4 Zdobienia w jednym poście...

...czyli kolejna notka w stylu "ponarzekałabym" na to i na tamto^^ Przedstawiam Wam zdobienia, które moim zdaniem nie do końca zasługiwały na osobny post, również jest to rekompensata za moją częstotliwość pisania.
Jako pierwsze manicure przedstawiam Wam bombę witaminową
Co oznacza owa bomba witaminowa? Zdobienie zostało stworzone na dwóch warstwach odżywki z jedwabiem od wibo, na niej białym lakierem od Golden Rose Color Expert 02 odbiłam stemple, następnie jedna warstwa lakieru z delikatnymi heksami i ponownie odżywka. Pamiętam, że na palcu wskazującym miałam małe zadrapanie które udało mi się w miarę dobrze zamaskować jednak o tym mani finalnie zapomniałam, po za tym nie mam do czego się przyczepić^^

Kolejne mani to akwarium, tutaj wszystko było pięknie do czasu malowania rybek, nie wyszły tak jak chciałam chociaż gdy patrzę na to zdobienie po upływie paru tygodniu dochodzę do wniosku, że nie były takie złe jak je sobie zapamiętałam^^

Akwarium wersja numer dwa, ponieważ po pierwszej próbuje byłam zła na rybki tym razem postawiłam na zwykłe czarne kontury i minimalizm, tym razem błędem według mnie były bąbelki powietrza które niezbyt je przypominają^^ Szczerze? Pierwsza wersja była dużo lepsza, tutaj byłam zadowolona tylko z muszelek :)

W tym mani zdenerwowała mnie kolorystyka, w zamyśle miał być fiolet jednego odcienia a niestety odcieni było aż trzy przez co miałam wrażenie, że całość z sobą nie współgra.

Pomimo, że pojawiło się w tym poście znowu sporo samokrytyki proszę nie odbierajcie jej źle, nic nie poradzę, iż mam takie a nie inne podejście do moich prac, walczę z tym dzielnie i chyba przyznacie, że można się tu dopatrzeć małych potknięć, tragedii nie ma i każde z tych zdobień nosiłam więcej niż dzień. Wymagam od siebie wiele i stąd to się bierze.
Chciałam Wam również zrekompensować moją rzadką obecność na blogu, a dzięki powrotowi do zdobień których nie chciałam pokazywać zauważyłam, że pierwsze i drugie mani wcale nie było tak złe jak je zapamiętałam, wręcz przeciwnie :)

Macie jakiegoś faworyta z pośród tych czterech propozycji?


Pozdrawiam,

29 comments:

  1. Zdecydowanie akwarium numer 1 ! A jakbyś jeszcze przeniosła muszelki z 2 do 1 to już w ogóle byłby szał :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też tak uważam, ale zabrakło mi cierpliwości by robić to samo mani 3 raz :D

      Delete
  2. a mi się ost zdobienie najbardziej podoba :) kolorystyka nie jest nudna i różna przez co ma to swój urok :)
    Wszystkie są piękne i nie narzekaj mi tu bo cokolwiek nie zrobisz to zawsze jest to idealnie skończone :)

    ReplyDelete
  3. oba akwaria zarąbiste :)
    świetnie wykorzystałaś przejrzystość tego lakieru :)

    ReplyDelete
  4. obydwa zdobienia z akwariami są super ;)

    ReplyDelete
  5. Wszystkie ładne, ale najbardziej podoba mi się 1 i akwarium numer 1 :D

    ReplyDelete
  6. Mam takie samo zdanie co Sabi odnośnie akwaroum. Bardzo mi się też podoba ostatnie zdobienie z paznokci wskazującego i środkowego, bo całość faktycznie kolorystycznie za bardzo ze sobą nie gra. A tak na marginesie byłam dzisiaj w Hebe i zastanawiałam się nad tym Sally Hansen ze zdjęcia z akwarium. W końcu zdecydowałam się na słynny już chyba nr 140, ale chyba jutro pójdę i zaopatrzę się też w tego, bo bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ten SH jest prześliczny i ja osobiście się w nim zakochałam :)

      Delete
  7. Piękne zdobienie:) Ostatnie jak najbardziej w moim guście:)

    ReplyDelete
  8. pierwsze akwarium świetne, do niczego bym się nie przyczepiła :)

    ReplyDelete
  9. Pierwsze zdobienie jest najpiękniejsze :) Świetnie wygląda :) Pozostałe oczywiście też, jednak pierwsze jest w moim stylu :)

    ReplyDelete
  10. najbardziej mi się podoba pierwsze zdobienie (wygląda jak ślubne! :) ) i ostatnie. i myślę tak jak Anita że właśnie przez to że te fiolety są różne to wygląda to ciekawie i coś się dzieje :)

    ReplyDelete
  11. Jakieś dziwne problemy masz kobieto, wszystko jest ładne, zwłaszcza akwarium 1. A te rybki nie wyszły źle :D

    ReplyDelete
  12. Ja będę zawsze, ale to zawsze powtarzać, że za ostro się oceniasz! Pierwsze zdobienie mam ochotę (i to mega) odgapić, akwarium nr 1 jest genialne i dziwię się, czemu go nie pokazałaś! Nr 2 jest minimalistyczne, ale nie powiem, że złe (ba! Wręcz przeciwnie!), a miks fioletów na ostatnim jest genialna! Jakby wszystko było w jednym odcieniu to byłoby nudno!

    ReplyDelete
  13. ech, przecież wszystkie jesteśmy bardzo wymagające i krytyczne co do siebie samych :)
    lubię te Twoje posty, bo pokazujesz mani i szczerze piszesz o swoich "ale" - masz do tego pełne prawo.
    mnie się bardzo podoba mani nr1 i akwarium nr1 - wg mnie rybki są świetne
    no i mam tę SH i brak pomysłu na jej użycie a Ty świetnie rozwiązałaś zagwozdkę :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak tylko go zobaczyłam wiedziałam, że będzie to idealna baza dla rybek^^ I dziękuję, za ciepłe słów zrozumienia dla mojej ostrej samooceny :)

      Delete
  14. wszystkie są piękne, ale najbardziej zawiesiłam oczy na akwarium nr 1, później na bombie witaminowej (powiedziałabym, że to taki zamiennik frencha, który ostatnio trochę wyszedł z mody) ;)

    ReplyDelete
  15. Ja jestem wielką fanką pierwszego zdobienia! Uwielbiam je <3

    ReplyDelete
  16. Najbardziej podoba mi się pierwsze mani ;)

    ReplyDelete
  17. Po tym akwarium do głowy przyszła mi tylko jedna piosenka - na morza dnie z Małej Syrenki :D

    ReplyDelete
  18. A mi się akwariowe mani bardzo podoba! :) A bąbelki wyglądają bardzo bąbelkowo, nie ma na co narzekać. :D Ale pierwsze mani podoba mi się najbardziej, jest super! :)

    ReplyDelete
  19. akwarium nr 1 jest super! nie wiem co masz do tych rybek :P ;)

    ReplyDelete
  20. Zgadzam się z innymi - zbyt surowo się oceniasz, akwarium wyszło super :) Chociaż moim faworytem są fioletowe "połówki" :)

    ReplyDelete
  21. Jedynka jest bardzo delikatna i elegancka :) Rybki mnie niestety nie kręca, ale czwóreczka jak najbardziej - jak pozwolisz to sama zgapię ten mani i zastosuje u siebie :)

    Jeśli miałabyś czas i ochotę to zapraszam na mojego nowego bloga. Powolutku się rozkręcam :)

    ReplyDelete
  22. akwarium nr 1 jest mega! :D a bomba witaminowa skojarzyła mi się z mani dla panny młodej - takie delikatne, subtelne ale piękne! ^^

    ReplyDelete
  23. jak dla mnie 1 najjj <3 ale ogólnie to wszystkie są super i bardzo kreatywne :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.