Spotkanie blogerek z Trójmiasta

Dzisiaj zapraszam Was na luźny post okołopaznokciowy :)
Niedawno ( w ostatni piątek ) zorganizowałam spotkanie blogerek z Trójmiasta. Było to dla mnie spore wyzwanie ponieważ nigdy nie organizowałam tego typu wydarzeń. Pierwsze dwie godziny piłam wodę jak opętana próbując opanować nerwy.. Jak było później?...

(od lewej Ania - Mroofa, Ania, Zuza - Eklerek, Basia - Polish and Cookies, Paulina - Cieniu, a kucający obiekt to ja ^^ )

 ...zrobiłyśmy sobie wyprawę do Osowskiego ( dzielnica Gdańska ) sklepu kosmetycznego, o którym pisała jedna z uczestniczek spotkania Ania ( nie mogę odnaleźć linku do posta ). Istny raj dla miłośniczek yankee candle oraz kosmetyków oczywiście, ja znawczynią w tym temacie nie jestem, więc nie będę go rozwijać ^^ Były również lakiery.. Essence, Essie, Paese, Mememe i inne. O dziwo żadna z nas nie zakupiła ani jeden sztuki! To ci lakieromaniaczki! Trzy z nas ( w tym ja ) rzuciły się na paletkę cieni Makeup Revolution London, którą możecie zobaczyć na końcu posta :)
Pani ekspedientka była przemiła! Polecam sklep gorąco - mam blisko, więc pewnie zawitam jeszcze nie jeden raz ^^ Można ich również znaleźć on-line Kosmetykomania.



Jeszcze raz chciałam bardzo podziękować dziewczynom za przybycie! Spędziłam przemiłe popołudnie rozmawiając na miliony tematów, pozostaje tylko mieć nadzieję, że na kolejne spotkanie nie trzeba będzie długo czekać! :)

PS. Przy okazji dostałam niezłego kopa motywacyjnego do działania. Być może będę na blogu nieco rzadziej ( choć postaram się aby do tego nie doszło ), poświęcając więcej czasu na rozwój Blueberry. Co dokładnie mam na myśli dowiecie się mam nadzieję jeszcze w tym miesiącu :)




Pozdrawiam,


18 comments:

  1. Chyba Ci się wkradł błąd bo z tego co widzę pierwsza od prawej jest Cieniu. Swoją drogą Mroofa to prześliczna nawet człowiek nie wie kto się kryje za pazurkami ;) A paletka piękna, aż Ci jej zazdroszczę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Racja, miało być od lewej! Już poprawiam :)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Uwielbiam takie spotkania! Wspólne zakupy, plotki, jedzonko ^^ I bardzo często takie wspólne pogaduszki faktycznie dają blogowego kopa do działania ^^

    ReplyDelete
  3. Rozwijaj firmę, a blog i my nie uciekniemy!!!!

    Zazdroszczę spotkania!

    ReplyDelete
  4. Jakie uśmiechnięte buzie, widać, że udane spotkanie :) Kolejnym razem pamiętacie o mnie :D

    ReplyDelete
  5. Poświęcanie czasu na rozwój firmy to świetny pomysł! Woda na nerwy pomogła? :D

    ReplyDelete
  6. Pozwolę sobie podlinkować odpowiedni wpis, mam nadzieję że nie wyjdę na spamerkę ;) http://kosmeo-logy.blogspot.com/2015/04/piekniej-w-gdansku-kosmetykomania.html

    Swoją drogą, chyba umknęło mi na spotkaniu - byłaś wcześniej w tym sklepie? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem czemu link od Pauliny zniknął i nie miałam jak podlinkować Twojego wpisu. Bardzo dziękuję za dodanie go :)
      Tak byłam tam wcześniej, znalazłam ich sklep w internecie, napaliłam się na lakiery Sally hansen, niestety w sklepie stacjonarnym ich nie było, załamana wróciłam do domu nie oglądając nic innego :D choć chyba zakupiłam wtedy lakier ELF i Mememe :)

      Delete
    2. Aaa, rzeczywiście - nawet słyszałam jak opowiadałaś o tym, ale uciekło mi zupełnie z pamięci ;)

      Delete
  7. Fajnie miałyście ;) spotkać się z dziewczynami na żywo, które zna się z blogów to ciekawe przeżycie ;)

    ReplyDelete
  8. Jakie my piękne na tych zdjęciach jesteśmy, hahaha ♥
    To ja dziękuję za możliwość spotkania się i z miłą chęcią powtórzyłabym spotkanie, jakby się udało to w jeszcze szerszym gronie :*

    ReplyDelete
  9. Rozwijaj firmę, bo czekam z niecierpliwością.
    Paletkę już przetestowałam i jest super. Koniecznie muszę tam wrócić po czekoladowe paletki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również zaliczyłam już zabawę z nią :) Dziś jest róż na powiekach ^^

      Delete
    2. Ja tam kolorowe kreski uskuteczniam. Chociaż z tęczowej chwilowo zrezygnowałam i na ombre stawiam.

      Delete
  10. udane spotkaie! Paletka piękna. Ciekawe co się kryje za rozwojem sklepu ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.