Sparkling ( garbage ) feathers

Witam,
Tak jak obiecywałam w najbliższym czasie będę Was zasypywać wszystkim co błyszczy!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać pewien klasyk, który każda sroczka "musi" posiadać w kolekcji...



...mowa tu o Orly Sparkling Garbage! Gdy tylko zobaczyłam piękny manicure Yasinisi z tym lakierem w roli głównej ( klik ) wiedziałam, że muszę wykonać coś podobnego. Długo wybierałam odpowiednią płytkę, finalnie postawiłam na BP-75 od Born Pretty Store. Motyw piórek wypełniłam transparentnymi lakierami.








Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii na temat tego zdobienia, ja nie mogę oderwać oczu od dłoni. Pewnie będę płakać gdy przyjdzie mi zmyć piórka z paznokci ^^
Szkoda mi tylko jednej rzeczy, dlaczego SG tak ciężko sfotografować? Na żywo holograficzny efekt jest jeszcze wyraźniejszy <3

Spodobała Wam się płytka z motywem piórek? Możecie ją dostać tutaj ( obecnie jest za 1,99$ ) a używając poniższego kodu otrzymacie -10% na produkty nieprzecenione :)




Pozdrawiam,

22 comments:

  1. śliczne, widzę że ta płytka robi ostatnio furorę :D (u mnie też dziś wieczorem :P)

    ReplyDelete
  2. Śliczny ten lakier. Po kilku postach z nim w roli głównej dziś go zamówiłam i już nie mogę się doczekać aż do mnie przyjdzie. A piórka wyglądają rewelacyjnie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno się nie zawiedziesz. To był pierwszy lakier Orly jaki kupiłam :) Na żywo czaruje jeszcze bardziej.

      Delete
  3. Gdybym miała takie zdobienie na paznokciach, to też pewnie co chwilę bym na nie zerkała:). Baza jest świetna, szczególnie w taką słoneczna pogodę, która tylko podkreśla błysk:). Chyba musze się rozejrzeć za tą płytką:)

    ReplyDelete
  4. Pięknie Ci wyszło to piórkowe mani.. No a Sparkling Garbage to jak dla MUST HAVE :D

    Ps. Też miałam problem z obfoceniem go.. Zdjęcia nijak nie oddają w pełni jego urody..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja dziś nagrałam krótki filmik z SG ale za cholerę nie chce się wgrać na instagram.. nie wiem o co chodzi, przy poprzednim filmiku miałam to samo. Milion prób nie wiedząc czemu a google milczy w tym temacie :/

      Delete
  5. Przez Was muszę go mieć :(((( taki piękny <333 mani świetne, kolorowanie SG wychodzi genialnie! Idę szukać SG w sklepach online :D

    ReplyDelete
  6. Lakier jest śliczny, a z takim piórkowym wzorem całość wygląda fantastycznie!

    ReplyDelete
  7. cudowne :) nosiłabym taki mani <3

    ReplyDelete
  8. Ale śliczna płytka. Te ptaszki są przesłodkie :) I oczywiście śliczne mani jak zawsze :)

    ReplyDelete
  9. Obłędna płytka!!!
    Cudny lakier!!!
    Piekne zdobienie!!!

    ReplyDelete
  10. Piękne zdobienie! Przezroczyste piórka ślicznie się mienią ;-) Ach te tinty :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czekam na Twoje zdobienie z tintami :> Pamiętam, że coś pisałaś o ich "produkcji" ;)

      Delete
  11. Przepiękny!
    Akurat wczoraj zmylam ten wzór ze swoich paznokci, jest świetny a ja kocham piórka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również, choć moje paznokcie nieco za krótkie do pozostałych wzorów z tej płytki :(

      Delete
  12. rewelacyjny lakier i zdobienie prześliczne

    ReplyDelete
  13. Cudeńka, lakier prezentuje się świetnie :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.