Twin nails with Belgijska


Dzisiaj nieco inny post niż zwykle. Ponieważ wiedziałam, że Joanna tak samo jak ja zakochała się w Wampirze od El Corazon zaproponowałam wspólny manicure z nim w roli głównej...



Vampire in Love od El Corazon to piękny brąz z mnóstwem holo drobinek. Na szczęście jak się okazuje nie tylko ja bardzo lubię brąz na paznokciach^^
Postanowiłyśmy dodać wzór z płytki blueberry02 w kolorze białym. Można powiedzieć, że zbytnio nie zaszalałyśmy, ale mam cichą nadzieję, że to nie ostatni raz kiedy tworzymy wspólny manicure i być może następny będzie nieco ambitniejszy ;)





Zapraszam Was również do Joanny ( Belgijska - KLIK ) do obejrzenia jej wersji tego zdobienia :)



Oczywiście moje zdjęcia znowu lekko prześwietlone, na szczęście Joanna nie zapomniała o zdjęciach macro tak jak ja :P

Koniecznie dajcie znać jak Wam podoba się takie połączenie kolorystyczne, być może przekonamy niektóre "przeciwniczki" brązu do ich polubienia, choć odrobinę ;)




 Pozdrawiam,

13 comments:

  1. Super wam wyszło dziewczyny! Widziałam tego El Corazon na żywo, magiczny jest :)

    ReplyDelete
  2. piękny jest ten lakier :) ze zdobieniem tworzy piękny efekt :)

    ReplyDelete
  3. Mnie do brązów przekonywać nie trzeba :-) Wzór stempla jest śliczny :-D

    ReplyDelete
  4. świetne zdobienie! uwielbiam oglądać bliźniacze mani *.*

    ReplyDelete
  5. Wzór , który bardzo lubię ;) Po kształcie paznokci można rozróżnić Wasze mani ;)

    ReplyDelete
  6. Chyba muszę wpisać ten lakier na wishlistę :D Fajnie Wam to wyszło!

    ReplyDelete
  7. I like the subtitle sparkle and the pattern is fantastic on it!

    ReplyDelete
  8. Wyszło Wam idealnie. Gdyby nieco odmienny kształt paznokci to trudno byłoby rozróżnić :)

    ReplyDelete
  9. Beautiful stamping plate and pattern... and gorgeous both manicures! :-)

    ReplyDelete
  10. Bardzo lubię brązy na paznokciach ♥ Wasze pazurki są śliczne :)

    ReplyDelete
  11. Musimy to powtórzyć w wersji skomplikowanej jakiejś :D świetne są takie identyczne mani :D

    ReplyDelete
  12. uwielbiam brązy na paznokciach, sama mam kilka takich kolorków - moim zdecydowanym faworytem jest black coffee nr 076 od Semilaczka

    ReplyDelete
  13. O ja!!! Gdyby nie kształt paznokcia to nawet bym się nie zorientowała, że to 2 osobne mani xD

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.