Dziewczyny lubią brąz

Przynajmniej ja ostatnio złapałam fazę na wszelakie odcienie tego koloru.
Manicure tego typu siedział mi w głowie dość długo, niestety nie miałam dobrego matującego top coat'u, gdy przedstawicielka Vipery zapytała jakie lakiery chciałabym otrzymać w świątecznej paczce bez wahania wskazałam na Foggy Top Coat.

Zdobienie szybkie i proste ( jedynie takie ostatnio u mnie goszczą niestety ). Nudziakowa baza to Golden Rose Rich Color nr. 10, na nim wylądowały dwie warstwy Essence 08 night in vegas. Następnie brązem od sensique nr. 159 ( swoją drogą wiekowy lakier jeden z pierwszych w mojej kolekcji ) odbiłam wzór z płytki hehe nr. 028.

Całość zmatowiłam top coat'em Vipery, jak widać nie rozmazała wzoru za co ode mnie dostaje dużego plusa! Foggy wysycha bardzo szybko, niestety nie jest typowym matem, widać delikatny satynowy połysk. Również z trwałością efektu nie ma szału, po całym dniu normalnego funkcjonowania nabiera coraz więcej połysku. Mimo to myślę, że będę po niego często sięgać, w końcu wystarczy dołożyć jeszcze jedną warstwę która wyschnie w przeciągu 5 minut, a trwałość całego manicure była bardzo dobra po 4 dniach noszenia został zmyty bez żadnych śladów uszkodzeń :)






Jak podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja? Ja czułam się świetnie z tym zdobieniem, chyba jedno z bardziej udanych w ostatnich tygodniach :)





Pozdrawiam,




18 comments:

  1. Zdobienie sliczne, ale co do koloru to przepraszam ale sa brzydkie, nie lubie takich kolorow ;( ale gdyby zdobienie mialo inny kolor to bylo by idealne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Każdy ma prawo do własnego gustu, więc rozumiem ;)

      Delete
  2. Ja tak średnio za brązami przepadam, ale w takim połączeniu fajnie wygląda ;)

    ReplyDelete
  3. Całość prezentuje się uroczo! :D

    ReplyDelete
  4. Paznokcie wyszły Ci perfekcyjnie ;)!

    ReplyDelete
  5. Nie przepadam za takimi odcieniami, ale na pazurkach Twoich ładnie wygląda

    ReplyDelete
  6. Oj Lubią brąz, lubią :) Przepięknie wygląda :)

    ReplyDelete
  7. Ja się zabieram za kartę ale nie Mam płytki tylko ręcznie będę malować :-D

    ReplyDelete
  8. Planuje podobny wzor ale czarnym na czerwieni. Poprostu inny koc :)

    ReplyDelete
  9. świetny mani :) jak nie lubię brązów, tak w tej wersji bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  10. Zdobienie mi się podoba, ale ja zmieniłabym kolory bo za brązami nie przepadam.

    ReplyDelete
  11. bardzo fajne, takie neutralne ale ciekawe :)

    ReplyDelete
  12. bardzo mi się podoba ta krateczka :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.