Falling dots

Od dłuższego czasu miałam ochotę na kropki, brakowało jednak inspiracji. Nie chciałam tworzyć standardowej wersji, a również pomysłu na kolorystykę nie miałam. Jak zwykle wszystko przyszło samo, albo raczej wraz z listonoszem ;)



Już wyjaśniam. Jakiś czas temu udało mi się wygrać zestaw produktów od Sally Hansen, znajdowały się w Nim 3 lakiery z serii complete Salon Manicure. To właśnie był bodziec do kropkowego zdobienia, jak tylko zobaczyłam tą kolorystykę wiedziałam, że jest idealna. Jeśli chodzi o rozmieszczenie inspirację zaczerpnęłam z TEGO zdobienia od Nailasaurus.
Czerwień 565 Aria Red-y?
Brzoskwinka 544 Tahitian Sunset
Biel 171 Bleach Babe 
Conieco mogę Wam napisać chyba tylko o bieli ponieważ pozostałe kolorki póki co służyły mi tylko do stworzenia kropek. Kryje bardzo ładnie już przy 2 warstwach, na początku byłam przekonana iż jest to typowa perła co mnie nieco wystraszyło (jak większość z Was nie przepadam za tym wykończeniem) na szczęście, jak widać po wyschnięciu niemal całkowicie przypomina typowy krem. Pędzelek jest dość duży i płaski co jest typowe dla tej serii, niestety wszystkie 3 lakiery miały go troszkę postrzępiony. Co do wytrzymałości również bez żadnych zarzutów.



Moje chciejstwo zostało spełnione i pewnie znowu upłynie sporo czasu zanim ponownie wrócę do kropek. 





 Pozdrawiam,

25 comments:

  1. piękne! super kolorystyka i podoba mi się to, że zrobiłaś kropeczki różnej wielkości ;) świetnie to razem wygląda :)

    ReplyDelete
  2. Ta czerwień jest fantastyczna :) Całe zdobienie też :) Lubię motyw kropek na paznokciach :)

    ReplyDelete
  3. Skocznie to wygląda. Ta biel bardzo interesująca, bo ta z serii extream jest moja ulubioną.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja z serii CSM też miałam swoja ulubioną Ivory Skull chociaż ta mi też posłuży pewnie :)

      Delete
  4. Bardzo fajne kropeczki :) Znam to uczucie kiedy coś 'chodzi' za mną :P

    ReplyDelete
  5. Wyszło pięknie, uwielbiam kropeczki :-D

    ReplyDelete
  6. Kropeczki lecą jak liście z drzew, kolorystycznie tak mi się skojarzyło :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też o tym pomyślałam :) Mani idealne na początek jesieni :D

      Delete
  7. Fajny pomysł na wykropkowanie pazurków.
    Jak nie masz nic przeciwko temu, chętnie go wykorzystam:)

    ReplyDelete
  8. nie mam pojęcia, co się ze mną dzieje- kiedyś na słowo perła reagowałam wręcz panicznie, krzycząc 'nie!', teraz to wykończenie coraz częściej mnie intryguje, a nawet mi się podoba.
    biel ma w sobie coś delikatnego z perełki i to mi właśnie bardzo pasuje! :)

    samo zdobienie jest cudne- kolorystyka perfekt!

    ReplyDelete
  9. uwielbiam kropeczki, można z nimi różne rzeczy wykombinować :) kolorystyka super!

    ReplyDelete
  10. proste, ale urokliwe zdobienie :) świetne kolorki ;)

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyszło! Podoba mi się :)

    ReplyDelete
  12. śliczne zdobienie, uwielbiam kropki w każdym wydaniu :)

    ReplyDelete
  13. Bardzo mi się podoba! Uwielbiam kropki :)

    ReplyDelete
  14. Widzę, że chyba wszystkie uwielbiamy kropeczki:D Bardzo ładne kolory, a ta brzoskwinka miodzio:) Ogólnie lakiery SH salon manicure są baaardzo przyjemne w nakładaniu i noszeniu:)

    ReplyDelete
  15. idealnie wykorzystałaś to trio ^^ bardzo podobają mi się takie nieregularne kropy ^^

    ReplyDelete
  16. Kropki na pazurkach zawsze lubiłam i lubię ;) biały próbowałam tylko na jednym palcu, ale nie wiem czy w dwóch warstwach bym się zmieściła, bo trochę mi smużył i jest dosyć gęsty, taki sam zresztą jak pomarańcz, natomiast czerwony jest genialny! Jedna warstwa, ekspresowe schnięcie, zero smug i ten połysk <3 zakochałam się w tym lakierze ;) oczywiście gratuluję wygranej ;) a kremik też uwielbiam za ten boski zapach ;)

    ReplyDelete
  17. Słodkie paznokcie - kolory kropek kojarzą mi się z jesiennymi liśćmi :) A kropki uwielbiam w każdej postaci, aż dziwne że nie robiłam jeszcze ich w takiej wersji :D

    ReplyDelete
  18. Spadające kropki!! Świetnie wyglądają, kolorystycznie bardzo optymistyczne.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.