Colour Alike Let's Fall In Love

Witam i zapraszam na swatche czterech lakierów do stempli Colour Alike z najnowszej kolekcji
  Let's Fall In Love.



Ta kolekcja wyjątkowo wpadła mi w oko. Chciałam zakupić tylko dwa kolory, jednak nie mogłam się oprzeć i finalnie do koszyka wpadło ich 4: 
Zieleń Colour Alike B. a Fairy Forest
Pomarańcz Colour Alike B. a Scary Pumpkin
Niebieski Colour Alike B. a Rain Drop
Czerwień Colour Alike B. a Red Wine

Nie mogłam się zdecydować którego koloru użyć jako pierwszego więc użyłam wszystkich jednocześnie :) Wybrałam wzór water marble z płytki hehe040. Chciałam aby przestrzeń stempla była dość duża. Samo stemplowanie tymi lakierami jest bardzo przyjemne. Fajna konsystencja i dobra pigmentacja. Sprawiają małe problemy przy domywaniu z skórek, zostawiają srebrny drobny pyłek, ale mogę im to wybaczyć ^^ 

Początkowo zamiast koloru niebieskiego chciałam zamówić fiolet, bardzo się cieszę z tej zmiany ponieważ B. a Rain Drop spodobał mi się najbardziej, zaraz po nim jest B. a Fairy Forest. Najmniej przypadł mi do gustu pomarańcz, a szkoda bo chyba na niego się najbardziej napaliłam.
Tak czy siak zakupu nie żałuję i na pewno te kolorki będą u mnie często gościć tej jesieni! 







 Czerwień Colour ALike B. a Red Wine
 Niebieski Colour Alike B. a Rain Drop
 Pomarańcz Colour Alike B. a Scary Pumpkin
 Zieleń Colour Alike B. a Fairy Forest



Od zawsze uwielbiałam takie wykończenie stemplowego wzoru, do tej pory miałam jedynie lakiery Golden Rose Matte Velvet, teraz mogę szaleń z Colour Alike <3 Bardzo udana jesienna kolekcja!
Myślicie podobnie czy jednak takie wykończenie do Was nie przemawia?


Pozdrawiam,

32 comments:

  1. Też się czaję na te lakiery. Szkoda, że pomarańczowy wyszedł tak mało pomarańczowy. Całość jednak zachwyca.

    ReplyDelete
  2. One są cudne :D przepiękne kolory szkoda że tego fioletu nie masz super wzór wybrałaś do nich i do tej czerni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co się odwlecze to nie uciecze :P Wcześniej też nie miałam zieleni z poprzedniej kolekcji i teraz sobie domówiłam :) Jeśli fiolet okaże się ładny to pewnie za jakiś czas przy okazji kolejnego zamówienia sobie dokupię :)

      Delete
  3. ale bosko odbijają! i ten wzór stempla jest absolutnie niesamowity. podobają mi się wszystkie kolory :)

    ReplyDelete
  4. Raindrop jest boski, za to pomarańcz i czerwień na pierwszy rzut oka niewiele się różnią, a szkoda :D

    ReplyDelete
  5. Super swatche, dzięki! Na pewno wielu osobom pomożesz podjąć decyzję co do zakupu. Najbardziej podoba mi się chyba zielony no i kusi mnie ów fiolet, ale generalnie to średnio mnie te lakiery kręcą. Tu widać, że gusta są różne, bo dla mnie ta jesienna kolekcja jest taka sobie, za to wciąż jestem mega zajarana wakacyjną :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie da się zadowolić wszystkich! A gdybyśmy lubili to samo świat byłby nudny ^^

      Delete
  6. Świetne mani :) Ogromnie podoba mi się wzór stempla:)

    ReplyDelete
  7. w buteleczkach do mnie nie przemawiają, ale na paznokciach wyglądają mega! :D

    ReplyDelete
  8. Hello. I hope you can understand English. I found your blog through Nail polish Museum and I think your a very talented nail artist. You have a lot of special looking manicures that are creative, neat and absolutely flawless. I am happy that I found you, we share the same passion and from now on you have a new follower! Have a great day!
    Andrea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank your very much, good to hear so kind words about my nail art :)

      Delete
  9. mnie również najmniej przypadł do gustu pomarańcz ;) a za to najbardziej spodobał mi się czerwony i zielony :)

    ReplyDelete
  10. Lakiery prezentują się bardzo ładnie, idealnie pasują do tego wzoru :)

    ReplyDelete
  11. Wino i las, czyli czerwony i zielony mnie kupiły. Są piękne! I w tym zdobieniu wyglądają rewelacyjnie! Wzór z płytki też jest zachwycający.

    ReplyDelete
  12. Jak zobaczyłam te lakiery to od razu chciałam kupić, potem sobie myślę ;odpuszczę na razie , bo mam kiepski miesiąc, ale jak zobaczyłam je teraz to znów będzie mnie korcić, bo są piękne! Wszystkie kolory mi się podobają ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja to z kolei pomyślałam " kupię tylko dwa " a później poszło.. :P

      Delete
  13. Jezu jakie piękne te lakiery, ja chcę takie!!!!!

    ReplyDelete
  14. Muszę je mieć! :P :)))) Pazurki super!

    ReplyDelete
  15. Udana kolekcja :-) Myślę, że pomarańcz mógłby być jaśniejszy ale taka cegła też mi odpowiada :-D

    ReplyDelete
  16. zgadzam się, Rain Drop najlepszy! :D szkoda, że pomarańczka nie jest jaśniejsza i bardziej neonowa ;p

    ReplyDelete
  17. Całkiem fajne, najbardziej spodobała mi się czerwień :-)

    ReplyDelete
  18. Ale piękne kolory, szczególnie zielony :)

    ReplyDelete
  19. Wyglądają niesamowicie. Dla stemplomaniaczkom jak znalazł :)

    ReplyDelete
  20. Kolorki super i pięknie odbijają się na czerni. Są na prawdę mega napigmentowane!!

    ReplyDelete
  21. Czerwony i zielony podobają mi się najbardziej, są cudowne! Chyba zamówię tą serię, piękne kolory :) I jak stemplują ♥

    ReplyDelete
  22. Ojeju, jakie piękne! Chyba się zakochałam w tych kolorach <3 ;D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.