Meksysk

Dzisiaj słów parę o płytce, która od razu wpadła mi w oko, jaka okazała się w użyciu?




Płytka pochodzi z sklepu BornPrettyStore i jak zawsze w przypadku tego modelu wzory odbijają się wprost bajecznie. Nigdy na nie nie narzekałam, nie sądziłam że posiadają jakiekolwiek wady, niestety to się zmieniło. Pierwszy raz od bardzo dawna udało mi się zapuścić paznokcie i jak się okazało wzory są tej samej wielkości co moja płytka parę milimetrów więcej i niestety będą już za małe. Jako tako udało mi się zmieścić wzory chociaż na niektórych zdjęciach będzie można zauważyć pustą przestrzeń.

Pierwszy wzór odbiłam na mieszance top'ów, dwie warstwy Golden Rose Paris Magic Colors nr. 305, jedna warstwa złotego pyłku od Wibo i na samym końcu złote heksy DaVinci 104G.



Nie wiem czemu, ale na zdjęciach manicure wygląda dużo mniej atrakcyjnie niż w rzeczywistości, złote heksy wybiły się na pierwszy plan a gdy patrzyłam na paznokcie były one ledwo widoczne. No cóż trudno obstawiam, że promienie słońca były zbyt ostre i to one spowodowały taki efekt.

Drugi manicure zrobiony był na szybko, jako tło posłużył mi żuczek od Claire's Dollar kryjący po dwóch warstwach. Niezbyt jestem do niego przekonana nigdy nie lubiłam wszelakich chromów, lustrzaków etc. Jednak pokryty stemplowym wzorem posiedział parę dni na moich dłoniach :) 




Płytkę możecie zakupić TUTAJ za 2,99$ zachęcam również do odwiedzenia całego działu nail art :)

Wiem, że wielu z Was już posiada tą płytkę, mnie niestety troszkę zawiodła wzory bardziej zachwyciły mnie na samej płytce niż na moim paznokciu, cóż czasem tak bywa :)



 Pozdrawiam,


21 comments:

  1. Czekam na tą płytkę już od czerwca... Chyba gdzieś moja paczka zaginęła. Bardzo podobają mi się te wzory.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja to mam akurat szczęście do BPS paczki zawsze przychodzą po 3 tygodniach nigdy nie było problemów :)

      Delete
  2. Ten pierwszy jest super, kanapka po meksykańsku? Proszę bardzo :) Szalenie podoba mi się dobór kolorów, heksów, po prostu całość.
    Drugi jest ok, ale po tym pierwszym nie robi na mnie takiego wrażenia, chociaż dokładność wykonania jak zawsze u ciebie zwala z nóg.

    ReplyDelete
  3. oba piękne! ♥ dopóki sama nie spróbowałam stemplowania, odbijanie wzorków wydawało mi się łatwe ;p dlatego teraz podziwiam też za tę idealną dokładność w dopasowaniu stempla do płytki paznokcia ;D

    ReplyDelete
  4. stemple na żuczku bardzo fajnie się prezentują :) w ogóle ładna ta płytka!

    ReplyDelete
  5. Kurcze ladnie wygladaja te wzorki ale jesienne brazy mnie nie kupuja ;)

    Musze zaczac bawic sie tez ze stempelkami ;)

    ReplyDelete
  6. świetnie to wygląda, na duochromie pięknie stemple wyglądają, chociaż ten drugi mani też niczego sobie :P co do wielkości wzorków, znam ten ból - też mam zawsze ten problem, tylko, że moje paznokcie są tak duże, że nawet bez długich szponków wszystko jest na nie za małe

    ReplyDelete
  7. boska jest, już do mnie leci :D

    ReplyDelete
  8. przerażasz mnie :P a Twój perfekcjonizm wpędza mnie w kompleksy... :)

    ReplyDelete
  9. Ah, piękne te wzorki :) Ja niestety mam dwie lewe ręce do zdobień, dlatego tylko je podziwiam :)

    ReplyDelete
  10. ja własnie na nia czekam i jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzi. Mi się podobają obie wersje choć bardziej kolorystycznie pierwsze mani :)

    ReplyDelete
  11. Wzory są cudowne... Ależ cuda można z nich wyczarować! Ja już miałabym kolejne milion pomysłów!
    Zdradzisz jakim cudem tak pięknie malujesz paznokcie przy skórkach? Nie mogę się napatrzyć jakie są precyzyjne... jak od jakiegoś szablonu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ogólnie stosuję zasadę 3 pociągnięć, kładę pędzelek parę minimetrów od skórek i "dopycham" go do końca później skręcam na lewą i prawą stronę, niestety jeśli pędzelek jest gruby i krótki często zdarza mi się wyjechać na skórki wtedy je czyszczę płaskim pędzelkiem zamaczanym w zmywaczu :)

      Delete
  12. wzory z tej płytki dla mnie o wiele z małe...
    oba mani mi się podobają :)

    ReplyDelete
  13. A ten brąz którego użyłaś do stemplowania w pierwszym mani to co to bo chyba nie widzę informacji a jestem ciekawa ;)

    ReplyDelete
  14. Ostatnio robiłam mani tą płytką- niedługo będzie na blogu. Mnie się bardzo podobała na paznokciach :) proponuję użyć na każdym paznokciu inny wzór, wtedy bardziej zachwyca :)

    ReplyDelete
  15. Pierwsze mani bardzo bardzo mi się podoba! Super pomysł z użyciem mieszanko topów jako bazy :) Drugie też jest fajne. Ogólnie udana płytka, lubię takie wzory :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.