Zdobienie hybrydowe w 3D


Dzisiaj zapraszam Was na galaktyczne paznokcie w 3D :)



Wielu z Was za pewne widziało połączenie zwykłego lakieru z top'em hybrydowym w wersji kropelkowej. Ja jednak zakochałam się w pomyśle Yagali która stworzyła siateczkę zamiast kropelek wody. Nie będę Wam opisywać szczegółów, jeśli jesteście ciekawi jak powstało zdobienie zapraszam do obejrzenia tutorialu - KLIK :)

Paznokcie bez zdobienia 3D pokryłam piękną Andromedą od NeoNail, Wystarczyły dwie warstwy do pełnego krycia, cudna hybryda <3







Co sądzicie o takich zdobieniach? Ja jestem zachwycona efektem końcowym - KOSMOS! ^^




Pozdrawiam,

21 comments:

  1. cudowne! zawsze jestem zachwycona jak widzę tę metodę, a tu to już wgl z takim połączeniem lakierów *.*

    ReplyDelete
  2. Wow! Efekt świetny! ;-) Genialny!

    ReplyDelete
  3. Genialny pomysł ;) bardzo podoba mi się Andromeda, odkąd działam z hybrydami, mam ją na wishliście, ale czekam na zimę ;) na razie próbowałam tylko zdobień z wężową skórką w 3D, ale ta siateczka jest jeszcze piękniejsza ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jak ją zobaczyłam, nie potrafiłam czekać ^^ Pewnie na zimę sprawię sobie kolejne z tej kolekcji :)

      Delete
  4. Świetny pomysł, a Andromeda jest piękna :)

    ReplyDelete
  5. Piękny kolor bazowy :) Uwielbiam możliwości jakie dają lakiery hybrydowe :)Efekt końcowy kosmiczny!

    ReplyDelete
  6. Efekt końcowy wygląda genialnie! Muszę to wypróbować u siebie :)

    ReplyDelete
  7. Cała ta kolekcja NeoNail jest bardzo fajna! Takie idealne drobinki :)

    ReplyDelete
  8. Przepiękne zdobienie! Boski lakier :)

    ReplyDelete
  9. Andromeda to chyba najpiękniejszy lakier hybrydowy jaki kiedykolwiek widziałam :)

    ReplyDelete
  10. Kosmiczne plasterki miodu ;) mnie się tak skojarzyło ;) pewnie dlatego , że mój tata ma pasiekę ;)

    ReplyDelete
  11. Pięknie to wygląda! Tego typu zdobienia to chyba jedyny powód, dla którego myślę o hybrydach. Ciekawe, czy mogę sobie tylko top sprawić i kłaść na zwykły lakier... Nic się nie pomarszczy? Nie popsuje?

    ReplyDelete
  12. WOW!!! Niechętnie noszę hybrydy,ale takie rozwiązania są kuszące :)

    ReplyDelete
  13. Jestem chyba staroświecka haha, zdecydowanie zostaje przy klasycznych semilacach, nudziakowe kolory jak dla mnie najlepsze, ale to kwestia gustu ; )

    ReplyDelete
  14. Piękne :) Jak nawilżasz skórę dłoni? U mnie pomogło dopiero uzdatnienie wody prysznicowej odpowiednim filtrem prysznicowym, wcześniej mało który krem nawilżający pomagał...

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.