French Roses

Ostatnio podążam za blogowymi trendami, wszędzie widzę kwiaty a więc i na moich paznokciach zakwitły
Jest to moje trzecie podejście do różyczek, sama się sobie dziwię, że tak rzadko u mnie goszczą. Wykonanie zdobienia poszło mi bardzo szybko, odważyłabym się powiedzieć, że stemple zajmują więcej czasu (tam baza musi być idealnie wyschnięta, a tutaj już po 5 min od pomalowania lakierem mogłam działać dalej). Listki oraz róże wykonane zostały farbkami akrylowymi, jeśli wciąż nie wiecie jak je wykonać, można zobaczyć filmik instruktażowy w podstronie Tuturials co prawda było to dawno temu, lecz metoda jaką je tworze wciąż jest taka sama :) Baza to lakier Dor, numerek starty, wybaczcie, ale na prawdę nie mam czasu szukać w komentarzach co to był za lakier, wiem, że kiedyś ktoś mi napisał a ja zapomniałam :/
Podsumowując, zapraszam do oglądania ogrodu różanego na frenchu w moim wykonaniu :)


(mały paznokieć troszkę ucierpiał zaraz po zmalowaniu różyczek - Filip był głodny ^^ A na kciuk niestety ścięty na zero gdyż ciągle mi się łamie)

Kwiaty to wzór który zawsze będzie modny w zdobieniu paznokci, nie ukrywam, że mnie to cieszy ponieważ je uwielbiam, począwszy od naklejek 3D poprzez wodne, czy te malowane ręcznie, farbkami, lakierami lub też lepione z akrylu... A Wy? Kochacie kwiaty jak na kobiety "przystało" ? 

 Pozdrawiam ciepło,

29 comments:

  1. Idealne są te róże ! :) Jeszcze ni potrafię zrobić ich w takim pięknym wydaniu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj to na prawdę nie jest takie trudne, wystarczy "ciapać" nie muszą być idealne a zawsze będą ładne ;)

      Delete
  2. Bardzo ładne zdobienie.
    Delikatne, zwiewne i wiosenne:)

    ReplyDelete
  3. Śliczne! Ja maluję je co prawda lakierami, a nie farbkami, ale i tak bardzo lubię :)

    ReplyDelete
  4. Kobiety będą zawsze kochać kwiaty a ja szczególnie, są przepiękne a numerek ten to chyba 504 bo też go kupowałam we wakacje i znalazłam nr. Narobiłaś mi chętki na kwiaty :)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Dziękuję po raz drugi, jak dobrze pamiętam to poprzednim razem również Ty mi napisałaś co to za numer :P

      Delete
    2. Pamiętam, bo też go mam ;) Także nie ma za co :)

      Delete
  6. bardzo, bardzo, baaardzo mi się podoba! :)

    ReplyDelete
  7. Ślicznie wyszło.. I bardzo podoba mi się dobór kolorów :)

    ReplyDelete
  8. Ale piękny ogród!! :) Ja osobiście kwiatów nie lubię...nie lubię ich dostawać...nie sprawia mi też przyjemności patrzenie na nie. W domu mogłabym nie mieć kwiatów, a mam tylko dwa, którymi nie trzeba się za bardzo zajmować. Tak wiem...dziwne jak na kobietę, ale tak jest :) Natomiast na paznokciach ten motyw po prostu uwielbiam!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tam, ja mam w domu 2 kaktusy w tym jeden już pada :D A czy lubię dostawać kwiaty hmm chyba tak, choć wolę je podziwiać w ogrodzie :)

      Delete
  9. Uwielbiam motywy kwiatowe na paznokciach, Twój manicure jest śliczny :)

    ReplyDelete
  10. Te Twoje różyczki są zawsze takie piękne :D

    ReplyDelete
  11. Różyczki wyglądają jak naklejki :) perfekcyjnie zrobione!

    ReplyDelete
  12. ten bazowy Dor jest bardzo ładny, a różyczki przepiękne! muszę w końcu u siebie spróbować takie zmalować :)

    ReplyDelete
  13. ja uwielbiam kwiatowe motywy - szczególnie różane i to widać po nazwie mojego bloga, nicku :D
    przepięknie wyglądają na frenczu, lakier bazowy miażdży ^^ musze go dopaść ^^

    ReplyDelete
  14. miętka śliczna <3 a zdobienie też niczego sobie ;) osobiście uwielbiam takie różane zdobienia

    ReplyDelete
  15. Pięknie Ci wyszły te różyczki ;)

    ReplyDelete
  16. Sliczne :) motyw roz, ubostwiam, Tak jak mowisz, wystrczy ciapnac, a i tak beda sliczne :)

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam kwiatki na paznokciach! Widziałam już gdzieś podobne frenchowe różyczki i wciąż jestem nimi zachwycona, są prześliczne :D

    ReplyDelete
  18. śliczne są, też się czaję na różyczki :d

    ReplyDelete
  19. ja pierdzielę! To najpiękniejszy french jaki w życiu widziałam! No coś niesamowitego ♥

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.