Hanging Garden

Dzisiaj chcę powrócić do letnich klimatów i pokazać Wam moją pracę na konkurs Vipera Cosmetics, dzięki której znalazłam się w gronie recenzentek.


Jako bazy pod zdobienie użyłam swojego pierwszego marmurkowego lemaxa - jak widać nie śpieszyłam się z ich zakupem. Lakier ten pięknie kryje już po dwóch warstwach, nie sprawia problemów przy aplikacji i zmywaniu. 
Cała reszta to ręczna robota wykonana farbkami akrylowymi. Długo dumałam nad zdobieniem konkursowym, postawiłam na prostotę i technikę malowania jaką najbardziej lubię i która mnie relaksuje - ostatnio w moich ustach zbyt często pojawiały się słowa "muszę" jeśli chodzi o bloga i malowanie paznokci, coś z czym trzeba się uporać by powrócić do czystej przyjemności:)





Ostatnio sporo kontrowersji pojawia się przy konkursowych wynikach, mam nadzieję, że moja praca również dla Was moi drodzy czytelnicy jest tak dobra jaka okazała się dla jury.


 Pozdrawiam,

16 comments:

  1. piękne! :) i nie mam żadnych zastrzeżeń :D

    ReplyDelete
  2. Gratuluję! Mi się podoba Twoja praca... :) Na moją lecą hejty, no cóż.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha już chyba trzeci raz Ci to napiszę ;) nie przejmuj się hejt jest był i będzie i każdego z Nas dotknie tak teraz się porobiło.

      Delete
    2. Jeszcze taka refleksja co do konkursów. Uważam, że liczy się efekt końcowy. Owszem, ostatni konkurs z Silcare był mocno kontrowersyjny, ponieważ prace wybrane były hm... mało estetyczne, tak bym to ujęła. W tym konkursie uważam, że wszystkie prace zwycięskie były wykonane profesjonalnie, nie ważne jaka była to metoda.

      Delete
    3. Też tak uważam Vipera wybrała piękne prace i to się nazywa mieć dobre oko natomiast Silcare no cóż poziom jury jakiś słaby :D

      Madzia napisałam już poniżej, że stempli się nie czepiam bo ja wiem że Ty z nich słyniesz i zawsze masz rewelacyjne pomysły jak i talent do ich przybicia równo i perfekcyjnie.
      Tu mi się wydaje, że chodzi naklejki przynajmniej mi o to chodzi a jak innym to nie wiem.
      Dlatego Ty się nie przejmuj rób dalej to w czym jesteś dobra. Fajnie że wybrali sporo osób, które znam i odwiedzam to poznam sporo nowości dla mnie :D Gratulacje dziewczyny

      Delete
  3. Niesamowicie mi się podoba prostota i elegancja Twojej pracy. Nie zawsze można wygrywać, ale mam wrażenie, że niektórzy o tym zapominają. No cóż. Bardzo serdecznie Ci gratuluję i już czekam aż pokażesz co dostałyście w ramach bycia ambasadorkami ;)

    ReplyDelete
  4. Piękne to zdobienie na marmurku! Świetny pomysł i oczywiście gratuluję :*

    ReplyDelete
  5. Ale śliczne! ;)
    gratulacje, należało Ci się zwycięstwo!

    ReplyDelete
  6. Paznokcie śliczne, wiosenne, delikatne. Pięknie wykonane, temat konkursu zachowany, to dlaczego ktoś miałby się czepiać?

    ReplyDelete
  7. bardzo ładnie wyglądają ;) też mam ten lakier ;p

    ReplyDelete
  8. Przepiękna praca :)
    Gratuluję!

    ReplyDelete
  9. Piękna praca idealnie dopasowałaś kolory i w pełni uważam, że zasłużyłaś sobie na wygraną :)
    Jeśli chodzi o kontrowersje to sama wiesz o co chodzi. Co racja to racja każdy ma swoją technikę zdobienia paznokci. Do stempli się nie przyczepie bo podziwiam wiele dziewczyn, które robią to lepiej jak ręczne zdobienie a sama wiesz że i przybić stempla równo i dokładnie nie jest łatwizną szczególnie jak się zaczyna natomiast.... no co? Naklejki to już dla mnie jest czysta łatwizna poruszałyśmy kiedyś ten temat na Twoim projekcie i w sumie jak same dziewczyny pisały projekt to zabawa a to bardziej do ważnych konkursów już powinno się raczej wysilić i przyłożyć.I tu się z nimi zgodzę. Mi się nie udało i chyba dobrze bo jeszcze mam nie skończone recenzje PR choć nie ukrywam, że włożyć swój czas w ręczne malowanie a przyklejenie zwykłej naklejki to jest jednak różnica. Trochę się robi przykro ale hehe na to się nie umiera i po to są te konkursy żeby próbować dalej. Vipera w porównaniu do Silcare wybrała piękne prace natomiast tą drugą firme już przemilcze. Szkoda się nawet wypowiadać.
    Czekam na Twoje recenzje i paczuche z Vipery, oby szybko Wam je wysłali bo jestem ciekawa co tam dostaniecie :D

    ReplyDelete
  10. Bardzo lubię oglądać Twoje zdobienia ;) zawsze piękne i bardzo starannie wykonane ;) no i gratuluję ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.