Ciapkowy gradient

Dzisiaj chcę Wam pokazać prosty manicure idealny dla tych którzy zaczynają przygodę z farbkami akrylowymi, niestety nie obyło się bez problemów, odkryłam że niektóre top coat'y potrafią robić psikusy nawet przy farbkach...
Pomysł na tego typu mani siedział mi w głowie od dawna, już nawet nie pamiętam gdzie znalazłam inspirację.
Wykonanie jest banalnie proste, paznokcie malujemy czernią a na nią nakładamy nierównomierne plamy w trzech odcieniach niebieskiego (oczywiście można użyć innych kolorów).
Cóż to za psikusa zrobił mi top coat? Otóż zaraz po nałożeniu zauważyłam jak moje plamy zaczynają  powiększać swoją powierzchnię co mnie potwornie rozzłościło, specjalnie starałam się by ciapki na siebie nie nachodziły i były w równych odstępach co mi po tym jak finalnie i tak wszystko się zlało :(
Owy lakier nawierzchniowy jest widoczny na zdjęciach, sama nie wiem czemu mi to zrobił już nie raz pokrywałam nim farbki i wszystko było w porządku.


Nie mniej jednak mani nosiłam bo z większej odległości te mankamenty w oczy się nie rzucały, a sam pomysł na manicure jest świetny i z pewnością będę próbować innych wersji kolorystycznych (i pokryję całość innym top'em ^^)



Pozdrawiam,

30 comments:

  1. wygląda świetnie! zdecydowanie "moja" kolorystyka :) a tych mankamentów prawie nie widać :)

    ReplyDelete
  2. Pomysł na manicure jest genialny, przykuwa uwagę ;D

    ReplyDelete
  3. może kropeczki nie były wystarczająco suche, zanim nałożyłaś top, ale to i tak nie zmienia faktu, że mani świetne, nie widać tego prawie wcale

    ReplyDelete
  4. wow super Ci wyszło :) podoba mi się i to bardzo:)

    ReplyDelete
  5. świetny pomysł! a do tego takie piękne paznokcie ♥

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajny efekt :-) Jestem na tyle spaczona, że myślałam, że to czarny stempel... Trzeba się leczyć :-P

    ReplyDelete
  7. Świetny efekt. Myślałam, ze robiłaś odwrotnie. Najpierw gradient a potem malowałaś te przerwy czarna farbka :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę, bo właśnie tak miało to wyglądać :)

      Delete
  8. Ale piękny mani! oj chyba u mnie też zagości taki :)

    ReplyDelete
  9. Rzeczywiście, trochę duże te kropki... ale jak ktoś nie wie, że nie niezamierzony efekt, nie zorientuje się.

    ReplyDelete
  10. Według mnie jest idealnie :) Zdobienie choć proste - robi wrażenie :)

    ReplyDelete
  11. Ale genialny pomysł! A moim zdaniem i tak wyszło rewelacyjnie! Takie nierówności dodają uroku! Co za wredny top:)

    ReplyDelete
  12. Jak ślicznie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  13. Ale dziwactwo z tym top coatem! :O Tak czy siak nie widać tych zwiększonych kropek a całość prezentuje się wspaniale ;)

    ReplyDelete
  14. Przepiękne!!! dzieło sztuki :D:D

    ReplyDelete
  15. ha a ja myślałam że zrobiłaś gradient i na to stemple z takim wzorem czarne dałaś :) niezły efekt podoba mi się bardzo :)

    ReplyDelete
  16. Powiem Ci, że dopiero po mocnym przyjrzeniu się zauważyłam te zlewające się plamki. I czytając opis zdziwiłam się Twoją metodą: byłam pewna, że najpierw zrobiłaś gradient, a później te oblamowania, ale w sumie Twoim sposobem będzie łatwiej to powtórzyć :) Bardzo fajnie to wygląda :)

    ReplyDelete
  17. ale fajne ciapki! muszę spróbować u siebie, ciekawe czy z moimi farbkami coś wyjdzie ;p

    ReplyDelete
  18. Jak to fajnie wygląda :) Tak jak dziewczyny wyżej na początku również myślałam, że to czarny stempel :)

    ReplyDelete
  19. wygląda na strasznie skomplikowany, a jest super :)

    ReplyDelete
  20. fajne mani! kojarzy mi się tak jakoś z egzotycznym płazem, jakąś żabą albo salamandrą ;D

    ReplyDelete
  21. zdobienie piękne , a mi jeszcze cos takiego się nie stało , aby farbka pod wpływam topu powiekszała swoje rozmiary .

    ReplyDelete
  22. Ja nie widzę żadnych mankamentów, piękne zdobienie :)

    ReplyDelete
  23. Taka rozlana wersja też wygląda świetnie! Ja tam myślałam, że taki jest główny zamysł! :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.