Baroque roses - BPL-024

Witam,
Tym razem na moje paznokcie wkradła się odrobina elegancji.
Gdy tylko zobaczyłam różany wzór z nowej płytki od Born Pretty Store przepadłam..
Wiedziałam, że przyszła pora na sięgnięcie po moją ulubioną czerwień...



Tą piękną bazą jest Bell Glam Night 01, widzicie ją u mnie nie po raz pierwszy! Choć myślę, że wcześniejsze zdobienia z jej udziałem nie były aż tak ładne ( skromność :D ). Nałożyłam 3 cieniutkie warstwy, które pokryłam cieniutką warstwą top coat'u. Następnie sięgnęłam po nowe zabawki - stempel z mięciutką gumą - bardzo zaskoczyła mnie nowa dostawa w naszym sklepie, gumy w stemplach są cudowne, bardziej miękkie niż te kolorowe, a do tego nic nie musiałam matowić czy przemywać acetonem <3 możecie je znaleźć TU. Druga zabawka to długo wyczekiwana płytka BPL-024. Posiada kilka na prawdę pięknych wzorów, niestety niektóre z nich są za duże na moje wąskie i obecnie krótkie paznokcie. No cóż jest powód do zapuszczania ^^
Wzór odbiłam czarnym lakierem Konad.








Jeżeli jesteście zainteresowani zakupem płytki, polecam wykorzystać kod z poniższego obrazka, dzięki niemu otrzymacie 10% zniżki :)



I jak podobają się Wam moje barokowe róże? Ja jestem nimi oczarowana, miło od czasu do czasu postawić na elegancję, u mnie zdarza się to wyjątkowo rzadko i pewnie dlatego tak cieszy :)
Coś czuję, że w najbliższym czasie będę Was męczyć kwiecistymi zdobieniami oraz lakierami z dodatkiem wszystkiego co się świeci ^^



Pozdrawiam,

32 comments:

  1. Róże jak i całe zdobienie są przepiękne :)
    Sama płytka również bardzo mi się podoba, ma naprawdę ładne wzorki :)

    ReplyDelete
  2. Zdobienie jest świetne - nie ma co być skromna :-P A płytka jest zdecydowanie jedną z lepszych z tej serii.

    ReplyDelete
  3. Płytka jest świetna, od dłuższego czasu mi się podoba i pewnie prędzej czy później ją przygarnę. Połączenie kolorów w zdobieniu jest rzeczywiście bardzo eleganckie, baza jest przepiękna i niespotykana:).

    ReplyDelete
  4. Przepiękni Ci wyszło ! A płytka faktycznie ma rewelacyjnie wzorki - wpisuję na listę moich chciejstw :)

    ReplyDelete
  5. śliczne różyczki i kolor bazowy <3

    ReplyDelete
  6. Genialne :) Aktualnie czekam na przesyłkę z m.in. tą płytką :) nie mogę się doczekać :)

    ReplyDelete
  7. Genialna jest ta płytka! Każdy wzór mi się na niej podoba ! Z paznokciami i kolorystyką idealnie trafiłaś w mój gust! Piękne!

    ReplyDelete
  8. cudna czerwień i ten wzór niesamowity! uwielbiam takie mieszane "negatywowe" wzory :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też je uwielbiam obecnie kupują właśnie płytki z tym motywem :)

      Delete
  9. Przepiękne róże, Zastanawialam się nad tą płytką ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam, bardzo ładnie odbija wzory.. na poprzedniej się zawiodłam ( niektóre wzory słabo mi się odbijały ) ale co do tej nie mam żadnych zarzutów :)

      Delete
  10. Powiedziałabym że to taki Twój signature manicure:) Bardzo, bardzo szykowny:)

    ReplyDelete
  11. Łał, śliczne mani, takie klimatyczne :)

    ReplyDelete
  12. Ta czerwień jest naprawdę piękna! A róże na nim to super wybór ♥

    ReplyDelete
  13. Właśnie dostałam tą płytkę w ramach współpracy i zamierzam ją jak najszybciej użyć, bo widzę po Tweoim zdobieniu, że genialnie się sprawdza. Rewelacyjne mani

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tak :) Mam nadzieję, że będziesz tak samo zadowolona :)

      Delete
  14. Eleganckie i klasyczne mani.

    ReplyDelete
  15. Aaaaaa jakie piękne to mani jest! Strasznie, strasznie w moim guście i wykonane tak perfekcyjnie! Czekam z niecierpliwością na swoją paczkę z BPS :>

    ReplyDelete
  16. mam tą czerwień i także ubóstwiam ^^ robiłam do niej chyba ze 3 podejścia, w końcu kupiłam i ani trochę nie żałuję zakupu ;) na płytkę się czaję, a mani baaardzo mi się podoba i sama z chęcią sobie takie zrobię jak tylko ją dopadnę :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomimo, ze fanką czerwieni nie jestem musiałam ją mieć.. szukałam długo i znalzałam na wyprzedaży blogowej :)

      Delete
  17. Ojjj, ale kusisz tą płytką :D zdobienie cudowne (nawet mojego męża oderwało na chwilę od meczu :P- WOW). Tą czerwień musze poszukać w "Naturze"- gdzie Ty ją kupiłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ją kupiłam na wyprzedaży blogowej, zobaczyłam u kogoś na blogu i później długo szukałam, stacjonarnie nigdzie jej nie widziałam niestety :(

      Delete
  18. Piękne zdobienie!!!
    Piękny kolor Bell i wzor!!!
    Muszę mieć tę płytkę!!!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.