When the sun goes down

Jest więcej czasu, jest też więcej postów! :)
Zapraszam na kolejny zachód słońca w moim wykonaniu.



Pamiętacie to trio użyte do cieniowania? Tak tak to ponownie lakiery Bell shine&chick które pokazywałam ponad 2 tygodnie temu ( klik ). Pomimo iż same w sobie zawierają iskrzące drobinki, ja nie mogłam się oprzeć holograficznemu top coatowi od El Corazon i dodałam jedna cieniutką warstwę. Na koniec wybrałam wzór zachodzącego słońca z płytki MoYou London Enchanted 07.









Gradienty odwzorowujące zachód słońca ostatnio bardzo przypadły mi do gustu. Za pewne to nie jest ostatni tego typu manicure :) Jestem ciekawa, czy Wam również się podoba?





Pozdrawiam,

26 comments:

  1. ślicznie, ja nie nadążam oglądać postów :-)

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi się podoba :) Chętnie pooglądam więcej zachodów słońca na paznokciach :)

    ReplyDelete
  3. świetny gradient, i stemple super dopasowane *.*

    ReplyDelete
  4. A ja ledwo się wyrabiam, żeby chociaż co 4 dni post zrobić ehh ;( Pięknie jak zawsze ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie różnie to bywa, ostatnio jest nieco luźniej, więc korzystam ^^

      Delete
  5. o kurczę jaki piękny pomysł <3 super to wygląda!

    ReplyDelete
  6. Pięknie, jest gradient, jest błysk, jest stempel i jest perfekcyjne wykonanie!

    ReplyDelete
  7. Zastanawiałam się nad tą płytką ale jakoś nie mogłam sobie wyobraźić jak ją wykorzystać głupia ja, ty pięknie pokazujesz, że to płytka nieskończonych możliwości. Pięknie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sporo, choć przyznaję, że faktycznie trzeba usiąść i pokombinować, nie każdy wzór pasuje do wszystkiego :)

      Delete
  8. Świetnie! fantastyczny pomysł na wykorzystanie wzorka <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze jak po nią sięgam myślę o Tobie, wiem, że je bardzo lubisz :)

      Delete
  9. Really nice! I love the colours, they give the special effect to this stamping manicure! :-)

    ReplyDelete
  10. Piękne mani :) uwielbiam twoje nailarty, każdy jest przemyślany i po prostu idealny :)

    ReplyDelete
  11. Śliczne zdobienie :)
    Muszę przyznać, że przez Ciebie kupiłam kolejny lakier z Bell - tak je zachwalałaś :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za tą cenę na prawdę warto, nawet jakościowo dają radę :)

      Delete
  12. Kurcze, bardzo podoba mi się ten top od El Corazon, chodzi po głowie i chodzi... Ślicznie ci wyszło to zdobienie.
    A propos poprzedniego postu, pomyślałam sobie, że świetne by były płytki z różnymi wersjami water marble (różnie pomieszane okręgi). Lubię efekt water marble, ale ostatnio jakoś nie przepadam za czyszczeniem tego ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślałam o projektowaniu takiej płytki, jednak ostatnio wbrew pozorom jest ich wysyp, kilka firm zagranicznych wypuściła ten wzór :) Raczej postawię na sprowadzenie np. Bundle monster z tym wzorem bo blueberry 05 również jest już prawie skończona, fabryki niestety działają bardzo wolno :( Co do tego topu, polecam gorąco, jest magiczny :)

      Delete
    2. Fajnie, jeśli sprowadzisz to pewnie kupię :)

      Delete
  13. przecudne połączenie kolorów! i ten wzór - mega oryginalny <3

    ReplyDelete
  14. tło plus ten wzór to mistrzostwo! <3

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.