Purple feathers

Skoro rzuciłam się na temat piórek to dlaczego by go nie kontynuować ;) Dzisiaj zaprezentuję Wam nieco inną wersję niż ta w poprzednim poście, ciekawa jestem czy również się spodoba.




Tadam.. znowu kwadraty! Nic na to nie poradzę, że kocham zmieniać kształt paznokci ^^
Przechodząc jednak do sedna. Manicure w moich ulubionych fioletach. Kciuk i mały paznokieć pomalowałam satyną Golden Rose Matte Velvet 107 i pokryłam top coat'em. Na pozostałych paznokciach wylądowały 3 warstwy śliwki od Lovely nr 97. Następnie zaczęła się magia! Wybrałam duże piórko z płytki BP-75 i odbiłam je dwoma lakierami do stempli niebieskim Colour Alike  B. a Raindrop oraz fioletem  Colour Alike B. a Lilac Sweater. 












I jak? Ja jestem oczarowana połączeniem tych dwóch lakierów do stempli, podpatrzyłam je w jednym z postów u Tamit <3 Muszę przyznać, że Colour Alike zawładnął mną ostatnio :)



Pozdrawiam,

25 comments:

  1. Przepiękne. Aż mam ochotę na te lakiery :)

    ReplyDelete
  2. Piękne :) Ja ten motyw wykorzystałam inaczej, ale mam chyba dwa razy większe paznokcie niż Ty :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obecnie scielam je niemal na zero, bałam sie jak ten wzór bedzie wyglądać. Chyba nie ma tragedii^^

      Delete
  3. No te piórka to po prostu są nieziemskie:) Kolory rewelacyjnie dobrane:)

    ReplyDelete
  4. o rany! ale boskie *.* połączenie kolorów to magia :) jeśli to nie jest jakiś Twój top secret to czy możesz zdradzić jak nałożyłaś i ściągnęłaś zdrapką lakier tak, żeby tylko końcówki piórek były inne?? siedzę i myślę i jakoś sobie tego nie potrafię wyobrazić

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe nie, nie jest :) Najpierw fioletem wnętrze piórka pomalowałam zostawiając końcówki puste a później taki łuk niebieskim lakierem i wszystko zdrapką ściągałam od góry ( od niebieskiego ) w dół :)

      Delete
  5. Ale to pięknie zrobiłaś. Nie mogę się napatrzeć.

    ReplyDelete
  6. wyszło cudownie <3 sama bym z chęcią nosiła takie mani ;)

    ReplyDelete
  7. genialnie ^^ Twoje pomysły mnie zachwycają :)

    ReplyDelete
  8. Właśnie coraz częściej widzę te lakiery colour alike, chyba jak będzie przypływ gotówki to będę musiała sobie jakiś sprawić - genialnie wyglądają! Obłędne pazurki ;)

    ReplyDelete
  9. Fiolet nie mój, ale zdobienie jest cudne!!!

    ReplyDelete
  10. Piękna płytka. Ślicznie skomponowane mani i rzeczywiście te kolory pasują do siebie idealnie:)

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam motyw pawia :-D Śliczne paznokcie, masz mnie całą ;-)

    ReplyDelete
  12. piękne <3 nie mogę oderwać oczu...:)

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładne zdobienie ;-) Podoba mi się!

    ReplyDelete
  14. rewelacyjnie to wygląda. mam jeden hololakier ca i top haha czas na zakupy.

    ReplyDelete
  15. o kurcza ... co za piękne paznokcie :)

    ReplyDelete
  16. Przepiękne! To zdobienie rzuciło mnie na kolana.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.