Projekt Tęcza - Niebieski





Muszę przyznać, że prace w niebieskim tygodniu mnie zachwyciły, dobrze, że to nie ja głosuję bo chyba nie byłabym wstanie wybrać tylko dwóch prac, choć mam jedno zdobienie które podbiło moje serducho^^

Przechodząc do sedna, najpierw zwycięzca tygodnia zielonego a jest nim:
World of Nails

Stoczyła bardzo równą walkę z Chilli, której zabrakło 1 głosu do remisu, a na trzecim miejscu uplasowała się thecieniu

Zwycięska praca ukaże się w galerii oraz dostaje 1 los!

Teraz zapraszam Was na głosowanie w tygodniu niebieskim :) (pamiętajcie 2 głosy pisanie dwa razy tej samej osoby nie daje jej 2 głosów!!! - sporo z Was tak robi^^)










































Pozdrawiam,


59 comments:

  1. o jeejku, rzeczywiście sporo pięknych prac. pomimo ciężkiego wyboru głosuję na: Nail-Art Addict i Marlenails. ;)

    ReplyDelete
  2. Zdecydowanie Nail Art Addict! A drugi głos dla Olaa :)
    Czy moglabyś proszę dodać moją drugą pracę? Wiem, że wrzuciłam ją dopiero dzisiaj rano, ale nie było mnie w domu przez weekend i nie miałam jak opublikować posta; link wrzuciłam do zakładki.

    ReplyDelete
  3. nail art addict
    nie ma moich kokardek :( nie wiem czy coś pomieszałam i dodałam link tam gdzie nie trzeba? ostatnio miałam w pracy kontrolę więc byłam zakręcona jak słoik ogórków :/ dodasz jeszcze mnie?
    http://womensendorphine.blogspot.com/2013/09/color-club-i-projekt-tecza-niebieski.html

    ReplyDelete
  4. World of Nails (Twoje zdobienia wymiatają), K.O.T. (piękne water marble)

    ReplyDelete
  5. ciężki wybór, bo wszystkie pazurki są śliczne, ale głosuję na Olaa :)

    ReplyDelete
  6. My roses nails i Marlenails NIECH WYGRA NAJLEPSZA!!

    ReplyDelete
  7. Głosuje na World od nails oraz Dziagusia

    ReplyDelete
  8. Nail- Art Addict i o matko kogo tu wybrać bo mam jeszcze 3 faworytki ok wyliczanka i.... mój drugi głos wędruję do Olaa :)

    ReplyDelete
  9. World of Nails - najpiękniejsze :)

    ReplyDelete
  10. Nail-Art Addict i K.O.T. :) wspaniała tak galeria, kocham niebieski :)

    ReplyDelete
  11. Nail-Art Addict i SheLazY są tym razem najlepsze <3

    ReplyDelete
  12. Nail-Art Addict i World of Nails

    ReplyDelete
  13. Nail-Art Addict i Marlenails :)

    A jeśli o chodzi o projekt Zmalowane Melodie -to jeszcze możesz do niego dołączyć - dopiero zaczął się pierwszy tydzień :)

    ReplyDelete
  14. no naprawdę same cudeńka;) ciężko byłoby wybrać ;)

    ReplyDelete
  15. worldglossy i Inanna (bardzo nietypowo, cudne) :) zresztą ciężko wybrać te najj bo wszystkie mają coś w sobie :)

    ReplyDelete
  16. Trudny wybór, wiele pięknych prac!:) Zagłosuję na Marlenails i Nail-Art Addict.:)

    ReplyDelete
  17. O rany!!! :(

    głosuję na
    - Chelsea Lena
    - Marlenails

    mogę jeszcze zagłosować na Olaa?? pleas :)

    ReplyDelete
  18. World of nails wysoka poprzeczka co tydzień, jolag78

    ReplyDelete
  19. worldglossy i world of nails

    ReplyDelete
  20. world of Nails o Justine145 - miszczostwo

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.