Light sandwich

Pora na odrobinę delikatności, zapraszam na "lekką kanapkę" z My Secret 221 Polite Dots :)


Posiadam ten top coat już od dłuższego czasu, nawet zagościł na moich paznokciach kilkukrotnie, niestety nigdy go wcześniej nie uwieczniłam na zdjęciach. Jak to się mawia co się odwlecze to nie uciecze^^ Przy tworzeniu kanapki towarzyszyła mi Vipera BB Nude 11.
Stworzenie jej było bardzo proste, lakier mleczny położyłam jako bazę następnie jako 3 i 5 warstwę, My secret wylądowało jako 2 i 4 warstwa. Całość wykończyłam Sally Hansen Diamon Flsh - przy tylu warstwach uważałam to za konieczność :)



Muszę przyznać, że dla mnie większość tego typu topów wygląda dobrze tylko w butelce a na paznokciach potrafią niestety rozczarować. Z Polite Dots na szczęście tak nie miałam. Świetnie komponuje się z delikatnymi bazami typu nude, sprawia, że nawet delikatny manicure nie jest nudy.
A Wam jak się podoba? :)


Pozdrawiam,

14 comments:

  1. Ja mam taki z catrice, ma tylko białe i nude fleksy.
    Prosty a efektowny sposób na urozmaicenie mani ;)

    ReplyDelete
  2. Super :) Całkiem już zapomniałam o takiej metodzie zdobienia :D

    ReplyDelete
  3. Bardzo mi się podoba. Też mam ten topper, użyłam go dopiero raz, ale twoja kanapka mnie zainspirowała do ponownego użycia tego słodziaka :)

    ReplyDelete
  4. Mam ten sam My Secret i bardzo go lubię, jest śliczny :)

    ReplyDelete
  5. świetna kanapka :D super głębia się zrobiłą na paznokciach a jednocześnie są bardzo delikatne :)

    ReplyDelete
  6. Mam taki identyczny od MIYO :D w miniaturce :D

    ReplyDelete
  7. Świetny pomysł z tą kanapką na wykorzystanie tego toppera. Bardzo delikatnie i subtelnie wyszło :-)

    ReplyDelete
  8. Wyglada super, ale ilosc warstw mnie powaliła :)

    ReplyDelete
  9. Mam ten lakierek i bardzo go lubię. Super mani

    ReplyDelete
  10. Ciekawie to wygląda. Lubię takie lakierowe rozwiązania, prosty sposób, nie jest czasochłonny, ale fajnie urozmaica paznokcie. :)

    ReplyDelete
  11. Dopoki nie przeczytalam ze to My secret bylam pewna ze Hean bo taki wlasnie mam z tej firmy ale jeszcze nie uzylam. Moze skopiuje Twoj pomysl bo swietnie to wyglada

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładnie :) tak delikatnie :)

    ReplyDelete
  13. zastanawiałam się nad tym glitterem, ale w końcu go nie wybrałam, a szkoda, bo jest piękny :(

    ReplyDelete
  14. Widziałam już kilka kanapkowych mani, i powiem Ci ze ten jest najpiekniejszy. Troszeczkę by mi wynagrodził brak w mojej kolekcji manhattanka Cupcake Addict, ktorego juz nie dorwałam i ubolewam nad tym faktem. Koniecznie muszę miec ten top!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.