Podsumowanie 1 tygodnia: Róża

Witam i z góry przepraszam, że post ukazuje się dopiero wieczorem. Dzisiaj przyszła pora na podsumowanie Pierwszego tygodnia Projektu Kwiaty czyli róż.


Niektóre z Was już wiedzą, iż zmieniłam zdanie co do poniedziałkowych postów, uznałam że dużo lepszym rozwiązaniem będzie umieszczanie w postach tylko 5 wybranych przeze mnie "najlepszych" prac dlaczego? Wszystkie Wasze prace wraz z linkami do postów które napisałyście znajdują się TUTAJ (zakładka Projekt Kwiaty) i pisanie dokładnie tego samego drugi raz wydaje mi się troszeczkę bez sensu i nie ukrywam bardzo czasochłonne. Mam nadzieję, że nikt się na mnie nie obrazi a wybór 5 prac popartych argumentacją doda lekki wątek rywalizacji do Projektu :)

A więc przechodząc do sedna, oto 5 prac które mi najbardziej przypadły do gustu (Uwaga! oceniam według własnego gustu i nie są dla mnie najważniejsze tylko umiejętności, ale również pomysłowość ;)) :

Tło dobrane pod róże po prostu mnie urzekło, sama nie posiadam żadnego marmurka i nie sądziłam, że mogą się tak świetnie sprawdzić w roli tła pod zdobienia. Same róże piękne, eleganckie i perfekcyjnie wykonane.

Połączenie delikatnego różowego piasku, ćwieki i proste aczkolwiek efektowne róże, tutaj urzekła mnie całość zdobienia. Nie zawsze podziwiam to co skomplikowane gdyż uważam, że trudniej stworzyć coś ciekawego w prosty sposób niż ten bardziej czasochłonny.

Moja droga, czytając Twojego posta tylko utwierdziłam się w tym, że zasługujesz na miejsce w piątce tego tygodnia, zawsze podziwiam osoby które starają się stworzyć coś nowego i ciekawego a nie powielać już świetnie znane motywy! Po za tym do wykonania również nie mam zastrzeżeń :)

Pomimo, że sama czacha niezbyt mi do gustu przypadła to z różami jest już zupełnie inaczej, jest to chyba najbardziej czasochłonna praca no i jak na fakt iż Sabina niedawno zaczęła przygodę z farbkami akrylowymi to postępy ma błyskawiczne :)

Niby nic trudnego, jednak dobór kolorów sprawia iż zdobienie jest eleganckie i trafiło do mojego serducha!

Co sądzicie o moim wyborze? Pamiętajcie, że wszystkie prace możecie zobaczyć TUTAJ.

Zapraszam Was do nadsyłania prac na kolejny tydzień tym razem królować będzie Tulipan!



Pozdrawiam,

22 comments:

  1. Pierwsza praca zdecydowanie jest świetna :)

    ReplyDelete
  2. Och, same piękności w tej piątce.
    Nie ma potrzeby powielać wpisu, tak jak jest, jest dobrze :)

    ReplyDelete
  3. O ja, dziękuję bardzo :)* nie spodziewałam się tego, to dla mnie miłe i motywujące do dalszych zmagań z farbkami :)) A co do pomysłu z tym poniedziałkowym postem to faktycznie nie ma co powielać zakładki kwiatowej, chyba każdy z projektu tam zagląda, szkoda Twojego czasu, moim zdaniem wystarczy zdanie "wszystkie prace dostępne tu i tu w zakładce i każdy może tam rzucic okiem na wyniki z całego tygodnia :)

    ReplyDelete
  4. Z tego zestawienia w sumie tylko jedna praca średnio mi się podoba. Najbardziej mnie zachwyca zdobienie Ani!, coś pięknego :D I zdobienie Sabi jest bardzo fajne :)

    ReplyDelete
  5. Dziewczyny się postarały, róże są piękne :)

    ReplyDelete
  6. prześliczne są wszystkie te zdobienia, masz racje je wybierając ;) strasznie mi się podobają.
    ps. przepraszam, ale spóźnie się z tulipanami, bo nie ma mnie teraz tydzień w domu, ale w następnym tygodniu opublikuję dwa ;)

    ReplyDelete
  7. Pierwsza praca jak ją zobaczyłam w zakładce trafiła w moje serce najbardziej dla mnie to nr 1 w tym zestawieniu :) istne cudo dlatego ciesze się, że mamy ten sam gust :D

    ReplyDelete
  8. Piękne prace! Poziom wysoki i to jest super :-) Zapowiada się baaardzo udany projekt :-)
    Czekam z niecierpliwością na prace z tego tygodnia :-D

    ReplyDelete
  9. ania!,Dziagusia i Margaret Nail art zdecydowanie zasługują na te miejsca :)

    ReplyDelete
  10. Czy można sobie wyobrazić lepszy początek pierwszego projektu w którym się bierze udział? :D
    Dziękuję za wyróżnienie i wszystkim za pochwały :)
    Dla mnie wiele prac jest super, ale najbardziej podoba mi się kilka: SheLazy, Cherry Nails, Dziagusia, Sabi Nails (ja wolałabym bez czaszki, ale pasować pasuje :) ) i Anita Nails :)

    ReplyDelete
  11. Piękne wyroznienia, najpiękniejsze Dziagusi, delikatne i dziewczece, super połączenie piasku :-)

    ReplyDelete
  12. bardzo podobają mi się dwie pierwsze prace z tego zestawienia ;)

    ReplyDelete
  13. wszystkie prace są świetne. Widać że dziewczyny włożyły w to dużo pracy :) Najbardziej podoba mi sie 1 :)

    ReplyDelete
  14. Pierwsze dwie prace są cudowne! Kolejne aż tak mi się nie podobają, ale też ciekawe :) Dobry pomysł z tą 5 najlepszych prac w jednym poście :)

    ReplyDelete
  15. Fajny pomysł na dodawanie 5 Twoim zdaniem najlepszych prac :) Mi najbardziej podobają się róże Ani na marmurkowym tle :) Ja się zapisałam do projektu, ale chyba muszę się z niego wypisać. Nie wiem czy uda mi się cokolwiek zmalować chociaż na jeden tydzień. W moim zyciu następują ogromne zmiany, które nagle sie pojawiły. Teraz pochłonieta jestem przeprowadzką, a do tego wszystkiego uczęszczam jeszcze na kurs Stylizacji Paznokci :( Bywają dni, że nie mam czasu nawet na jedzenie :) Chciałam po prostu tylko Ciebie poinformować, dlaczego nie będą pojawiać się moje prace :(

    ReplyDelete
  16. Dziękuje bardzo za to wyróżnienie w ogóle się go nie spodziewałam ...a i pierwsza praca Ani też bardzo mi się spodobała jak ja tylko zobaczyłam od razu powiedziałam sama do siebie "będzie w 5 na 1 miejscu ":) reszta prac też super i wszystkie dziewczyny mega poziom :)cały projekt to strzał w 10 :)

    ReplyDelete
  17. Wszystkie prace są przepiękne ;)

    ReplyDelete
  18. Dziękuję za wyróżnienie! Prace innych dziewczyn są świetne :)

    ReplyDelete
  19. Ja również dziękuję za wyróżnienie:) Prace świetne, a wykonanie Ani rzeczywiscie wyjątkowe. Ja już się głowię nad tulipanami i jestem ciekawa kolejnych prac:D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.