Flowers are everywhere

Gdy tylko zobaczyłam płytkę z pięknym kwiatowym wzorem od BornPrettyStore wiedziałam, że będzie moja baa nawet manicure zaplanowałam przed jej dojściem! Szkoda tylko, iż wybrałam niewłaściwy dzień na tak pracochłonne zdobienie...



Sam wzór odbił się bezproblemowo (no może malutkie niedociągnięcia można zauważyć), jednak zadanie jakie przed sobą postawiłam nie było łatwe - pół godziny na pokolorowanie obu dłoni! Czy dałam radę? Tak, choć niestety odbiło się to na jakości, przymknęłam na to oko w nadziei, że nikt nie dopatrzy się niedoskonałości bo w końcu tylko ja patrzę się na moje paznokcie z odległości 5 cm ^^

Do pokolorowania kwiatów użyłam trzech widocznych poniżej lakierów:
- ados 563
- Colour Alike Żar Topików
- Claire's Electric 



Mam nadzieję, że i Wam uda się lekko przymknąć oko i spojrzeć na mani z oddali! ^^
Cóż z jednej strony małe ilości wolnego czasu działają dobrze na moją walkę z krytyką, nie mam wyjścia muszę pokazywać wszystko i muszę nosić manicure przynajmniej 2 dni :P

Płytkę z której wzór Wam dziś zaprezentowałam możecie zakupić TUTAJ za 2,99$



 Pozdrawiam,


26 comments:

  1. Nie wiem czemu,ale kojarzy mi się to z witrażami w kościele :D

    ReplyDelete
  2. Super, doskonale dobrałaś kolorki :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładne. Podoba mi się zestawienie kolorów i chyba zdjęcia nie pokazują za bardzo tych niedokładności, albo ja jestem ślepa, albo ty przesadzasz.

    ReplyDelete
  4. Świetnie! Podoba mi się to, że pod kolorowe kwiaty dałaś takie spokojne, szarawe tło, a nie jakąś intensywną zieleń czy inny kolor :)

    ReplyDelete
  5. A ta znowu swoje :) Ja nie widzę żadnych niedociągnięć. Nigdy w życiu nie pokolorowalabym tyle w 30 minut :)
    Zdobienie świetne, jednak ja jako bazę dałabym jakis jasniejszy kolor, ten szarawy mi tu nie leży, ale to tylko kwestia gustu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On nie był szarawy a różowy niestety po dodaniu stempli wydaje się być taki nijaki :/

      Delete
  6. Fantastycznie wyszlo! W ogole nie zwrocilam uwagi na ta plytke na stronie BPS a tu prosze, takie kwiatki:)

    ReplyDelete
  7. genialne! wyglądają jak naklejki całopaznokciowe ;)

    ReplyDelete
  8. WOW! Jak dla mnie genialnie i nie wiem jak to zrobiłaś w 30 minut! Mistrzyni! <3

    ReplyDelete
  9. Rewelacja! *.* Wszystko tak ładnie ze sobą gra, że nie mogę się napatrzeć !

    ReplyDelete
  10. Mam ta płytkę na oku :)
    Pięknie pokolorowałaś kwiatuszki.

    ReplyDelete
  11. Ja nie widzę żadnych niedociągnięć. Mani jest wykonane bardzo starannie i wygląda pięknie :)

    ReplyDelete
  12. ja t żadnych niedociągnięć nie widzę, rewlelacyjnie pokolorowałaś te stemple <3

    ReplyDelete
  13. Nie widzę niedoskonałości, świetne zdobienie! :)

    ReplyDelete
  14. Ty zawsze jakieś niedoskonałości wypatrzysz :D jak na 30 minut to szybciutko i świetnie wyszło :)
    w ogóle fajna płytka

    ReplyDelete
  15. jakie niedoskonałości? świetnie wyglądają ;) i jak na robione w tak krótkim czasie są idealne ;D

    ReplyDelete
  16. Piękne <3 bardzo podoba mi sie zestawienie kolorow... idealnie do siebie pasują :)

    ReplyDelete
  17. Ja nie widzę, żadnych niedociągnięć! :) Bardzo ładnie wyszło :)

    ReplyDelete
  18. Pięknie to zrobiłaś, ja tam nie widzę żadnych niedociągnięć ;) Wygląda ślicznie!

    ReplyDelete
  19. A ta dalej swoje ja je widziałam już na IG i tu :) swoją drogą jestem jednak ślepa bo nic tu nie widze złego jest bosko i podziwiam w pół godz? szacun :) tło jest idealne myslalam że to jakiś transparentny odcień bo świetnie pasuje do wzorów. Nie zostały przygaszone a odgrywają pierwsza role :) czyli tak jak być powinno :)

    P.S. sorrki jeśli napisałam chaotycznie i z błędami ale jestem po malowaniu swoich, zmeczona i ledwo widze na oczy :)

    ReplyDelete
  20. Wzorek jest swietny, tylko ten kolor bazowy jakos mi nie podchodzi ;) nigdy nie probowalam zdobic stempelkow, ale musze sprobowac.

    ReplyDelete
  21. Ja tam żadnych niedociągnięć nie widzę ;D Ba, nawet bardzo mi się podoba! :) Fajne tło, podoba mi sie efekt :)

    ReplyDelete
  22. ja nie widzę żadnych niedoskonałości :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.