Róże są w (po)rządku

Nie zamierzam ominąć zabawy i sama również będę tworzyć kwiaty w swoim projekcie!
Na pierwszy rzut idą róże.


Moje skoki weny są niesamowite raz nie mam jej w ogóle (tak jak obecnie) a czasem jest jej natłok. Niestety jeśli chodzi o wolne chwile na malowanie paznokci to cały czas nie za wiele ich mam.
Do tego manicure użyłam dwóch miniaturek essie widocznych na zdjęciach poniżej, nie sądziłam, iż są do siebie aż tak podobne i zapewne nie zauważyliście, że na paznokciu serdecznym na jednej połowie znajduje się róż na drugiej fiolet (zresztą samo ułożenie palca na zdjęciach tego nie ułatwia). Wybrałam jeden z najszybszych sposobów malowania róż jedyną nowością jest ułożenie ich w rządku. Oczywiście zostały one zmalowane farbkami akrylowymi.



Nie są to najładniejsze róże jakie udało mi się zmalować aczkolwiek narzekać na nie również nie mogę.
Zdobienie nosiło mi się bardzo dobrze głównie za sprawą tych ślicznych pastelowych lakierów :)
Mam nadzieję że i Wam przypadną do gustu!



Pozdrawiam,

14 comments:

  1. pierwsze zdjęcie pokazało jakby były te same ale kolejne już nie da się ukryć jest różnica miezy tymi lakierami :) piękne róże ja też zrobiłam na fiolecie :) bo jakże by inaczej :P

    ReplyDelete
  2. Różyczki w wojskowo równym rządku :)

    ReplyDelete
  3. Jak to jest brak weny, to ja jestem caryca Katarzyna! I jeszcze obramowane listeczki, no ja wymiękam, chyba nigdy tak nie zrobię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe to akurat malowałam parę dni temu jak z moją weną nie było jeszcze tak źle^^

      Delete
  4. lakiery są śliczne a różyczki bardzo mi się podobają, świetny pomysł z ich rozmieszczeniem :)

    ReplyDelete
  5. jak dla mnie są wspaniałe, cudowne <3 w takim razie przegapiłam projekt, ale już to nadrabiam......

    ReplyDelete
  6. Bardzo podoba mi się rozmieszczenie róż na paznokciu :-)
    Muszę w końcu zdjęcia obrobić, ogarnąć posta i wkleić linka z różami - znowu będę na ,,ostatni dzień"...
    Cieszę się, że zorganizowałaś ten projekt :-)

    ReplyDelete
  7. Ale fajnie rozwiązałaś tytuł :D Najpierw myślałam, że będzie różowo, a tu róże w rządku! Super :D

    ReplyDelete
  8. bardzo ładne różyczki :) właśnie takie nieprzerysowane mi się podobają :)
    nie mam pojęcia jakim cudem udało mi się NIE dowiedzieć o projekcie O.o

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.