beach nails

Witam,
Dzisiaj dobitnie zamierzam się wpasować w piękną słoneczną pogodę! Zapraszam Was na plażowy manicure, prosty aczkolwiek bardzo czasochłonny.



Na pierwszy rzut oka zdobienie wygląda na banalnie proste, w zasadzie takie jest. Niestety pochłania wiele czasu. Zaczęłam od gradientu - połączenia jasnego nude z niebieskościami - pierwszy etap brudzenia wszystkiego w około ^^
Następnie przyszła pora na water marble... Bloga prowadzę już ponad 2.5 roku, dopiero dziś pierwszy raz możecie zobaczyć u mnie tę metodę zdobienia! Zazwyczaj wszystkie próby kończyły się fiaskiem i raczej nie należę do jej fanów -  kolejny etap zakończony upapranymi dłońmi :P
Na koniec przyszła pora na naklejki wodne wybrałam dwa różne blistry ( YU417 oraz YU418 ), wybrałam te wzory które według mnie najlepiej pasowały do mojego podkładu :)





I jak podoba Wam się moja wersja nadmorskiego manicure? Ja osobiście jestem zadowolona, chyba głównie za sprawą udanego water marble! W Końcu, po tylu próbach :D
Życzę Wam udanego i słonecznego weekendu :*




Pozdrawiam,

28 comments:

  1. Gratulacje! Wyszło pięknie - plaza i piasek, wodne fale i błękitne morze. Esencja letnich wakacji *.*

    ReplyDelete
  2. Warto było spędzić nad tym tyle czasu. Twoje paznokcie wyglądają wspaniale! :)

    ReplyDelete
  3. Kochana a to jest water marble czy to z użyciem sprayu czy jakoś tak? Pytam bo tradycyjny WM wygląda całkiem inaczej, a Twój wyglada jak centki. Super.

    Kolorki są śliczne i całe zdobienie super wygląda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. water marble z użyciem spraju :)

      Delete
    2. Opisz kiedyś tą metodę proszę :)
      Bardzo mi się to podoba, a tak na dobrą sprawę nie wiem jak się za to zabrać :(

      Delete
  4. Świetny efekt uzyskałaś dzięki water marable - no genialnie to wygląda :D

    ReplyDelete
  5. To jest takie psikane marble? Efekt na tym tle wyszedł fantastyczny - jak spienione morkie fale przy brzegu - trochę ten nudziak wygląda jak płycizna, a niebieskości - jak dalej i głębiej. Rewelacja! Naklejki tylko dodają morskiego smaczku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jest to psikane marble :) Cieszę się, że tak dla Ciebie przedstawia się ten manicure bo dokładnie o to mi chodziło! :)

      Delete
  6. piękne połączenie, niebanalne kolory i śliczne naklejki :)

    ReplyDelete
  7. przepiękne to mani jest <3 wspaniale to wszystko razem połączyłaś i naprawdę warto było się postarać dla takiego efektu <3 obłędne <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję <3 Starania do jedno, według mnie water marble jest nieobliczalne nigdy nie wiesz czy Ci wyjdzie :)

      Delete
  8. Cudne mani ;) Bardzo mi się podoba ;))

    ReplyDelete
  9. Dla takiego pięknego mani warto poświęcić czas ;) Jest przepięknie ! A ja właśnie maluję , wiesz co i do północy nie ma szans , żebym zdążyła ;) hehe

    ReplyDelete
  10. mam tutek do tej plaży z marską pianą ale przez brak czasu nie mam jak się do niej dobrać, a szkoda, bo wygląda mega efektownie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niestety zabawy w "paćkanie" oraz czekanie między etapami zabiera sporo czasu, ale warto! Myślę, że ciężko zepsuć to zdobienie ^^

      Delete
  11. Piękne, wakacyjne zdobienie. Uwielbiam ten czas, kiedy na blogach pojawiają się paznokcie z kotwicami, palmami itd. :)

    ReplyDelete
  12. Zdobienie genialne, no ale ile brudnej roboty ! Ja również nie jestem fanka wodnych metod! Za dużo brudzenia jak dla mnie :-P

    ReplyDelete
  13. Czasochłonne, ale wyszło przepięknie!

    ReplyDelete
  14. Piękne, morskie i wakacyjne:)

    ReplyDelete
  15. Pięknie wyszło - idealnie letnio i wakacyjnie. Warte poświęconego czasu :)

    ReplyDelete
  16. Kupa roboty, ale efekt świetny!

    ReplyDelete
  17. Całość super. Gradient i water marble wygląda tak cudownie Morsko. Jak plaża. Water Marbl to też moja zmora. Miałam kilka podejść i zawsze porażka.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.