Zimowe kropeczki + pierwsze video

Po pierwszym poście była niestety miesięczna przerwa, bardzo wiele wydarzyło się w moim życiu.
Jednak nie do końca próżnowałam, uparłam się na pierwszy filmik step by step pomimo, że nie posiadam jeszcze statywu a więc nakombinowałam się niemiłosiernie. Parę nowych zakupów (głównie lakierowych), pierwszy raz z sondą - który możecie zobaczyć właśnie w tym poście.
Z niecierpliwością czekam na zamówione już farbki akrylowe i inne pierdółki.

A oto moje dzieło - szybkie (30min - niestety lakiery sensique strasznie długo schną), efektowne i co najważniejsze proste :) Jak ja sobie poradziłam trzymając sondę pierwszy raz w rękach myślę, że każdy da sobie radę .

Użyte lakiery:

Pierwszy to baza z essence z nylonowymi włóknami (cóż przyczepność faktycznie jest dobra, paznokcie póki co się nie łamią, jednak te włókna są widoczne i płytak nie jest całkowicie gładka).
Dalej długo schnące lakiery z sensique, za to trzymają się nieźle,
Mgiełka z wibo - subtelna widoczna głównie przy dziennym swietle,
Zwykły bezbarwny lakier z wibo.

I oczywiście zainteresowanych zapraszam do obejrzenia tutorialu:

Pozdrawiam,
RedRouge :)




1 comment:

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.