyDelete
  7. widać pęknięcia i to najważniejsze, super ten wzorek ;)

    ReplyDelete
  8. Jak dla mnie całość bardzo wygląda jak spękany lód :D Szkoda, że niebieskość zniknęła, ale i tak jest super ^^

    ReplyDelete
  9. Wybija się niebieski! Miejscami i delikatnie, ale jest. Bardzo fajnie wyszło. :)

    ReplyDelete
  10. Zdziwiłam się jak zobaczyłam niebieski, ale szukałam na paznokciach i miejscami znalazłam! ;p
    Efekt świetny, topper dodaje "fajne, zimowego" efektu :)

    ReplyDelete
  11. Jak kra na rzece, tak wiosennie :)

    ReplyDelete
  12. świetnie wymyślone i zrealizowane, aż poczułam lekki chłód :)

    ReplyDelete
  13. Nie bardzo przypomina mi pękający lód, ale manicure jest taki przyjemny i w srebrze - ostatnio moim ulubionym kolorku na paznokciach :)

    ReplyDelete
  14. Swietny wzorek i faktycznie przypomina popekany lod, choc moze bardziej grube szklo, ktore jest wlasnie w takim szaro-niebieskim odcieniu!
    A ten brokat jest sliczny!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.