Nietypowy french


Dzisiaj kolejny post z serii "przekonuję się do różu"
Kiedyś róż w ubiorze czy na paznokciach był przeze mnie znienawidzony, obecnie od czasu do czasu występuje na moich paznokciach. Jak się prezentuje w nietypowym frenchu? Zobaczcie sami :)




Kiedyś gdy nie byłam aż tak wielką fanką mazideł na paznokciach często nosiłam klasyczny french, obecnie jeśli już na niego się decyduję to w nietypowym wydaniu, albo kolorystycznym albo pod względem kształtu.
Tutaj jak widać połączyłam jedno i drugie.
Trójkątny french powstał przy pomocy cieniutkiej tasiemki (po wykonaniu zdobienia przypomniałam sobie, że mam specjalne paski do trójkątnego frencha, ale było już za późno^^).
Najwięcej czasu zajęło mi przyklejanie taśmy i proste zdobienie pochłonęło go więcej niż sądziłam.

Do samej końcówki użyłam Lovely Classic nr. 155 a jako baza posłużył Bell Nude nr. 02






Lubicie frenche w nietypowym wydaniu? 
U mnie tak czy owak goszczą rzadko (to mój drugi w roku 2013), ale od czasu do czasu warto do niego wrócić by nie zapomnieć "jak to się robi" ;)


Pozdrawiam,



32 comments:

  1. lubię nietypowe frenche, ale też wyjątkowo rzadko je noszę :) i ja również przekonuję się powoli do różu :) śliczne połączenie!

    ReplyDelete
  2. podoba mi się ten french, może zrobię podobny, tym bardziej, że też mam ten sam lakier lovely :)

    ReplyDelete
  3. Pomysłowy french, bardzo podoba mi się taka wersja :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie wyszedł ten french. Faktycznie nietypowy. Świetne połączenie kolorów + oryginalny wzór. Bardzo mi się podoba! :D

    ReplyDelete
  5. Ostatnio robiłam taki french w wersji granatowej i aż żal było zmywać :) Klasyczny wydaje mi się teraz zbyt pospolity, ale jeszcze sporo osób go lubi, więc czasem zdarza mi się go wykonywać :)

    ReplyDelete
  6. Kiedyś bawiłam się w różne frenche, fajnie to wygląda :)

    ReplyDelete
  7. Ładnie wygląda, chociaż ja za frenchami nie przepadam ;)

    ReplyDelete
  8. Fajny pomysł z tym trójkątnym kształtem :) Też czasem lubię powrócić do frencha, ale rzadko jest to podstawowa wersja z białymi końcówkami :)

    ReplyDelete
  9. takie wydanie frencha zniosę ;) podoba mi się

    ReplyDelete
  10. jak dla mnie french bombowy :D ten nudziak Bella jest olśniewający <3

    ReplyDelete
  11. Fajniutki :) Lubie właśnie takie frenche w dość nietypowym działaniu :)

    ReplyDelete
  12. cudownie :D lubię takie mani na pazurkach :D

    ReplyDelete
  13. Świetny jest taki frencz, ja baaardzo dawno nie miałam frencza na paznokciach, muszę wypróbować taki kolorowy :)

    ReplyDelete
  14. no o jestem zachwycona tym mani...

    ReplyDelete
  15. idealnie dobrałaś kolory, a trójkątne końcówki są perfekcyjne!
    super :)

    ReplyDelete
  16. ja zanim założyłam bloga nosiłam tylko i wyłącznie french u sb z dodatkami typu stempelki itp. teraz już tak samo jak Ty mi się to zmieniło i chyba dwa razy miałam w tym roku nie sorrki trzy razy french jeden biały a dwa kolejne kolorowe tyle z tego pamiętam hehe a Tb wyszedł idealny ja takie robiłam ale beż taśmy i wiadomo nigdy idealnie równy nie był :)

    ReplyDelete
  17. Idealny french! Nietypowy i bardzo elegancki. Super połączenie kolorków i przy Twoim kształcie paznokci pięknie się prezentują. Cudo!

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam "inne" frenche! Twój oczywiście mi sie podoba bardzoooo:) śliczny kształt paznokci:)

    ReplyDelete
  19. Super! Jestem zachwycona, nigdy nie wpadłam na to, by malować takie fajne, spiczaste końcówki. Muszę to wypróbować! :)

    Pozdrawiam,
    Sol

    ReplyDelete
  20. Nietypowe ale ładne ;)

    Sliczny bloog :))


    Zapraszam również do siebie: www.ramartella.blogspot.com

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.