aquarium

Niedawno MoYou London wydało swoją kolejną kolekcję - Enchanted, mi osobiście bardzo się spodobała i zakupiłam dwie płytki 07 oraz 11. Dziś zapraszam Was na zdobienie z tą pierwszą :)

***

Recently MoYou London released their another collection - Enchanted, I fall in love with it, so I buy two plates 07 and 11. Today you will see manicure with this frist one :)



Tło stworzyłam przy pomocy cieniowania, ciemnym i jasnym niebieskim oraz piaskowym brązem. Na paznokciu serdecznym zrobiłam stemplową naklejkę z rybką, na pozostałych odbiłam morskie roślinki zielenią holograficzną. Brakuje mi troszkę wprawy w robieniu naklejek, ale myślę, że przy tych płytkach nieco się wyrobię ^^

***

For background I use gradient with dark and bright blue and a sandy brown. On the hearty nail I made a stamp decal with a fish, on the other nails i stamp sea plants holographic green nail polish. I need a little more practise with stamping decals but I think that with new plates that will be a pleasure.





Jestem ciekawa co sądzicie o moim akwarium? 

***

Do you like my aquarium manicure?



Best regards,

21 comments:

  1. Płytki są gienialne:-) świetne mani :-D

    ReplyDelete
  2. Morskie zdobienia to zdecydowanie moje ulubione. Pięknie wyszło. Oj dawno nie zamawiałam nic z MoYou, chyba czas odwiedzić ich stronę:)

    ReplyDelete
  3. Ciekawe zdobienie, ta płytka jest urocza:)

    ReplyDelete
  4. Bardzo podobają mi się te listki/wodorosty. Czym odbijałaś? Podobne trochę do Bamberki, ale to chyba nie ona?

    ReplyDelete
  5. Ta kolekcja jest przeurocza, podoba mi się chyba najbardziej ze wszystkich, które wypuściło MoYou do tej pory. Akwarium śliczne, też ciekawi mnie, czym odbiłaś wodorosty :)

    ReplyDelete
  6. Powiedzieć, że te paznokcie są świetne to zdecydowanie za mało! Są genialne i są idealne! Nie mogę nacieszyć oczu <3 a ta płytka jest warta swojej ceny - każdy jeden wzór to cudo <3 też chcę wiedzieć czym odbijałaś wodorosty ;p

    ReplyDelete
  7. Kolekcja bardzo udana a wzory mają swój niepowtarzalny styl. Zdobienie cudne. ;)
    Mi też brakuje wprawy z naklejkami ale przy tych płytkach obie się wyrobimy :)

    ReplyDelete
  8. Udane akwarium :) Płytka ma bardzo fajne wzory, szkoda jedynie, że cena jest trochę wysoka (przynajmniej dla mnie).

    ReplyDelete
  9. Ładnie to wygląda, takie wakacyjne mani :)

    ReplyDelete
  10. Płytki rewelacyjne. A na zdobienie nie mogę się napatrzeć. Jest takie piękne :)

    ReplyDelete
  11. Jak dla mnie mistrzowskie zdobienie, które, gdybyś wystawiła w jakimś konkursie- powinno wygrać!!!

    ReplyDelete
  12. przepiękne :) efekt 3d wg mnie :)

    ReplyDelete
  13. urocze :)

    to słowo pierwsze przyszło mi do głowy :)

    ReplyDelete
  14. ja bym sobie darowała rybkę ;) baza i stemplowanie są przepiękne! cudne kolory :D

    ReplyDelete
  15. Wygląda fantastycznie! Wiedziałam, że zrobisz coś pięknego :D

    ReplyDelete
  16. świetne są te płytki! :D śliczne mani wykonałaś - czekam na kolejne ;)

    ReplyDelete
  17. a do mnie jakoś te płytki nie trafiły :( nie mój styl czy coś.. ;)

    ReplyDelete
  18. To chyba najlepsza z ostatnio wypuszczonych kolekcji MoYou, dwie płytki niedługo do mnie trafią :D A zdobienie super Ci wyszło, świetnie zrobiona naklejka! :)

    ReplyDelete
  19. No nie, no nie wytrzymam. Czemu wszyscy mają już te płytki, jak ja nadal na nie zbieram?! O losie, jesteście okrutne! xD

    ReplyDelete
  20. Zdobienie i płytka są super!!!

    No i do tego ta kolorystyka!!!

    ReplyDelete
  21. Mojego serca jakoś nie podbiła ta seria ;-) Wiem, że nie wykorzystałabym z niej ani jednego wzoru :-P
    Natomiast zdobienie baaardzo mi się podoba :-D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.