Jabłuszko z Pomarańczą

Od dłuższego czasu mam lakierowego bana i po za małymi wyjątkami jakim jest właśnie zielone jabłuszko dzielnie się go trzymam.
Zielony lakier który mnie skusił to Eveline miniMax z numerem 905, osobiście nie mam nic przeciwko grubszym pędzelkom o ile są dobrze obcięte i wystarczająco długie niestety tutaj jest on krótki, twardy i postrzępiony co znacznie utrudniło mi malowanie przy skórkach. Krycie dwu warstwowe a samego czasu schnięcia nie sprawdzałam. Jeżeli chodzi o lakiery tej firmy szaleję wyłącznie za holosiami, które nie wiedzieć czemu pomimo, że to ta sama seria mają bardzo wygodne pędzelki.
Dodatkiem do manicure jest Mechaniczna Pomarańcza od Colour Alike której nie mam nic do zarzucenia podobnie jak większości lakierów tej firmy, a by nie było nudno na paznokciu serdecznym zmalowałam prosty aztecki wzór przy użyciu czarnej farbki akrylowej :)



Nie wiem czy zauważyłyście, ale dopiero teraz pierwszy raz stworzyłam mani z azteckim wzorem, sama sobie się dziwię bo chętnie podziwiam ten wzór u Was :P

Pochwalę się też swoim geniuszem.. Zazwyczaj zgrywam zdjęcia z aparatu co parę dni, w końcu to się na mnie zemściło, dzisiaj zamiast najpierw zgrać zdjęcia od razu zabrałam się za kasowanie zawartości karty pamięci (nie wiem co sobie ubzdurałam) i tym sposobem 2 manicure wyparowały, ahh przez jakiś czas będziecie oglądać na bieżąco moje dzieła, oby mnie nie opuściła wena bo to by się równało z przerwą w postach - brawa dla mnie :/


Pozdrawiam,

17 comments:

  1. <3 kolorystyka jest dla mnie idealna! moje dwa ulubione kolory (ostatnio, chociaż takiej zieleni jestem wierna już długo) razem! super :) a sam aztec precyzyjny.

    Ech, ja zdjęć paznokciowych w ten sposób nie wyczyściłam, ale zdarzało mi się kasować w ten sposób zdjęcia z pleneru, z wycieczek... kończyło się niekiedy nawet płaczem :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz nawet nie dodawałam, ze przy okazji skasowałam zdjęcia na których wyjątkowo był mój luby z synkiem, zazwyczaj to on robi foty.. nie wiem jak mu to powiem :P

      Delete
  2. Świetny duet :) Wszystko idealnie do siebie pasujące a kolory są elektryzujące

    ReplyDelete
  3. coz za wspaniałe połącznie ;) zielone jabłuszko z pomaranczą ;)
    Te wzroy sa mi obce, wydają sie strasznie trudne ;) dlatego odkladam je na kiedys :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też tak myślałam a jak się okazało aż tak skomplikowane nie są :)

      Delete
  4. Świetne kolorki! Podoba mi się wzorek, bardzo precyzyjny :)

    ReplyDelete
  5. Fajnie do siebie pasują te kolorki ;)

    ReplyDelete
  6. hehe a myślałam że tylko ja taka zdolna jestem ja też raz chyba przez przypadek usunęłam zdjęcia :)
    Mani jest cudny ten wzór mi się tak niesamowicie podoba że zaskocze Cie ja jeszcze go u sb tez nie robiłam ale inne wzory tak :)

    ReplyDelete
  7. Super połączenie kolorystyczne :) a wzorek, jak to zwykle u ciebie bywa, świetnie wykonany :D

    ReplyDelete
  8. Zielone jabłuszko jest śliczne. Aż się mu przyjże podczas wizyty w rosku. A co do mechanicznej pomarańczy. To ją oddałam, Jak dla mnie była zbyt intensywna :)

    ReplyDelete
  9. Ale kolorki niesamowite! Moja zieleń z Golden Rose ma baaaardzo podobny odcień! A zdobienie dla mnie rewelacja, azteckie wzory uwielbiam! <3

    ReplyDelete
  10. Ostatnimi czasy bardzo lubię zielenie na paznokciach. Piękny jest ten lakier. Zdobienie niby proste, a efektowne :).

    ReplyDelete
  11. no bywa ;D hehe oj tam na pewno zmalujesz jakies nowe fajne
    a to mani podoba mi sie, fajne kolorki

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.