Stemplowa kanapka

Moja stemplowa mania rozkręciła się na dobre i nie sądzę by szybko przeminęła. Opiekując się domem teściów, nie miałam wiele możliwości na kombinowanie, zgarnęłam z domu organizer z płytami oraz kilka lakierów, co z tego wynikło? Zobaczcie sami :)



Jako baza pod zdobienie posłużyła mi Vipera z Arganowym olejkiem nr. 11 ( więcej o niej możecie poczytać tutaj ). Przez dłuższy czas (ok. miesiąca) stosowałam ją jako odżywkę. Spisała się całkiem nieźle, wyraźniej poprawy w stanie paznokci co prawda nie zauważyłam, ale dała radę jako baza chroniąca przed zabarwianiem paznokci, zauważyłam również, że lakier świetnie się na niej trzymał. Dzisiaj możecie zobaczyć ją w roli bazy pod stemple, użyłam 3 warstw które dość szybko wyschnęły bez pomocy top coat'u.




Do stemplowania użyłam dwóch wzorów z płytek hehe, siateczki z numeru 018, oraz wywijasów z numeru 006. Sama nie do końca wiem co myśleć o takiej kanapce, teoretycznie mi się podoba a praktycznie wygląda to nieco dziwnie :P Ciekawa jestem jaka będzie Wasza opinia :)


Pozdrawiam,

23 comments:

  1. bardzo mi się podoba, fajny pomysł z tym nakładaniem na siebie stempelków ;-)

    ReplyDelete
  2. w sumie trudno powiedzieć co to, ale mi się podoba ;D

    ReplyDelete
  3. Moja opinia jest podobna do Twojej ;D Nie wiem co to jest, wyszło inaczej niż zwykle, ale mi się podoba ;D

    ReplyDelete
  4. bardzo niekonwencjonalnie ale efekt zachwyca :)

    ReplyDelete
  5. zajebiscie to wyglada, po prostu mega, ta siateczka jest boska, kwiatki tez.

    Ja bym ewentuaaalnieee zmienila kwiatki na niebieskie ale takie tez sa super. Taki pszczeli wzor ci wyszedl :D

    ReplyDelete
  6. Kurcze... fajnie Ci to wyszło :)

    ReplyDelete
  7. a mnie jakoś nie porywa, sorki :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo pomysłowe i niebanalne. Mi tutaj wszystko gra i do siebie pasuje :) Kolory, wzorki, sposób w jaki to połączyłaś - bomba! Może kiedyś też coś takiego spróbuję.

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajnie te wzoreczki wyglądają ;) ja się właśnie męczę ze stemelkową zeberką na paznokciach , ale za chiny nie chce mi się odbijać ; albo muszę kupić lepszy "sprzęt" albo porzucić stemplowanie :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie porzucaj! Na prawdę wiele zależy od stempla i płytki nie zawsze od umiejętności! Wiem po sobie w domu mam 6 stempli i tylko 3 są na prawdę dobre, a reszta za cholerę nie chce dobrze odbić wzoru. Podobnie z płytkami, mam 4 z tej samej serii ale jedna z jest za słabo wyżłobiona i nie mogę odbić wzoru w całości. Jeśli mogę wiedzieć jaki masz stempel i płytki?

      Delete
  10. Już drugi raz mamy w tym samym czasie wzór z płytek hehe- właśnie mam tą siateczkę plus ozdoby, a wcześniej mialam tą kratkę, którą pokazywałaś z naklejkami wodnymi :) Chyba mamy te same płytki, ciekaweee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :D no wiesz jak się ma ich tyle w domu to trzeba przetestować, przed sprzedażą ( i w trakcie^^ )

      Delete
  11. wyszło niesamowicie! piękna kombinacja kolorystyczna :)

    ReplyDelete
  12. Faktycznie wygląda trochę dziwnie, ale w taki bardzo pozytywny sposób :D Bardzo mi się podoba <3

    ReplyDelete
  13. o kurde ale super pomysł na mani! podobają mi się takie podwójne stemple ;)

    ReplyDelete
  14. intrygująca ale bardzo ładna :)
    wszystko świetnie dobrane :)

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajny pomysł. W pierwszym rzucie oka wydawało się dziwne, ale im bardziej się przyglądam, tym bardziej mi się podoba :)

    ReplyDelete
  16. Świetne to połączenie! Bardzo mi się podoba, sama jakoś nigdy nie mam głowy do łączenia wzorków. Szkoda, bo u Ciebie rezultat jest super!

    ReplyDelete
  17. Ależ ciekawe połączenie sobie wykombinowałaś. Bardzo oryginalne :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.