Blink Bridal Nails with BPL-028

Witam,
Dzisiaj zapraszam Was na delikatny ślubny manicure z odrobiną błysku :)
***
Hello,
Today I will show you delicate bridal manicure with a little bit of twinkling :)



Jako bazy do tego zdobienia użyłam 2 warstw mlecznego lakieru Vipera BB Nude 11.
Do odbicia wzoru z płytki BPL-028 wybrałam biel Colour Alike Kind of White. Za pomocą sondy dodałam po kilka kropek brokatowym lakierem Color Club Magic Attraction. Całość wykończyłam top coat'em CND Vinylux. Byłam bardzo zadowolona z efektu końcowego, myślę, że na swój własny ślub chętnie "ubrałabym" w ten sposób paznokcie ^^

***

For the base of this maciure I used 2 coats of milk nail polish Vipera BB Nude 11. Then I stamp the design from plate BPL-028 with a white polish Colour ALike Kind of White. Using doting tool I add some sparkling dots with Color Club Magic Attraction. finished the macniure with top coat CND Vinylux. I was very happy with a final look, I could wear this nail art to my own wedding.. someday ^^






Jeśli spodobała Wam się płytka BPL-028 od Born Pretty Store, koniecznie wykorzystajcie przy zakupie kod z poniższego obrazka a dostaniecie 10% zniżki!

***
If you like the BPL-028 plate from Born Pretty Store, use code from below picture to get 10% off!




PL only: Jak można zauważyć postanowiłam pisać w dwóch językach, pora troszkę się podszkolić bo od czasów liceum mój angielski troszkę rdzewieje a coraz częściej jestem zmuszona go używać. Jeśli znajdziecie jakieś błędy bardzo za nie przepraszam!
Koniecznie dajcie znać w komentarzach jak Wam podoba się taka koncepcja ślubnego manicure!



Pozdrawiam,

31 comments:

  1. Piękne! :) Myślałam o takich paznokciach na swój ślub, ale nie wiem czy będę wtedy na tyle spokojna i opanowana, żeby wykonać je samodzielnie :D

    ReplyDelete
  2. Piękne!!! :) Zdecydowanie udana propozycja na ślubny mani :)

    ReplyDelete
  3. Ślicznie wyszły - delikatnie ale nie mdło - błysk dodaje uroku :)

    ReplyDelete
  4. Ale cudowne! Takie delikatne koroneczki to ja uwielbiam! <3

    ReplyDelete
  5. Łaaadne :-) A płytka jest śliczna - kiedyś na pewno się na nią skuszę :-D

    ReplyDelete
  6. cudne, takie delikatne i mega eleganckie <3

    ReplyDelete
  7. I love it! It would be perfect for a wedding! :-) And, we had the same idea to put some different dots, you've done it with that glitter nail polish, I've done it mostly on my thumb nail with some nail art studs :-)

    ReplyDelete
  8. urocze! te błyszczące kropeczki piękne uzupełniają mani :)

    ReplyDelete
  9. Świetnie wyszło. Bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  10. Śliczne, subtelne - idealne na tak ważny dzień :) Chętnie sama skusiłabym się na takie zdobienie :)

    ReplyDelete
  11. Mani mnie zachwycił. Delikatny i oryginalny pomysł.

    ReplyDelete
  12. Ta koronka na pazurkach wygląda super, a o brokatowym lakierze do wykończenia nie wspomnę, bo super dopina całość.

    ReplyDelete
  13. Idealnie pasują na ślub ;) koroneczka wygląda przeuroczo, a brokatowe kropeczki jeszcze więcej dodają jej uroku ;)

    ReplyDelete
  14. Piękny manicure, choć mi się kojarzy bardziej zimowo :-)

    ReplyDelete
  15. piękne, dobry myk z brokatem, dodaje temu zdobieniu :)

    ReplyDelete
  16. coś pięknego <3 troszkę jak witraż :) śliczne masz pazurki, ogólnie lubię takie drobne, bo sama też mam szczupłe :)

    ReplyDelete
  17. Takie serwetkowe te wzory na płytce, bardzo mi się podobają.
    A propozycja ślubna jak najbardziej udana, myślę, że zainspirowałaś kilka osób. Użycie brokatu świetnie ożywiło całość i dodało dodatkowego błysku. Świetne, przepiękne!

    ReplyDelete
  18. Z takimi paznokciami wzielabym slub jeszcze raz

    ReplyDelete
  19. Śliczne :) na ślub i an co dzień tez :)

    ReplyDelete
  20. przepiękne.. teraz żałuję, że nie zamówiłam tej płytki :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co się odwlecze to nie uciecze :P Ja z kolei żałuję, że nie wzięłam kwiatowej :<

      Delete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.