Satin Princess

Mała przerwa w stemplowych zdobieniach. Dziś chciałam Wam pokazać dwa z trzech lakierów, które niedawno dostałam od mojego lubego - trafił w dziesiątkę! :)



Parę dni temu dzwoniąc do mojego narzeczonego walnęłam hasło " a to może kupisz mi jakiś lakier? Sam wybierz! " wrócił do domu z trzema satynowymi, pastelowymi cudami. Dzisiaj chciałam Wam pokazać pistację Flormar SS01 Blouse oraz róż Flormar SS04 Babydoll

Zacznijmy jednak od paru minusów ( niestety :( ), lakiery mają średnią konsystencję z tendencją do szybkiego glucenia się, nałożenie cieniutkich warstw nie należy do najłatwiejszych czynności. Czas schnięcia również nie zachwyca od 30 min do godziny ( w zależności od tego czy udało się położyć cieniutkie warstwy ). Mimo wszystko ja je pokochałam, kojarzą mi się z suknią księżniczki wyjętej prosto z bajki. Krycie było całkiem zadowalające - dwie warstwy




By nieco "ożywić" paznokcie dodałam ręcznie malowane zawijasy. Miały się znajdować na całym paznokciu niestety jak już we wstępnie wspomniałam, lakiery te szybko glucieją co bardzo utrudniało mi zdobienie, wolałam zaprzestać na małym detalu.

I jak Wam podobają się satynowe pastele od Flormara?



 Pozdrawiam,

19 comments:

  1. bardzo ładne lakiery ;) i taki mały akcent idealnie tutaj pasuje ;)

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajne te satynki, zielona! szkoda, że glutowate :(

    ReplyDelete
  3. Wow kolory sa cudowne, a wykonczenie odlotowe! Ja prosze taki niebieski! Musze poszukac czy na allegro sa te satynki ;)

    ReplyDelete
  4. Przyznam, że gdyby nie swatche, to patrząc po samej buteleczce ta zieleń by mnie nie zaciekawiła.. Róż wygląda nico cukierkowo :]

    ReplyDelete
  5. Śliczne te lakiery... zawijasy dodały jeszcze większego uroku :)

    ReplyDelete
  6. Jakos nie przepadam za takim wykonczeniem lakieru. Chcialabym zeby mi maz sprezentowal jakis lakier on tylko robi tak :"Kasiek masz i kup sobie co tam chcesz"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój też tak robił, ale że był z kolegą na zakupach to go troszkę przymusiłam żeby sam mi coś wybrał^^

      Delete
  7. piękne odcienie :) Z chęcią bym przygarneła je :)

    ReplyDelete
  8. Rzeczywiście takie księżniczkowe te lakiery :) szkoda, że czas wysychania od razu je u mnie dyskwalifikuje

    ReplyDelete
  9. piękne kolory, te zawijaski dodają uroku

    ReplyDelete
  10. Róż mi się bardzo podoba, chyba dlatego ze jestem jego wielką miłośniczką :D

    Zapraszam do mojego Zimowego Projektu :). więcej informacji na: http://asiulcowaa.blogspot.com/2014/11/zimowy-projekt.html

    ReplyDelete
  11. jeszcze nie miałam takich lakierów, w sensie satynowych :) z tych dwóch raczej jestem za tą zielenią

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładnie wyglądają :) tak jakby były zmrożone, ciekawy efekt na zimę. Jak nie lubię różu to ten strasznie mi się spodobał :)

    ReplyDelete
  13. Piękne i nietypowe kolorki i wykończenie :)

    ReplyDelete
  14. Co by nie było i tak są ładne i to wykończenie im pasuje :)

    ReplyDelete
  15. Dobry gust ma luby! Śliczne zdobienie :)

    ReplyDelete
  16. To wykończenie chyba jednak nie podoba mi się :< Z błyszczącym topem może bym się przekonała :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po dodaniu top coat'u przypominają nieco perłę a ja za nią nie przepadam :(

      Delete
  17. Różowy w wersji satynowej cudo.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.