Hean City Fasion 169

Witam, dzisiaj będzie o pięknym niebieskim lakierze od Hean, omylnie nazwanym turkusem w poście zbiorczym :)




Hean City Fasion 169 to niebieski lakier zawierający w sobie drobny mroźny shimmer, który niesamowicie dodaje mu uroku. Kryje po 2 warstwach, pierwsza nieco smużyła, druga wszystko pięknie wyrównała. Czas schnięcia dobry, ok. 15-20 min. Wysycha na wysoki połysk ( na zdjęciach bez top coat'u ). Wygodny pędzelek, lekko spłaszczony oraz średnia konsystencja sprawiają, że maluje się nim bardzo przyjemnie :)







Po jednym dniu noszenia go solo, srebrnym lakierem do stempli dodałam delikatne śnieżynki.
Całość wykończyłam topem od Hean Diamon Top Coat.




Mnie powoli coraz bardziej ciągnie ku świątecznym zdobieniom! Jak podoba Wam się taka delikatna wersja śnieżynek?




Pozdrawiam,

16 comments:

  1. Ładny, przyjemny dla oka kolor :)

    ReplyDelete
  2. świetnie wygląda ze śnieżynkami :)

    ReplyDelete
  3. Oj no przeuroczy kolor! Shimmer nie jest zbyt intensywny, śliczny.

    ReplyDelete
  4. Śliczny! Bardzo mi się podoba, shimmer dodaje mu tylko uroku :)

    ReplyDelete
  5. Kolor ładny, ale mnie najbardziej urzekają te półprzeźroczyste śnieżynki! Coś pięknego! Takie lekkie i eteryczne.
    I jak cudnie (jak zawsze) przy skórkach, równiusienieńko! Zachwycam się :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej, jak miło! Ja byłam bardzo niepewna tych śnieżynek. Ciężkie do pokazania na zdjęciach ^^

      Delete
    2. No coś ty, śnieżynki takie właśnie są, niemal niewidoczne, coś jest, ale ledwo to widać, trzeba się śpieszyć, zanim stopnieje :)

      Delete
  6. Pięknie wyszły te śnieżynki, jakby zaraz miały się roztopić - cudny efekt <3

    ReplyDelete
  7. piękny kolor <3 zakochałam się :) i ten delikatny shimmer :) a śnieżynki dodają mu uroku :)

    ReplyDelete
  8. Cudowny kolor!!!
    Żałuję, że nie mam dostępu do tych lakierów.

    ReplyDelete
  9. Śliczny kolorek :) u mnie fuksja :)

    ReplyDelete
  10. ależ cudny ten kolor! prześliczny :D a wersja ze śnieżynkami - urocza :)

    ReplyDelete
  11. I fall for all shades of blue and this one is amazingly cheerful and beautiful! Lovely stamping, perfect for the winter season! :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.