Lakierowy Box - wrzesień


Witam!
Dziś dowiecie się co znalazłam w ostatnim już lakierowym boxie !!!


Wrześniowy box otrzymałyśmy dzięki B. (:*) był równie pięknie zapakowany co te nadesłane przez Tamit24 i Pannę Marchewkę, oczywiście Ja gapa nie zrobiłam żadnego sensownego zdjęcia zamkniętej paczuszki - chciałam jak najszybciej dostać się do zawartości^^

Tym razem testować będą lakiery firmy Diadem.
Niestety dostępność do tych lakierów nie jest łatwa, można je spotkać w sklepach kosmetycznych lub  zakupić je na ich stronie internetowej (klik)
Ceny są zachęcające - 11,90zł a czy warto? o tym przeczytacie w najbliższych postach a póki co zapraszam do oglądania zdjęć :)








W moje łapki wpadły:
Biały matowy lakier F28
Piękny róż 260
oraz Niebieski 252


Zapraszam Was na fanpage Diademu


Ah łezka mi się w oku kręci na samą myśl, że to będzie już koniec tej wspaniałej przygody :(
Raz jeszcze chcę podziękować za organizację i wiarę w moją osobę, mało kto uwierzył by, że kobieta która za chwilę urodzi dziecko da radę wciąż systematycznie prowadzić bloga i testować lakiery :)




Pozdrawiam,


17 comments:

  1. piękne kolorki. biały już widziałam jak się prezentuje. czekam na ten różowy. ;D

    ReplyDelete
  2. ciekawa jestem efektu na paznokciach

    ReplyDelete
  3. Biały znam z innych blogów, tak więc czekam na ten piękny róż i błękit! :D

    ReplyDelete
  4. Fajne kolory, myślę że wszystkie 3 można wykorzystać do jednego zdobienia :)

    ReplyDelete
  5. pokaż niebieski, jest piękny :)

    ReplyDelete
  6. Ten biały o ile wiem jest rewelacyjny :)

    ReplyDelete
  7. Podoba mi się ta matowa biel :) Ciekawe jak się będzie prezentował :)

    ReplyDelete
  8. Jakie cudenka :) <3 ps . dziekuje slicznie za glos w konkursie BPS :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I oczywiście zapomniałam napisać o najważniejszym ;) Kochana nie wiem czy widziałaś ale wygrałaś w losowaniu z Votowania specjalna nagrodę ;) Heh (2 razy brałam udział w ich konkursach "mi się co prawda wygrać nie udało - bo nie popieram czegoś takiego jak błaganie o voty ... jak ktoś doceni dana prace to sam na to zagłosuje, bez żadnego przymusu (jeszcze raz dziękuje ;)" )i... jesteś juz 2 osoba która na mnie oddaje głos i coś wygrywa! gratki ;D chyba przynoszę szczęście :))) Miłego wieczoru
      Mesi Nail Art

      Delete
  9. oj jak fajnie pokazałas te lakiery piękne kolory aż Ci ich zazdroszcze i czekam na ich recenzję a co do Cb to ja wierzyłam w Twoje możliwości i wiedziałam że nie polegniesz i dasz rade :) super

    ReplyDelete
  10. Miałaś motywację, żeby działać :) Byłam pewna, że sobie poradzisz. Też żałuję, że to już koniec, ale cieszę się, że mogłam poszerzyć grono znajomych lakieroholiczek i uwierzyć, że nie jestem sama w tej chorobie :D

    ReplyDelete
  11. Nigdy nie widziałam tych lakierów więc jeszcze bardziej mnie intrygują;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.