Szybkie i proste

Tym razem szybkie malowanie paznokci lakierem z wibo, który z początku mnie urzekł, plus kryształki wtopione w lakier. Zmieniłam również lakier nawierzchniowy i muszę powiedzieć iż zadowolenie póki co jest duże :)
Kryształki trzymały się ładnie 4 dni (przetrwały zmywanie naczyć i porządki domowe), nie odpadły po prostu przyszedł czas na zmianę zdobienia :)
Jednak jak widać nie użyłam podkładu pod lakier, gdyż niestety przegrałam wlakę z moimi paznokciami.
Pomimo zażywania witamin, używania odżywek (przez parę miesięcy) wciąż i wciąż się rozdwajają następnie łamią, także pokryłam je żelem, tylko ten sposób działa na nie.

Przez ostatnie dni moja kolekcja lakierów oraz sprzętu się powiększyła! ^^
Zaczekam aż dojdą wszystkie nowości no i może przyjdzie czas by się pochwalić kolekcją :)
Jedno co mogę już powiedzieć - lakiery z NTN są dla mnie beznadziejne :/ Zdąrzyłam użyć je na naturalne paznokcie - wieczorem pomalowałam, rano wziełam prysznic no i niestety już pojawiło się dużo odprysków.. NIGDY wiecej!
Użyłam:

Pozdrawiam,
RedRouge


No comments:

Post a Comment

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.