Kwiaty z zimowym połyskiem

Powoli zaczynam się nastawiać na zimowe zdobienia, zaczęłam spokojnie od odkopania Lovely Snow Dust, który posłużył mi jako brokatowy top.


Stemplowa mania rozkręciła się u mnie na dobre, szybko, prosto a do tego tyle pięknych wzorów. Ponownie użyłam płytki od B.Loves Plates Flower Power.
Tym razem posłużyłam się żółtą gumą, którą również można zakupić u tego samego sprzedawcy.
Po dobrym zamtowieniu śmiga tak jak to widać na zdjęciach, niestety nie każdy wzór u mnie odbija idealnie do niektórych jest zbyt miękka i wciąż powracam do swojego faworyta od MoYou.
Nie mniej jednak do płytek od B.Loves Plates mogę ją z czystym sumieniem polecić ;)





A Wy zaczynacie już zimowe zdobienia? Jest to dla mnie jedna z niewielu przyjemność o tej porze roku zdecydowanie bardziej wolę wygrzewać się w promieniach słońca latem niż biegać w minusowych temperaturach po śniegu :)


Pozdrawiam,

11 comments:

  1. Wiem o czym piszesz, nie lubię zimy, szczególnie w mieście.
    Fajne zdobienie, wygląda bardzo dobrze! Też czasem używam Snow Dust jako brokatowego toppera :)

    ReplyDelete
  2. ślicznie się mienią pazurki <3

    ReplyDelete
  3. Sliczne!
    Ja mam w zimie ochote tak jak mis zapasc w sen zimowy.

    Malo to nie mam ochoty nawet na malowanie pazurkow, wiec pewnie cala zime przechodze w hybrydach

    ReplyDelete
  4. Śliczne! Też chcę takie! Kupiłam na rossmanowskiej promocji ten diamentowy top i jestem nim zachwycona ;) a długo się wahałam , który wybrać ;)

    ReplyDelete
  5. piękne mani ja też będę miała ta płytkę a gumke żółtą już mam i jestem z niej zadowolona :D zima musi być bo jakby to było bez niej tym bardziej że niech wymrozi to robactwo, którego w tym roku było sporo :(
    Uważam, że zima powinna być ale nie za długo czyli wtedy kiedy już powinna być wiosna to powinna byc wiosna a nie że czasami do maja u nas śnieg był to już jest wtedy denerwujące :(

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.