Mix with Babylon 16

Dzisiaj zapraszam Was na mix wykonany zestawem od Vipery Babylon 16 oraz naklejkami wodnymi.


Nie wiem jak u Was, ale w Gdańsku już od paru dni cały dzień utrzymują się mgły, jest potwornie szaro i smutnie.. Co za tym idzie fotografowanie paznokci jest skomplikowane, mam nadzieję, że wybaczycie mi tą fatalną jakość ;)

Dzisiejszy manicure wykonany jest przy pomocy dwóch lakierów z zestawu Babylon 16, pięknego kobaltu oraz glitteru z czarnymi kwadratami, niebieskimi małymi kropkami i pięciokątami.
Zestaw zawiera 3 lakiery, samoprzylepne paski do frencha oraz małą gąbeczkę do cieniowania. Na odwrocie pudełka znajdują się trzy propozycje zdobienia jakie można wykonać przy ich użyciu ( informacja ta również znajduje się na stronie Vipera Cosmetics - link w wstępie posta ).
Za pierwszym razem chciałam stworzyć manicure zaproponowany z tyłu opakowania - American French. Niestety oba kremowe lakiery mają dosyć słabe krycie, na stronie producenta znajduje się informacja o mocnym napigmentowaniu, niestety nie mogę się z tym zgodzić. 3 warstwy brzoskwiniowego lakieru, plus gruba warstwa kobaltu na frencha, domyślacie się jak się to skończyło po dodaniu top coat'u? Po godzinie lakier się ściągnął i nie miałam co Wam pokazać.

Nie poddałam się i stworzyłam kolejny manicure, tym razem mix. Na trzech paznokciach położyłam kobalt ( 3 warstwy ) a na nim glitter z tego samego zestawu, co do niego nie mam żadnych zastrzeżeń, jest świetny! Paznokieć serdeczny i środkowy pokryłam szarą migotką od Colour Alike i wykończyłam naklejką wodną BLE/M28 ( na aukcji numer 30 ). Jak wcześniej wspomniałam brak słońca spowodował, że nie udało mi się pokazać uroku migotki.. Cóż trudno :)




Końcowy efekt wyszedł dość ciekawie, co prawda myślałam, że uda mi się nieco bardziej dopasować kolorystkę naklejek do lakieru, ale myślę, iż nie było to koniecznością i taka wersja również prezentuje się dobrze. A co Wy myślicie o tym zdobieniu i całych zestawach Vipera? Myślę, że sam pomysł nie był zły, ale graficzne stworzenie projektów na manicure to co innego niż rzeczywiste ich malowanie, głównym problemem zdecydowanie jest zbyt słabe krycie - przynajmniej w zestawie Babylon, nie wiem jak spisują się pozostałe.



Pozdrawiam,

16 comments:

  1. bardzo ladne. Kolorystyka taka moja. Mam jeden lakier vipery z kolorowymi "smieciami" ale nie uzylam jeszcze bo ciezko te drobinki nabrac by byly choc 2 na paznockiu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tutaj akurat nie było tego problemu, to co jest na paznokciach to jedna warstwa :) Choć słyszałam, że niektóre ruletki od Vipery mają ten problem.

      Delete
  2. Ech, mam ten sam problem z fotografowaniem, ciężko uchwycić kolor.
    A mani piękne :)

    ReplyDelete
  3. bardzo fajnie to wygląda, świetne naklejki :)

    ReplyDelete
  4. myślałam, że to stemple ;) super :)

    ReplyDelete
  5. Piękne! Jest niebieski to już mi się podoba :-D

    ReplyDelete
  6. Piękne zestawienie i to jeszcze w moich ulubionych kolorach

    ReplyDelete
  7. Wyszło super :D Szkoda tylko, że te lakiery są tak mało kryjące... :( Ale topperek fajny :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładne :) I to dowód, że nawet na krótkich paznokciach można zrobić coś fajnego :)

    ReplyDelete
  9. ładnie połączone ;) odcień kobaltu śliczny, ale 3 warstwy to sporo jak na ciemny lakier ;/

    ReplyDelete
  10. Całość bardzo fajnie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  11. Kolorystycznie połączyłaś to super :-)) Aż sprawdzę niedługo swój zestaw od Vipery, czy u mnie też takie słabe krycie zawiera :P

    ReplyDelete
  12. Jak zwykle świetne połączenie :)
    W taką pogodę aż nie chce się wychodzić, nie wiem, co to za pogodowy troll pastwi się nad ludźmi z Trójmiasta :c

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.