Wariacja na temat brązu

Wiem, że nie każdy lubi nosić brązy w środku lata, jednak ja wprost przepadam za jego wszelakimi odcieniami, za pewne dlatego iż jestem wielką fanką drewnianej biżuterii i leśnych spacerów :)



Bazę mojego zdobienia tworzy cieniowanie wykonane przy pomocy trzech brązów (od najjaśniejszego) Wibo Extreme Nails (numerek starty), art de Lautrec 462 oraz Sensique 159. Całość zostawiłam do wyschnięcia, następnie przy użyciu cieniutkiej tasiemki (możecie kupić ją TU) stworzyłam pionowe paski piaskiem od Golden Rose Holiday nr. 58. 






Piaski powoli znikają z blogowych postów a ja chyba się za nimi już troszkę stęskniłam bo już planuję kolejny manicure z ich użyciem.
Jak podoba Wam się takie połączenie faktur? Ja jestem nim zachwycona, przywodzi mi na myśl połączenie gładkiego już obrobionego drewna z korą żywego drzewa.



 Pozdrawiam,

29 comments:

  1. Ten mani kojarzy mi się ze stonką.:D

    ReplyDelete
  2. piękne są, mam podobny piasek z Lovely. Chciałabym zobaczyć też taki gradient bez pasków, bo kolory są śliczne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety ja zazwyczaj maluję paznokcie późnym wieczorem i nie bardzo mam wtedy warunki do robienia zdjęć pomiędzy etapami :(

      Delete
  3. Strasznie mi się podoba ;) a okropnie ciekawi mnie to cieniowanie pod spodem. Kolorystyka piękna,a piaski i ja uwielbiam.

    ReplyDelete
  4. Przypomina faktycznie drewno i korę. Podoba mi się.

    ReplyDelete
  5. Są takie chrząszcze jeśli się nie mylę, które mają identyczną barwę na skrzydełkach :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Gradient wyszedl ci cudnie, polaczenie z piaskiem bomba! Chyba go skopiuje, bo tak mi sie podoba :)

    ReplyDelete
  7. Niesamowicie podoba mi się to zdobienie :-) Kolory świetnie dobrane, no i ten gradient... z chęcią ponosiłabym właśnie takie paznokcie :-D

    ReplyDelete
  8. pięknie to wygląda, przepadłam :) też miałam w planach stworzyć coś w tym stylu, ale nic konkretnego nie wymyśliłam :P

    ReplyDelete
  9. mi też (jak komuś wyżej) przypomina to drewno :) całkiem ciekawie wygląda. i ja bardzo lubię paski, cały czas, niezmiennie ;) i chyba muszę je niedługo zrobić :P

    ReplyDelete
  10. Faktycznie, tak jak piszesz, przypomina korę drzewa. Przepiękne połączenie, lubię brązy :)

    ReplyDelete
  11. Przepięknie wyglądają, bardzo eleganckie ;)

    ReplyDelete
  12. A kto powiedział, że brązy są tylko na jesień/zimę? :) Ja lubię je przez cały rok, a w Twoim wykonaniu po prostu mistrzostwo!

    ReplyDelete
  13. Cudny gradient a całość taka... ekologiczna :)

    ReplyDelete
  14. wow, niesamowicie mi sie spodobalo to polaczenie, jest takie etniczne, afrykanskie i piekne!
    nie przepadam za brazami na paznokciach, ale w takim polaczeniu to ahhh

    ReplyDelete
  15. Super to wygląda :) Ten piasek mi się spodobał.

    ReplyDelete
  16. Kojarzy mi się ze statkiem (nie wiem czemu haha :D ).
    Bardzo ładnie jest :)

    ReplyDelete
  17. Do mnie jednak brąz nie przemawia ani na paznokciach ani w ubiorze. Wszystko inne już tak. Pięknie wyszło i Tobie pasuje ten kolor

    ReplyDelete
  18. sprawiłaś, że brąz mi się spodobał :O
    coś pięknego! i jak równiutko ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. I bardzo dobrze bo uważam, że brązy są niedoceniane :P

      Delete
  19. Efekt jest powalający. Taki brąz i w środku lata można nosić :)

    ReplyDelete
  20. to zdobienie wygląda fenomenalnie! świetnie połączyłaś tekstury i techniki. zgapię od Ciebie na pewno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To będzie dla mnie największy komplement :)

      Delete
  21. Gradient pod paskami wygląda naprawdę przyjemnie :)

    ReplyDelete
  22. jak ja brązów nie lubię, to w takiej kombinacji może dałabym radę nosić :)

    ReplyDelete
  23. Super efekt! mam podobny piasek z Lovely i sam w sobie niezbyt mi się podoba, ale w takim zestawie może dałby radę;)

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam beże i brązy na paznokciach, a to zdobienie jest po prostu fenomenalne! :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.