Red Lady

Ostatnio troszkę obijałam się jeżeli chodzi o ręczne malunki, pora to nadrobić!



Ostatnio zapragnęłam powrotu do czerwonych włosów i właśnie ta zamiana była główną inspiracją dla zdobienia. Wzorowałam się na małym obrazku znalezionym w google


 Oczywiście jak widać, nie do końca udało mi się odwzorować wygląd kobiety na obrazku. Malowanie ludzi czy nawet ich "kawałków" stanowi dla mnie wielkie wyzwanie, nigdy nie byłam w tym dobra. Planowałam namalować szyję oraz szczękę niestety efekt nie był zadowalający, uprościłam całość jak tylko się dało. Nie obyło się również bez problemów z konsystencja farbki co niestety widać na ostatnim zdjęciu. Pomimo tego uważam, że całość nie wyszła najgorzej zważywszy na moje beztalecie w kwestii tego typu malunków. Co tu się dziwić, trening czyni mistrza a ja boję się tego tematu jak ognia, a niestety umiejętności same nie przychodzą :)



Czerwonowłosej Pani towarzyszy lakier KOBO Mexico, oraz nudziak BeBeauty (bez numerka).
A w najbliższym czasie zasypię Was zdobieniami w temacie halloween, nie wiem co mi się stało, ale w tym roku mam na nie ogromną chęć. Pierwsze mroczne mani już znajduje się na paznokciach i mam nadzieję, że nie będzie musiało długo czekać na premierę :)



Pozdrawiam,

17 comments:

  1. Ale genialny pomysł! Wygląda super ;)

    ReplyDelete
  2. Wyszło na prawdę super! :) Ja tutaj tylko talent widzę, żadnych beztalenci!
    A włosy już przefarbowane? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tak, były już przefarbowane przed mani ;)

      Delete
  3. wow, super! :) możesz być z siebie zadowolona :)

    ReplyDelete
  4. ale super Ci wyszło :D podoba mi się i to bardzo :D

    ReplyDelete
  5. Genialne zdobienie :) Bardzo pomysłowe, i takie graficzno-malarskie, jestem zachwycona :)

    ReplyDelete
  6. co za doskonałe wykonanie i świetna inspiracja :) !

    ReplyDelete
  7. Fajna taka wersja, ma w sobie duszę. Moim zdaniem wyszło bardzo dobrze, musiało fajnie komponować się z kolorem włosów :)

    ReplyDelete
  8. Wygląda przepięknie i cudny kolor lakieru KOBO .

    ReplyDelete
  9. pięknie to odwzorowałaś, bardzo podoba mi się dobór kolorów

    ReplyDelete
  10. Ładne kolorki i fantastyczny wzoreczek ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.