Feel like a princess...

...like a pink princess :)
Dzisiaj zapraszam Was na słodkie zdobienie, proste do wykonania a zarazem bardzo efektowne.



Do stworzenia tego zdobienia zainspirowała mnie Very Emily, TYM konkretnym manicurem.
Bazę zmieniłam na nieco ciemniejszy róż Rimmel Rita Ora 270 Sweet Retreat, białym lakierem do stempli Colour Alike Kind of White odbiłam ten sam wzór z płytki BP-L003 ( swoją drogą uwielbiam ją, chyba jedna z najładniejszych jakie BPS stworzyło ). Zamiast malować kwiaty ręcznie ( niestety chyba już na dobre zrezygnowałam  z tej metody zdobienia... ) postanowiłam dodać naklejki wodne YE084, możecie je zakupić TUTAJ







Bardzo polubiłam się z tym manicurem, coraz częściej róże goszczą na moich dłoniach. Tak to się zmienia z biegiem lat, kiedyś zagorzała przeciwniczka tego koloru a obecnie fanka ^^
Gorąco polecam Wam wykonanie podobnego zdobienia, banalnie proste, choć nieco czasochłonne.
Co o nim sądzicie? Domyślam się, że do wersji Very Emily nie ma co porównywać jej ręcznie malowane kwiaty biją na głowę naklejki, choć mam nadzieję, że i mój manicure przypadnie Wam do gustu :)


 Pozdrawiam,

28 comments:

  1. Bardzo ładny wzór trochę vintage :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo dokładnie tego słowa brakowało mi do określenia zdobienia :)

      Delete
  2. Piękne, rzeczywiście mają "księżniczkowy klimat". :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo mi się podobają! Mimo, ze różowe :)

    ReplyDelete
  4. No prześlicznie wyszło. Uwielbiam kwiaty na paznokciach

    ReplyDelete
  5. Urocze zdobienie, posłodziłaś tym różem ;)

    ReplyDelete
  6. Ale cudnie różowo i słodko, piękny lakier Rimmel :)

    ReplyDelete
  7. Też bym użyła naklejek - namalować takie kwiatki ręcznie to nie lada wyczyn ;-D Poza tym naklejkami jest o wiele szybciej ;-) Bardzo ładne zdobienie ;-)

    ReplyDelete
  8. Piękne! Emily też ładne, w zasadzie oba podobają mi się tak samo :)

    ReplyDelete
  9. ten róż jest uroczy, co do płytki - jestem tego samego zdania - jedna z najlepszych, całe mani bardzo fajnie wyszło :)

    ReplyDelete
  10. Oba zdobienia są śliczne, Twoje bardziej wyraziste :) I nie wiem jak to się stało, że ja nie mam jeszcze tej płytki :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tyle tego, że człowiek zazwyczaj decyduje się na nowości :D

      Delete
  11. Twoje zdobienie podoba mi się więcej ;) ja wolę takie żywsze kolorki ;) przypomiałaś mi , że gdzieś powinnam mieć jeszcze w zakamarkach dysku zdobienie ze stemplami i naklejkami;) właśnie robię na urlopie porządki w kompie (

    ReplyDelete
  12. Kurczę, ale świetnie wygląda takie połączenie :)

    ReplyDelete
  13. Wygląda super i tak słodko, dziewczęco!!!

    ReplyDelete
  14. nie lubię różu, ale ostatnio bardzo często wplatam go w zdobienia i o dziwo bardzo mi się podoba :) tak samo jak twoje zdobienie, jest bardzo ładne i słodkie ;) a przede wszystkim podoba mi się w nim to, że jest w klimacie vintage, a ja kocham takie paznokcie <3

    ReplyDelete
  15. śliczne - słodkie, ale nie przesłodzone :)

    ReplyDelete
  16. O mamo! Jak Ty to zrobiłaś? Aż się wierzyć nie chce, ze to jest wielkości paznokcia! :-)

    ReplyDelete
  17. Super połączenie stempli i naklejek.

    ReplyDelete
  18. Slodkie- to pierwsze co mi przychodzi na mysl, ale to pozytywne stwierdzenie.Jeszcze nie laczylam stempli i naklejek razem, musze koniecznie sprobowac

    ReplyDelete
  19. Twoje zdobienie zdecydowanie bardziej przyciąga uwagę :)

    ReplyDelete
  20. Cudowne !! ale mi się podobają :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.