Flowers on white sand


Witam!
Dzisiaj mam dla Was recenzję płytki do stemplowania od Born Pretty Store ,
jak się u mnie spisała? Zobaczcie sami...




Płytki od Born Pretty Store interesowały mnie od dawna, jednak niepewnie podchodziłam do ich jakości, jak się okazało niesłusznie.
Wzór pięknie się odbija za każdym razem a rozmiary wzorów są dość spore i pięknie pokrywają całą płytkę paznokcia.
Użyłam motywu kwiatowego na białym piasku adosa o którym możecie poczytać tu.
Środki kwiatów wypełniłam pomarańczowym oraz różowym lakierem.





Ponieważ staję się coraz większą fanką stemplowania, na pewno skuszę się na zakupy w tym sklepie gdyż wybór jest ogromny a ceny zachęcające - wysyłka jest za darmo!

Jeśli spodobała Wam się ta paletka możecie kupić ją tutaj za jedyne 1.99$

Zachęcam przy tym do skorzystania z kodu: AEBQ10 a dostaniecie 10% zniżki :)


Fakt, że produkt otrzymałam w ramach współpracy nie wpływa na moja opinię!



Pozdrawiam,




45 comments:

  1. Ale śliczne! Uwielbiam kwiatuszki, są takie dziewczęce :) I super, że dodałaś te różowe i pomarańczowe kropki, fajnie ożywiają zdobienie :)
    Wciąż wzdycham do tego białego Adosa... ;)

    ReplyDelete
  2. Są piękne, jestem pod wrażeniem!
    Ps skąd wiadomo, że przesyłka jest gratis? bo ja czytałam regulamin i tam pisze, że trzeba ileś zapłacić żeby było za darmo. :(

    ReplyDelete
  3. Ale rewelacja! Genialnie to wygląda, jak mi się marzy taka płytka <3

    ReplyDelete
  4. niesamowity wzorek, wyszło cudownie! :)

    ReplyDelete
  5. jak uroczo :D
    ślicznie wyszły :)

    ReplyDelete
  6. paznokcie świetne :) ja uwielbiam stemplowanie, niestety nigdy nie potrafię tego zrobić dokładnie żeby cały paznokieć był we wzorku ;/

    ReplyDelete
  7. śliczne zdobienie ;) bardzo ładny wzór

    ReplyDelete
  8. Świetny wzór :) Fajnie, że jest na białym piasku a nie zwykłym lakierze ;)

    ReplyDelete
  9. Śliczny mani, a ten akcencik kolorystyczny na kwiatkach ♥ Właśnie zamówiłam swoje 2 płytki, może nie będą leżeć jak te z Essence.

    ReplyDelete
  10. Efekt jest świetny :)

    Idealnie wszystko ze sobą współgra!

    ReplyDelete
  11. Pięknie Ci to wyszło! Co raz bardziej kusicie mnie płyteczkami ;)

    ReplyDelete
  12. Piękne! Stempelki idealnie się odbiły, mi się to prawie nigdy nie udaje :D

    ReplyDelete
  13. kochana jestem w szoku, że to się tak ładnie na piasku odbiło, przepiękne zdobienie ^^

    ReplyDelete
  14. świetnie wyszło ;) dobry pomysł żeby do białego i czarnego dodać kolorowe akcenty ;)

    ReplyDelete
  15. świetne!! mi stempelki nadal nie do końca wychodzą :(

    ReplyDelete
  16. ale ładnie to wygląda :) muszę odkurzyć moje stemple :D

    ReplyDelete
  17. ale cudny wzorek i na tym piasku idealnie się komponuję :) i nawet nie są drogie :)

    ReplyDelete
  18. bombowo wygląda :D idealnie się odbiło :)

    ReplyDelete
  19. Piękne, świetnie się prezentują :)

    ReplyDelete
  20. o jejku! przepiękne, cudowne, wyśmienite! :D

    ReplyDelete
  21. Pisałaś gdzieś o tym jaki lakier używasz do stempli? Bo pięknie się odbija! A stempel też z Born?

    ReplyDelete
    Replies
    1. stempel konada, a używam lakieru do stempli od essence póki co, ale muszę się rozejrzeć za czymś nowym :)

      Delete
  22. cudne pazurki :) na patrzec sie nie moge :)

    ReplyDelete
  23. Cudownie to wygląda! Bardzo starannie wykonane :)

    ReplyDelete
  24. jakie śliczności <3 fajnie że stemplowałaś na piasku, bardzo ładnie to wygląda :)

    ReplyDelete
  25. ale to wygląda genialnie :D aż sobie dodałam tą płytkę na wishlistę na BPS :D

    ReplyDelete
  26. Ale czadowo wyglądają te kwiatuszki na białym piasku!! :)

    ReplyDelete
  27. Cudnie!:)Na tym piasku fenomenalnie to wygląda!:)

    ReplyDelete
  28. Bardzo efektowny mani :)
    Nie wierzyłam w stempelki, bo mi ilekroć próbowałam, tyle razy mi nie wychodziło.. no ale chyba spróbuję jeszcze raz. może wkońcu się uda...? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi również długooo nie wychodziły, także warto probować i zainwestować w dobry stempelek bo u mnie to okazało się problemem :)

      Delete
  29. Paznokcie wyglądają perfekcyjnie. Świetny pomysł miałaś z wypełnieniem wzorku kolorami :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.