Pijane wywijasy

Kolejne szybkie zdobienie które skrywa pewną "tajemnicę"...
Długo zastanawiałam się czy napisać w jakich okolicznościach powstał ten mani, doszłam do wniosku "a co mi tam", kochani tak prezentują się paznokcie robione po dwóch piwach (dla mnie to już wystarczająca ilość :P), paznokcie były już pomalowane bazą, nie pamiętam co chciałam namalować na drugi dzień, mój luby ulotnił się na parę chwil przy komputerze więc ja wpadłam na genialny pomysł by jednak usiąść do zdobienia. Nie miałam żadnego planu po prostu wzięłam pędzelek do ręki i paćkałam, zaplanowane od początku były tylko ćwieki od BornPrettyStore możecie je zakupić tutaj za 7.59$ ja jestem nimi zachwycona i już zdążyłam je wypróbować nie jeden raz.




Co sądzicie o moich pijanych wywijasach? Oj nie wiem czy to nie wstyd przyznawać się do takich rzeczy, ale uważam to za bardzo ważny aspekt malunku, pamiętam jak mnie wtedy niosła wyobraźnia i jaka zadowolona z siebie byłam, co prawda poranek zweryfikował to "dzieło sztuki" i jak to ja swoje ponarzekać bym chciała^^

Zachęcam Was również do odwiedzenia działu nail art z pewnością wpadnie Wam tam coś w oko, a używając tego kodu AEBQ10 dostanicie 10% zniżki na zakupy :)

Muszę przyznać, że nie żałuję zmiany decyzji jaką podjęłam dość dawno temu by jednak wciąż współpracować z firmą BPS wysyłki docierają poniżej 3 tygodni a i produkty zadowalają mnie znacznie bardziej niż na początku, oby tak dalej!


Pozdrawiam,

33 comments:

  1. Nie powiedziałabym, ze to mani pod wpływem :p Mi się podoba.
    Co do BPS - dzisiaj dotarło do mnie zamówienie po ponad miesiącu od wysłania i jedne naklejki były inne niż zamówiłam. Niby tanie były, ale jednak to nie te, które chciałam użyć...

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie to mnie troszkę dziwi wiele osób miało problemy z BPS ja póki co (tfu tfu) nigdy, a dostałam w sumie już 4 paczki, chociaż ostatnia była rozerwana i nie wiem jakim cudem nic z niej nie wypadło, jednak tutaj winić firmy nie mogę bo raczej przy pakowaniu jej na targali xD

      Delete
    2. *nie targali - miało być^^

      Delete
    3. Tez nigdy nie miałam z nimi problemu. To była moja 3, czy 4 przesyłka. Jedna szla ponad 2 miesiące, inne dosyć szybko. Pomyłka w zamówieniu zdarzyła się pierwszy raz. W sumie nie wiem czy pisać, czy nie, bo 0,88 centów to nie majątek a naklejki i tak ładne. Tyle, ze już takie mam.

      Delete
  2. Oj jak to "pijackie" mani to znaczy, ze musisz pić częściej :D Jest niesamowicie energetyczne i pozytywne :)

    ReplyDelete
  3. Pijane, niepijane - fajne! :D Widać, że autorski pomysł. No i te piękne ćwieki pastelowe... *.*

    ReplyDelete
  4. Na trzeźwo czy po piwie - dalej wyglądają wspaniale. A te ćwieki... Cudowne, muszę w końcu zrobić zamówienie z BPS, bo cuuudne są te ich duperele do pazurków <3

    ReplyDelete
  5. Bosko to wygląda! Zupełnie jakbyś to nie wiadomo jak długo planowała :D

    ReplyDelete
  6. Fajne zdobienie. Jakbyś pomieszała więcej kolorów wyszła by niezła psychodela:)

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajne zawijasy :D kolor ćwieków przepiękny! A mam jeszcze pytanko, malowałaś je białym lakierem czy farbką? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. farbką, lakierem pewnie nie dałabym rady :)

      Delete
    2. oo,a mogłabym wiedzieć jaką? szukam takiej dobrze kryjącej białej farbki.. póki co moje dwie, które nabyłam nie do końca dają radę.. :D

      Delete
  8. kurczę Ty to nawet po pijaku umiesz coś fajnego zmalować :P to się nazywa talent!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaki tam pijak to tylko dwa piwka nie moja wina, że tak na mnie działają :D

      Delete
  9. Haha :D No jak na "pijackie" mani to wyszło rewelacyjnie :D Ja jak kiedyś malowałam nietrzeźwa to pomalowałam sobie wraz z paznokciami sporą część palców, a Ty jeszcze równe wzorki zrobiłaś! szacun :)

    ReplyDelete
  10. Takie plemniczki :) hahah, tak mi się skojarzyło ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi również, ale wolałabym tego nie pisać :D

      Delete
  11. Dwa piwa to często u mnie faza ,,chce mi się spać", dopiero następne potrafią coś zdziałać :-P Więc prędzej malowałabym nosem po paznokciach (może nowe zdobienie by powstało ? :-D). Bardzo podoba mi się wkomponowanie ćwieków we wzory i ich kolor lakieru bazowego :-) No i oczywiście same wzorki, wcale nie pijackie, tylko ,,zawiane" :-P

    ReplyDelete
  12. Po piwku fajnie wychodzi wszystko sama wiem coś o tym :P pomysłowe :) też mam te ćwieki ale nawet nie wiedziałam, że dość sporo kosztują :/ no nic zdobienie z nimi jest jeszcze przede mną :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak cena nie jest najniższa, ale są to najładniejsze ćwieki jakie kiedykolwiek miałam, sama nie wiem czemu tak późno się na nie zdecydowałam i myślę, że byłabym w stanie wydać na nie gotówkę, starczą na długo - no chyba, że będę szaleć tak jak teraz xD

      Delete
  13. Wcale nie wygląda że to pijane zdobienie :D NO chyba, że te kreski miały być proste, wtedy to zmienia postać rzeczy :D

    ReplyDelete
  14. Rewelacyjne :D Nie wpadłabym na coś takiego nawet na trzeźwo :D

    ReplyDelete
  15. Ale kochana świetnie wymyśliłaś to :D

    ReplyDelete
  16. śliczne zawijaski Ci wyszły :)

    ReplyDelete
  17. hipnotajzing! :D takie moje pierwsze skojarzenie :)

    ReplyDelete
  18. wspaniałe zdobienie, uwielbiam takie wywijasy :) piękne !

    ReplyDelete
  19. Ślicznie wyszły Ci te pijane wywijaski :DD

    ReplyDelete
  20. Przydałby mi się taki manicure... Ożywiłby moje zaniedbane pazury :-)

    ReplyDelete
  21. super! jak na "takie sobie maziaje" to wyglądają cudownie :D

    ReplyDelete
  22. W czym problem? Manicure ekstra, jak to się robi???

    ReplyDelete
  23. Malowałaś to pędzelkiem?! Wow! :)

    ReplyDelete
  24. o fajnie wyszło :D i te kolorki się ładnie dopełniają :D

    ReplyDelete
  25. takie wzorki po 2 piwach? :D
    no szacun ^^

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.