Twin nails with Lucy!

Witam po krótkiej przerwie :) 
Dziś chciałam Wam pokazać dwa zdobienia! Jakiś czas temu stwierdziłam, że mam ochotę na Twin Nails, od razu do głowy przyszła mi Lucy. Nie lada wyzwanie bo wielokrotnie oglądałam jej piękne ręczne malunki. Jak mu sprostałam? Zobaczcie ( i przeczytajcie ) sami ;)



Muszę Wam się przyznać, że do zdobienia zabierałyśmy się dosyć długo, obie z podobnych powodów - dzieci, praca :) Choć biorę winę na siebie i to ja raz zmieniałam temat! Finalnie udało nam się dobrnąć do szczęśliwego końca i zmalować dwa pejzaże, naszą inspiracją było poniższe zdjęcie.

Ja do stworzenia swojej interpretacji użyłam lakierów ( niebieski, fiolet ) oraz farbek akrylowych. Bawiłam się świetnie podczas tworzenia, niestety odczułam również fakt rzadkiego sięgania po farbki i cieniutkie pędzelki... No cóż ocenę pozostawiam Wam! :)


Piękny manicure Lucy! Podziwiam jak pięknie zrobiła cieniowania i rozmieściła kwiaty <3
Koniecznie zajrzyjcie do niej - klik.



Podsumowując, bawiłam się świetnie i  miło było czasem porozmawiać o naszych pociechach pomiędzy ustalaniem "formalności" :) Ponownie przypomniałam sobie jaką frajdę daje ręczne malowanie, ale i również zrozumiałam, że czasem trzeba poćwiczyć rękę^^




Pozdrawiam,

20 comments:

  1. Rozleniwiło nas trochę stemplowanie , więc miło było wziąć znów pędzel w dłoń ;) dobrze się przy tam bawiłam i fajnie się rozmawiało ;) a mani wyszło Ci przepięknie!

    ReplyDelete
  2. Dziewczyny, jesteście niesamowite! :) Piękne zdobienia, podziwiam zdolności :)

    ReplyDelete
  3. Pięknie wyszło :)) Twin mani to świetna sprawa :)

    ReplyDelete
  4. Och dziewczyny, ale piękności namalowałyście! Oba śliczne - nie da się wybrać lepszego bo każdy jest namalowany w nieco innym stylu. Cudne :) Podziwiam za talent i chęci :)

    ReplyDelete
  5. Mnie to chyba tylko właśnie taki wspólny projekt zmusiłby do chwycenia za pędzel :-P
    Fantastyczne zdobienia! Zdolniachy z Was :-D

    ReplyDelete
  6. macie fach w ręku! :D takie piękne malunki ręcznie, cudo :)

    ReplyDelete
  7. Jesteście niesamowite! Z ciekawości - ile zajęło wam wykonanie takich dzieł? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem ile Lucy, ale mi samo malowanie wzoru zajęło coś ok. 30 min. U mnie to w sumie same ciapki i plamy przypominające kwiaty :P Dodając jednak czekanie aż całość wyschnie oraz malowanie lakierem bazowym pewnie 1.5h zleciało :)

      Delete
  8. przepięknie namalowane! i u Ciebie i u Lucy :D

    ReplyDelete
  9. Wyszło Ci super!!! A inspiracja cudowna!!

    ReplyDelete
  10. Świetny pomysł na wspólne malowanie, a to co wyczarowałaś na pazurkach jest rewelacyjnie:))

    ReplyDelete
  11. Świetny pomysł! Razem zawsze przyjemniej coś stworzyć :)

    ReplyDelete
  12. Zakochałam się w nich! Prześliczne!!!

    ReplyDelete
  13. Coooś pięknego! Chyba bym się rozpłakała musząc zmywać coś tak ślicznego i pracochłonnego ;)

    ReplyDelete
  14. Łał, wyszło Ci przecudownie <3

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.