Sandy Violet Star

Wróciłam już do obecnego domku, jednak przywiozłam z sobą sporo "pamiątek" by poprawić sobie humor.
Jednym z miejsc którym nie mogłam się oprzeć była drogeria natura o którą obecnie ciężko w Gdańsku, a gdy już na nią trafimy świeci pustkami. Na szczęście ulica Krakowska nie zawiodła i sklep był zapełniony po brzegi, od razu pobiegłam do szafy My Secret i złapałam za klika lakierów, między innymi tego piaskowca...



My secret Sandy Violet Star nr. 174

Typ - piasek
Krycie - 2 warstwy
Konsystencja - średnia
Pędzelek - krótki, lekko spłaszczony, miękki
Czas schnięcia - ok. 20min
Zmywanie - nie ma tragedii ale stawia opór
Dostępność - drogeria natura
Pojemność - 10ml
Cena - 7,99zł

Informacje dodatkowe - Lakier kupiłam bo nie posiadam żadnego fioletowego piasku ( nie wiem jak to się stało :p ) a ten bardzo odpowiadał mi intensywnością koloru. Posiada jasno fioletowy (tudzież różowy) shimmer który sprawia, że piasek nabiera uroku i nie jest nudny. Szczerze przyznaję, że po pomalowaniu nie trafił do mojego serca, jednak z każdą godziną podobał mi się coraz bardziej. Faktura jest delikatna, a sam odcień i intensywność fioletu sprawiają, że ciężko od niego odwrócić wzrok.

PS. Zdjęcia mani były robione po 2 dniach noszenia stąd lekko starte końcówki




Podsumowując, nosiło mi się go dobrze, kolor jest przepiękny, ale faktura dla mnie mogłaby być intensywniejsza :)

Wkrótce pokaże Wam co mi przybyło po wizycie na Śląsku oraz zasypię Was stemplowymi mani (jak tylko pokaże co malowałam na wyjeździe). Mam nadzieję, że z tą nową energią którą się naładowałam będę tutaj częściej.

Pozdrawiam,


24 comments:

  1. Piękny kolorek, szczerze mówiąc pierwszy raz widzę fioletowy piaseczek :)

    ReplyDelete
  2. śliczny kolor piaskowego lakieru *.*

    ReplyDelete
  3. Jak dla mnie ciut za intensywny kolorek, ale wygląda ślicznie ^^ Miej energię jak najdłużej!

    ReplyDelete
  4. faktycznie kolor ma boski :D
    czekam więc na dużo fotek nowości ^^

    ReplyDelete
  5. Aaaj piękny, prawie jak moja Zoya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj z Zoyą podejrzewam ma mało wspólnego :P Mam go i cholercia, w buteleczce takie piękne te drobinki a na paznokciu gdzieś giną...

      Delete
  6. mam to cudo, stoi w szufladzie :) zresztą nie on jeden czeka na swoją kolej , aż mi wstyd :D
    słyszałaś o wyprzedaży ORLY? http://womensendorphine.blogspot.com/2014/01/uwaga-uwaga-wazne-wyprzedaz-orly.html
    cena 18zł/szt.:)

    ReplyDelete
  7. Świetny jest chociaż dla mnie mógłby mieć więcej i bardziej widoczny shimmer :)

    ReplyDelete
  8. Faktura rzeczywiście jest dość delikatna, ale i tak ten odcień jest przepiękny ;)

    ReplyDelete
  9. do końca mnie nie przekonuje, ale uroczo prezentuje się na Twoich paznokciach ;)

    ReplyDelete
  10. Na paznokciach wygląda całkiem fajnie ;)

    ReplyDelete
  11. Odcień fioletu ciekawy, chociaż jakoś mało piaskowego efektu widzę :)

    ReplyDelete
  12. Jak na 2 dni to i tak dobrze wyglądał. Uwielbiam fiolety, ale ten jakoś mi nie przypadł do gustu. Może miałabym tak jak Ty ;) Z godziny na godzinę podobałby mi się bardziej. Ja zamówiłam sobie GR Galaxy 14 - tak samo nie mam żadnego fioletowego piasku :D

    ReplyDelete
  13. Ładny, ale jakoś nie przemawia do mnie ta kolekcja My Secret ;D nie wiem czemu, ale już któryś raz miałam kupić ten fiolecik, był w koszyku, ale potem znów trafiał na półkę ;p a co do lakierów Essensce to też kiedyś za nimi nie przepadałam, ale już mi przeszło - teraz bardzo je lubię! Mają super kolory, wygodny pędzelek, duży wybór i szybko schną ;) A do tego te buteleczki... ;)

    ReplyDelete
  14. kolor śliczny :) i raczej nieczęsto spotykany wśród piaskowych

    ReplyDelete
  15. mam go i kurde jeszcze nie użyłam :P a leży już prawie pół roku ehhh.. ładniutki :)

    ReplyDelete
  16. Już drugi raz dziś na ten piasek... I powiem to jeszcze raz. Kolor jest bardzo mój:) szkoda tylko, że do Natury mi nie po drodze...

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.