Blue flowers

Trzymając się tematu wiosennego kolejny raz przedstawiam Wam kwiaty inspirowane zdobieniem Robin Moses....
Uważam, że moja wersja od oryginału różni się diametralnie, przez co ja nie do końca byłam z niej zadowolona, miało być delikatnie, a tak niestety nie wyszło.
Jako baza posłużył mi Pierre Rene nr 53, który pokryłam delikatnym srebrnym pyłkiem z wibo (numerek start) następnie farbkami akrylowymi zmalowałam gałązki, listki i niebiesko białe kwiatuszki.




Zdjęcia zrobione po 2 dniach noszenia przez co mani nie ma już tej świeżości (niestety na moich paznokciach dość szybko ścierają się końcówki lub odpadają kawałki lakieru :P). Mam nadzieję, że Wam zdobienie spodoba się bardziej niż mi samej, mam pełen folder paznokci których nie widzieliście wciąż walczę z sobą by podejść do malowania z większym luzem, niestety słabo mi to idzie...


Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

26 comments:

  1. Jeja ale fajne są te pazurki! Takie na wielkanoc i na wiosnę;)

    ReplyDelete
  2. podobają mi się, ładna baza, kwiatuszki perfekcyjnie zmalowane ;)

    ReplyDelete
  3. Jak dla mnie ten manikiur jest śliczny!

    ReplyDelete
  4. super bardzo ciekawe zdobienie ;)

    ReplyDelete
  5. czepiasz się szczegółów a zdobienia wychodzą ci coraz lepiej ;]

    ReplyDelete
  6. Rzeczywiście jest mniej delikatnie i w innym stylu, ale to nie oznacza, że gorzej, ja jestem zachwycona! I bardzo podoba mi się ten sposób malowania kwiatków, wyglądają prześlicznie :D Robin Moses wymiata :)

    ReplyDelete
  7. Mi się tam podoba bo są Twoje i bardziej podobają mi się od oryginału :) ja mam podobnie folder inspiracji i tylko tam dorzucam a jakiś kryzys mam i nie bardzo mam kiedy je zmalować :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj, daj spokój ja z kolei maluję praktycznie codziennie bo do wszystkiego mam zastrzeżenia, zamiast na spokojnie dać odpocząć umysłowi od wymyślania i szukania zdobień to ja na siłę kombinuję :P

      Delete
  8. Bardzo mi się podobają, wyglądają uroczo!:)

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładne :) Pięknie ci to wyszło :)

    ReplyDelete
  10. ojej jak kobieco i lekko :) przepiękne !

    ReplyDelete
  11. Pięknie :)
    U mnie też na paznokciach kwiatki :D

    ReplyDelete
  12. jeju jak wiosennie :) bardzo mi sie podoba:)

    ReplyDelete
  13. kochana, jesteś dla siebie zbyt surowa! wyszło pięknie :) najbardziej jestem pod wrażeniem liści - jak naklejki!

    ReplyDelete
  14. Nie potrzebnie się "spinasz" bo super Ci wyszło:)

    ReplyDelete
  15. Twoja wersja lepsza :) taka pełniejsza... Pokazuj te z folderu ! :P na pewno są świetne

    ReplyDelete
  16. Twoja wersja zdecydowanie bardziej mi się podoba! :)

    ReplyDelete
  17. Pięknie wyszły! Swoją drogą uwielbiam zdobienia Robin Moses:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdobienia i osobowość w jej filmikach, nie raz oglądając tutoriale płakałam ze śmiechu, bardzo podoba mi się ten jej luz :)

      Delete
  18. Ostatnio, wszędzie widzę malowane kwiaty :-P Ale to dobrze, bo jest to bardzo efektowne zdobienie i każdy wykona je po swojemu.
    A zdobienie bardzo mi się podoba :-) I tło do niebieskich kwiatów świetnie pasuje :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.