3 in 1 Skittles Manicure

A dziś zapraszam Was na trzy wersje Skittels'owego manicure ;)


 Zaczęłam od pomalowania paznokci 5 lakierami:
żółty - Ladycode by Bell Full Colour
pomarańcz - Q by Colour Alike 15 Mechaniczna Pomarańcza
turkus - Ladycode by Bell Quick-Dri
ciemny róż - Lovely Classic nr. 155
jasny róż - Golden Rose Color Expert 64
Manicure był przygotowany z myślą o domówce. Nie planowałam dodawać nic więcej - głównie z braku czasu, dopiero następnego dnia uznałam, że jest jakość tak pusto...


Postanowiłam więc zapełnić tą pustkę stemplowym wzorem. Moja chcica na zwierzęce motywy wciąż trwa więc wybór był dla mnie oczywisty. Po wyczyszczeniu skórek stwierdziłam, że wciąż jest mi mało!


Przy pomocy małej sondy pokolorowałam panterkę, użyłam tych samych lakierów wypełniając wzór kolorem z paznokcia sąsiadującego.



Wyszło bardzo kolorowo, pozytywnie, radośnie w sam raz na poprawę humoru :)
Ciekawa jestem która z wersji Wam będzie najbardziej odpowiadać.




Pozdrawiam,

18 comments:

  1. Najbardziej podoba mi się w wersji drugiej :)

    ReplyDelete
  2. trzecia ♥ uwielbiam kolorowe stemple! :)

    ReplyDelete
  3. Ale pięknie kolorowo! Aż chce się uśmiechnąć patrząc na to zdobienie (jest tak pozytywne!) :)

    ReplyDelete
  4. Wybieram bramkę nr 3 :) super wyglądają te pomalowane cętki, świetny jest ten wzorek :)

    ReplyDelete
  5. Ależ pięknie i kolorowo ;) Najwięcej druga wersja mi się podoba, chociaż pokolorowane cętki tez fajnie wyglądają ;)

    ReplyDelete
  6. ostateczna wersja najbardziej mi się podoba :)

    ReplyDelete
  7. ja też jestem za wersją nr 3 ;D chyba je od ciebie zgapię 3:)

    ReplyDelete
  8. oczywiście, że ta "najbogatsza" wersja :) jak na lakieromaniaczkę przystało :D

    ReplyDelete
  9. Pierwsza goła i ostatnia z pokolorowanymi cętkami! Takie kolorowe :)

    ReplyDelete
  10. świetny sposób na panterę :D jest wesoło i kolorowo!

    ReplyDelete
  11. najbardziej podoba mi się druga wersja :)

    ReplyDelete
  12. Wszystkie wersje mi się podobają, ale najbardziej chyba ta ostatnia :) Pantera górą!

    ReplyDelete
  13. Ooo wyszło świetnie! Bardzo mi się podobają, a najbardziej wersja ostatnia - ile tam się dzieje! <3 Co dziwne, chyba najfajniejszy jest środkowy :D Super połączenie kolorów :)

    ReplyDelete
  14. Efekt końcowy jest znakomity. Pazurki wyglądają super

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.