Flower power in pink!

Miały powoli pojawiać się zimowe zdobienia, ale kwiatowa płytka od B. Loves Plates nie mogła czekać i tego samego dnia w którym ją rozpakowałam wylądował na paznokciach jeden z pięknych wzorów.


Jako tło posłużył mi różowy gradient, a same kwiaty z płytki B.02 Flower Power odbiłam przy pomocy Golden Rose matte velvet (numerek już się starł). Niestety top coat zrobił mi psikus i nieco rozmazał zdobienie, mimo wszystko byłam nim oczarowana :)

Należę do tych osób dla których cena płytki ( 39,90zł ) nie jest mała, jednak wiedziałam, że w mojej kolekcji musi się znaleźć chociaż jedna. Gdy zaczęłam stemplowanie od razu zrozumiałam, iż warto było odłożyć pieniądze na ten cel. Wzory odbijają się przepięknie, co najlepsze 90% zaprojektowanych przez Anię kwiatów bardzo przypadło mi do gustu co nie zdarza się często.




Teraz wiem, że pora odłożyć znowu troszkę grosza na kolejne sztuki, mania stemplowania dopadła mnie na dobre, muszę Wam zdradzić również, że odkryłam malowanie farbkami akwarelowymi, które jest świetne do stempli, szybkie i efektowne... Ale o tym w najbliższych postach ;)
Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany tymi płytkami odsyłam Was na fanpage B. Loves Plates, tam znajdziecie informacje o nowościach oraz miejscach gdzie można owe płytki zakupić :)

Jak Wam podoba się mój różowo-czerwony ogród?



Pozdrawiam,

19 comments:

  1. Wczoraj dodałam notkę z wykorzystaniem identycznego wzoru z tej płytki :) U Ciebie o wiele ładniej wzór sie odbił. Chyba jeszcze przede mną długa droga, aby w pełni ogarnąć stemple :) Gradient w połaczeniu w motywem kwiatowym wygląda pieknie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No co Ty mówisz, bardzo ładnie się wzór u Ciebie odbił, Twoje połączenie kolorystyczne dużo bardziej mi się podoba niż to moje :P Wcale nie idzie Ci tak źle jak mówisz :)

      Delete
    2. własnie wczoraj widziałam, jak dla mnie obydwa warianty kolorystyczne są super :)

      Delete
  2. śliczne kwiatuszki ;) płytek (jeszcze) nie mam, ale widzę, że wszyscy są z nich bardzo zadowoleni - i nie ma się co dziwić, bo B. sama tworząc stemplowane mani wie, jakie powinny być ;D no i wzorki mają cudowne ;)

    ReplyDelete
  3. Wyszło pięknie, idealnie. Nie widzę rozmazań od topu, poproszę o lupę ;)! Te kolory razem wyglądają po prostu uroczo, uwielbiam twoje zdobienia, są tak bardzo dopracowane!

    ReplyDelete
  4. świetne to stempelkowe zdobienie, paznokcie wyglądają bardzo efektownie

    ReplyDelete
  5. Bardzo ladne, tez sie zastanawiam nad plytkami B ale narazie szkoda mi troszke kasy. zaluje ze nie zalapal sie tam na zolta gume do stempla- podobno super jest

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam ją, ale na razie nie mam stempla do niej :P zamówiłam jakiś czas temu i dopiero wtedy będę mogła się wypowiedzieć na jej temat :)

      Delete
  6. Wyszły rewelacyjnie ;) zresztą jak zwykle ;)

    ReplyDelete
  7. Świetnie skomponowane kolory :)

    ReplyDelete
  8. Chyba skuszę się w końcu na tą płytkę bo chodzi za mną już długi czas :D

    ReplyDelete
  9. cudowne połączenie gradientu i stempli <3

    ReplyDelete
  10. Przepięknie ten kwiatowy wzór wygląda ; wszystkie wzorki na tej płytce są świetne ; na razie się nie skuszę, ze względu na cenę, ale może kiedyś ;)

    ReplyDelete
  11. Mnie wlasnie ta plytka podoba sie najbardziej i musze ja miec. I bede miec! Kupie sobie na urodziny!

    ReplyDelete
  12. Cudowne!! Właśnie zamówiłam sobie tą płytkę, bo tak jak Tobie spodobało mi się 90% wzorów :)

    ReplyDelete
  13. Naprawdę jest świetne :D

    Zapraszam do wzięcia udziału w moim ZIMOWYM PROJEKCIE :))

    ReplyDelete
  14. Prześliczny mani.. Taki dziewczęcy i wiosenny.. Zgadzam się, że na płyteczki B. warto odłożyć pieniądze, bo są na prawdę cudowne :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.