Conifer tree


Doskonale wiecie, że kocham naturę, często jest inspiracją do moich zdobień. Teraz było podobnie,        od dawna chciałam posiadać w kolekcji wzór na płytce przedstawiający korę drzewa,
 gdy nareszcie takowy wpadł w moje ręce szybko zabrałam się "do roboty" :)



Na płytki Moyra miałam ochotę gdy tylko się pojawiły na stronie nailland.hu. Niedawno postanowiłam zaopatrzyć się w jedną z nich, padło na 07 Labyrinth. Od razu zauroczył mnie wzór kory drzewa więc postanowiłam stworzyć manicure z jego użyciem.
Dodałam kłos zboża? z płytki BP-19, który w tym wypadku robi za iglastą gałązkę.
Jak powstało zdobienie możecie zobaczyć na filmiku, jest tam również szybki przegląd całej płytki Moyra Labyrith :)



graphic from http://www.bornprettystore.com/
Graphic from http://moyrashop.ie/










I jak? Osobiście oszalałam na punkcie płytki Moyra za pewne zobaczyć ją u mnie wielokrotnie ;)




Pozdrawiam,

16 comments:

  1. świetne wzory! z chęcią przygarnęłabym te płytki :D

    ReplyDelete
  2. wow cudne zdobienie!!! a że moyra ma płytki to mnie zabiłaś!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba w tym roku się pokazały :) Ja się o nich dowiedziałam dopiero w momencie jak zagościły w sklepie nail land

      Delete
  3. O jejciu! Jaka piękna płytka, no i super zdobienie:)

    ReplyDelete
  4. Wow!!! Just wow!!! Lovely color combos and amazing design. Great choice and great job!!!

    ReplyDelete
  5. śliczne stemple :O! Cudownie się odbijają,zdobienie tez niezłe,niestety nie moje kolory ;)

    ReplyDelete
  6. wow, super! Przyda się na Dzień Ziemi :D

    ReplyDelete
  7. no bardzo to ładnie pasuje do siebie, ale ja jakoś nie widzę u siebie takiego mani w sensie do noszenia :)

    ReplyDelete
  8. Rewelacyjne drzewko :) Świetne wzorki są na tej Moyrowej płytce :)

    ReplyDelete
  9. Coś mi się widzi, że mam ten brąz Wow! i zestawiałam go z miętą bodajże. Ciekawie wyszło, tak matkonaturowo ;)

    ReplyDelete
  10. O mamo, to zdobienie jest... normalnie brak mi słów! Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    ReplyDelete
  11. Oh, the outcome of this manicure is simply amazing! :-)

    ReplyDelete
  12. Labyrinth jest moją najbardziej ekploatowaną płytką <3 a ten wzór podoba mi się szczególnie. zdobienie jest świetne

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.